2017-11-04, 10:23
  #34105
Medlem
St.Smiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceBase
Han blir överfallen bakifrån. Han står och beställer korv. Sen kommer någon och slår honom rätt i bakhuvudet. Längre bort ser vi klart och tydligt hur 4 personer slår ner 1 person och fortsätter sen sparka på honom när han ligger ner.
Jag är tillräckligt insatt för att se att det är ett fegt och vidrigt överfall.
Fullt av vanliga granar på plats som blir helt chockade. Men jag vet inte. Kanske kvinnan på plats också var C - kategori?

Om dom som blev överfallna med slag mot bakhuvud när han är helt oförberedd och ska beställa korv och han som blir sparkad av 4 personer när han ligger ner är huliganer vet jag inte.
Filmen visar ett fegt och vidrigt överfall. Du kommer aldrig undan det.

Eller säg mig. Om jag är huligan. Och du är huligan. Och så ser jag dig kl 6 på morgonen när du är på väg till jobbet. Är det då helt okej enligt regelboken för mig och mina 4 polare att slå ner dig bakifrån och sen sparka på dig när du ligger ner?
Pinsamt.
Herregud. Vem som helst ser att han står och gömmer sig. Han vet vad som är på väg att hända men gör inte ett skit för att stå upp för sina polare.

Den är med i leken får leken tåla.
Citera
2017-11-04, 10:27
  #34106
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8711
Precis. Dom "stackars oskyldiga offren i korvkön" är själva likadana som dock gör en slät figur denna kväll.

Ingen "vanlig" där fick stryk, fast det var flera med tydliga halsdukar på plats.

Dock förståeligt om folk blir rädda som inte är inblandade.

Du den här killen som skräckslagen i panik flyr in i korv vagnen. Om du tittar efter lite så ser du att han är ca 10 - 12 år gammal.
Gjorde han också en slät figur denna kväll tycker du?
Eller ska jag bara förstå att han blir rädd eftersom han inte är inblandad?
Eller om vi tänker lite längre än vad näsan nu räcker. Han kanske upplever det som att han blir inblandad och därför flyr han in i korv vagnen?
Vi pratar om en pojke som max fyllt 12år nu.
Tänk efter noga nu.
Citera
2017-11-04, 10:39
  #34107
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av St.Smith
Herregud. Vem som helst ser att han står och gömmer sig. Han vet vad som är på väg att hända men gör inte ett skit för att stå upp för sina polare.

Den är med i leken får leken tåla.

Så man får slå ner varandra helt random på random platser, bland random folk i random numerärt antal nummer mot 1 person. Och sparka människor som ligger ner. Bara den andre personen är C - Kategori så är det helt okej.
Är detta kgb:s officiella linje?

Funderar starkt på att gå med i kgb. Har nämligen en förälder i min sons klass som är C- kategori i annat lag.
Tänkte om jag går med i kgb. Är det fritt fram då för mig och några polare att slå ner den här mannen bakifrån och sparka på honom när han ligger ner?
Tänkte ta tillfället i akt på ett föräldramöte när jag kan anfalla helt oväntat i så fall.
Jag känner igen honom från tidigare drabbningar.
Det är helt ok eller?

Jag förstår skall tilläggas att andra föräldrar och barn kommer bli rädda men dom kommer inte bli inblandade.
Citera
2017-11-04, 11:07
  #34108
Medlem
Aviarts avatar
Ja jisses. Vilka lirare. När ska Bajen sluta vara pinsamma... Jävla luffare.
Citera
2017-11-04, 11:19
  #34109
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceBase
Så man får slå ner varandra helt random på random platser, bland random folk i random numerärt antal nummer mot 1 person. Och sparka människor som ligger ner. Bara den andre personen är C - Kategori så är det helt okej.
Är detta kgb:s officiella linje?

"KGBs officiella linjen" haha sluta va livrädda och slå tillbaka istället.
Citera
2017-11-04, 11:46
  #34110
Medlem
Haha varför står DY-snubben och låtsas köpa körv medans hans polare åker på d? Sjukaste jag sett hahaha.
Citera
2017-11-04, 11:54
  #34111
Medlem
Dom var många fler inne på krogen som kom ut men sprang iväg fast dom samlat sig, ni som snackar massa skit och försöker göra det här till en feg attack eller vad ni nu vill göra är riktigt jävla blåsta.
Citera
2017-11-04, 11:57
  #34112
Medlem
JurgenPommerenkes avatar
Haha! Halsduksgömmaren har alltid funnits i djurgårn. Han syns såklart även i denna film. Men nu har han dessutom fått en polare i korvätaren. Hoho!
Citera
2017-11-04, 12:00
  #34113
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MorbuSdowN
Dom var många fler inne på krogen som kom ut men sprang iväg fast dom samlat sig, ni som snackar massa skit och försöker göra det här till en feg attack eller vad ni nu vill göra är riktigt jävla blåsta.
Hur många fler va de som va inne på krogen? Vad jag vet så va de 8 DY totalt. Sen hur många ni va låter jag bli att nämna.
Citera
2017-11-04, 12:12
  #34114
Medlem
Äckliga bajen, ni som säger att det inte är fegt att stampa på någons huvud 3-4 vs 1 är fan tappade.

Fattiga bajen..

Stå upp för era egna led istället för att vara såna fega kräk som försvarar detta. Det spårar ur.

Citat:
Ursprungligen postat av JurgenPommerenke
Haha! Halsduksgömmaren har alltid funnits i djurgårn. Han syns såklart även i denna film. Men nu har han dessutom fått en polare i korvätaren. Hoho!


Så att en julgran inte vill åka på spö av bajengrabbar gör han till en "komisk person"?

Alltså snälla, bajen och deras retorik talar ju ÅTERIGEN sitt tydliga språk.. Fruktansvärt pinsamt, vidriga pissluffare till människor....
__________________
Senast redigerad av pogba 2017-11-04 kl. 12:15.
Citera
2017-11-04, 12:13
  #34115
Medlem
Några av Bajens yngre är ute och firar en födelsedag. Springer på djurgårdens yngsta vid harakirikorvgubben. Sopar på dom. Finns mycket andra vanliga djurgårdare i området som låtes vara. Dom som åker på det är dom som anser sig själva vara djurgårdens yngsta och står upp för dif. En frontfigur i DY är verkligen livrädd och vill verkligen försvinna i korvkön. Ser sina såkallade bröder åka på stryk men gör ingeting. En snubbe får se han och ger han två boxar. Enkelt. Sen om man ska grina om att dom var två på en så är det förfan tragiskt att ens behöva yttra sig. Det smäller på gatan då har inga regler eller åldersbestämning tid och plats för. Det som är charmen. Inte i en skog med boxningslindor och nummersatt. Detta är ingen konstighet för folk som är insatta
Citera
2017-11-04, 12:17
  #34116
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grevenali1
Några av Bajens yngre är ute och firar en födelsedag. Springer på djurgårdens yngsta vid harakirikorvgubben. Sopar på dom. Finns mycket andra vanliga djurgårdare i området som låtes vara. Dom som åker på det är dom som anser sig själva vara djurgårdens yngsta och står upp för dif. En frontfigur i DY är verkligen livrädd och vill verkligen försvinna i korvkön. Ser sina såkallade bröder åka på stryk men gör ingeting. En snubbe får se han och ger han två boxar. Enkelt. Sen om man ska grina om att dom var två på en så är det förfan tragiskt att ens behöva yttra sig. Det smäller på gatan då har inga regler eller åldersbestämning tid och plats för. Det som är charmen. Inte i en skog med boxningslindor och nummersatt. Detta är ingen konstighet för folk som är insatta

Så du försvarar påhopp bakifrån och stampa på den personens huvud? En person beställer korv, kommer flera och bakifrån och släpar ner den på marken och stampar på huvudet. Fair?


Tappad sen barnsben, det märker man.... Ryser lite i kroppen varje gång ni luffare uttalar er.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in