Citat:
Ursprungligen postat av
Raynewooney
Ledsen att säga det men får du inte respons av annat än landvalar är du inte en 8/10.
Att det blir skillnad när man ändrar land beror ju på landet i fråga. Tjejer från Thailand, Ryssland, Latinamerika med fler har som högsta önskan att komma därifrån, och då är en utländsk man ett bra tillvägagångssätt.
är såklart svårt att ge en klar numrering men jag har fått 9-10/10 av tjejer flera flera gånger under min tonårstid tills nu, mitt ex sa att jag var den snyggaste killen hon sett och att alla hennes tjejkompisar var avis. På diverse "Ask girls" forum blir jag hela iden rankad 8-9/10. På beautifulpeople.com kom jag in direkt med 90% som röstade very attractive.
Jag har breda käkar, väldefinerad käklinje, bra symmeteri i ansiktet och sånt, klart långt över medel.
Nej, det är inte bara för att ryska tjejer vill därifrån, män från ryssland säger också deras tjejer är helt annat än västländskor, mycket snällare och trevligare. Du utgår hela tiden från att utländska tjejer bara är trevligare än svenskor för att de vill bort från landet men detta stämmer inte över huvud taget.
Hur kan det komma att många andra länders kvinnor är trevligare mot sina landsmän? Hur kan det komma sig att svenska kvinnor för varje år som går bara verkar bli otrevligare och otrevligare? Hur kan det komma sig att svenska kvinnor för 20, 30, 40 och 50 år sedan var mycket trevligare?