Citat:
Ursprungligen postat av
maratonmaniker
Kvinnor har alltid rätt. Bjuder de ut sig på nätet så är det männen som nappar som ska klandras. Går de ut på krogen aspackade i en leopardfärgad djupt urringad klänning och plutar med läpparna för en random kille så är det HAN som är ett äckel som inte kan stå emot. Tack GUD att jag inte har någon son. Jag skulle må illa DAGLIGEN om jag hade en.
Alla normalt funtade män och kvinnor borde kunna enas om att ge sina söner rådet att hålla sig borta från kvinnor som klär sig alltför utmanande offentligt eller viker ut sig halvnäck på nätet på instagram och facebook för att lapa i sig uppmärksamhet samtidigt som dom lika gärna kan känna sig kränkta om "fel person" råkar fälla fel kommentar.
Bra flickvänsmaterial är helt enkelt inte lika med hur avklädd någon är eller hur bitchiga och lättkränkta vissa kan vara.
Om vi tittar lite närmare på mediafeministens extremt enögda syn på dagens Sverige så är det närmast skrattretande hur inskränkt någon kan vara, allt verkar gå ut på att skuldbelägga killar och män samtidigt som hon blundar för en väldig massa skit som hennes eget kön presterar.
Bard belyste problemet häromdagen på Twitter med kvinnor som kastar ur sig helt obevisade påståenden mot vem som helst i princip och det här gäller ju i hög grad också mediafeministens hetskampanj, hon håller ju redan nu på och tjatar om meetoo men inte ett ljud om alla de kvinnor som dömts i domstol för falsk tillvitelse och det börjat bli rätt många nu.