Citat:
Ursprungligen postat av
vitapumps
Inte klokt vad mycket tid du lägger på den här tråden. Du verkar vara något enkelspårig i din argumentation. Detta med att vi skulle lägga upp sexiga och utmanande bilder har vi hört till leda. Jag fick naturligtvis skit av dej för min avatar. Du tyckts inte tåla mycket av erotik förstår jag. Snygga ben och vackra bröst kan självklart inte jämföras med penisbilder. Innerst inne vill ju ni killar/män att vi bjuder på lite exponering. Vi får ibland klagomål på att vi lägger upp för många bilder på våra husdjur istället för oss själva. Hur skall ni ha det?
Nej, män vill inte alls att kvinnor går runt och exponerar sig. Det är kvinnor som vill det. Ju mer feministiskt ett land blir, desto mer sexuellt utmanande klär sig kvinnor. Det är feminister som ligger bakom Slut Walks, "Bara bröst"-kampanjer och så vidare.
Ju mer män bestämmer i samhället, desto mer kläder har kvinnor på sig. Det är därför kvinnor var mer påklädda i västvärlden år 1900 än år 2017. Det är därför kvinnor täcker sig från topp till tå i länder som Saudiarabien där männen sitter på all makt. Om män ville att kvinnor klädde av sig hade kvinnor gått runt i string-bikinis i patriarkala länder som Saudiarabien.