Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Hon har inte framkastat några bevis utan endast påståenden som naiva kvinnor och "cucks" köper utan att blinka. Du verkar förresten ha någon sorts avgudadyrkan av mediafeministen, på gränsen till ren fanatism faktiskt
I vilken skum kolkällare befinner du dej i? Har hon inte bevisat något? Hon har ju tex visat bilder på nätkonversationen mellan sej själv och de som trakasserar henne. Skulle inte det räcka? Naturligtvis inte för dej. Du kräver ju nästan att hon skall lyfta ner månen!
Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Du erkänner alltså att du vill ha uppmärksamhet men samtidigt vill du inte ha det? Kvinnlig logik är inte lätt att förstå sig på
Hur vore det med lite semantik eller hur? Det finns faktiskt skillnader i uppmärksamhet. Det borde du ha lärt dej eftersom du häckat så länge på den här tråden.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Och varför är det så viktigt att alla killar och män ska titta på dig? Kan inte du hålla dig till en man som du gör dig fin för? Måste du skrika efter uppmärksamhet från hela världen?
Klä upp mej endast för en man? Ha,ha,ha så larvigt inskränkt är jag inte. Jag ser absolut inget fel i att visa mej attraktiv ( dock inte vulgärt horig) både på mitt jobb och under min fritid. I din snäva värld är det byxdress och långkjol som är alternativet för din kvinna förstår jag. Jag tycker du har dragning åt en islamistisk kvinnosyn på gränsen till det heltäckande kvinnoidealet.