Citat:
Såg exakt likadana sågar på Jula sist jag var där, fogsvansar med orange handtag. Stannade till, titta på dom där, då insåg jag det ohyggliga vi egentligen pratar om här på FB. Jag såg andra kunder, tjejer, som gick omkring. Kim Wall, en snygg, ung, begåvad och levande tjej, sprudlande av liv och energi, med hela framtiden för sig, dödad och sedan styckad med en sådan, alltså. Det kändes overkligt, blev kall i kroppen när jag tittade på dom. Man måste slå ifrån sig sådana tankar, för att ens kunna diskutera detta.
En människa som gör något sådant är djupt störd, men, man frågar sig också, varför är denne så störd? Vem är egentligen skyldig till ett sådant dåd, enbart Madsen, eller hela vårt samhälle som det utvecklats? Är de som gett Madsen dessa idéer, oskyldiga?
Det tål att begrundas både en och två gånger, innan man skjuter från höften. Madsen är inte det enda svaret hur detta var möjligt.
En människa som gör något sådant är djupt störd, men, man frågar sig också, varför är denne så störd? Vem är egentligen skyldig till ett sådant dåd, enbart Madsen, eller hela vårt samhälle som det utvecklats? Är de som gett Madsen dessa idéer, oskyldiga?
Det tål att begrundas både en och två gånger, innan man skjuter från höften. Madsen är inte det enda svaret hur detta var möjligt.
Fruktansvärt. Jag har också varit med om liknande händelser; Det var på gymmet när två danska unga piger, ungefär samma ålder som Kim , en hade långt rödbrunt hår, snackade högljutt och glatt när de bytte om till träningskläder och jag kunde se Kim i dem. Deras unga kroppar, nakna ben, överkropp, huvud och armar såg jag Kim framför mig och vad Madsen gjorde med henne. Kniven. Sågen. Blodet. Resterna, Huvudet. Mådde illa, blev kall i magen och som du beskriver det, insåg hur ohyggligt det som hänt är, att det bara inte går att ta in, hur mycket man än försöker att förstå.
, och har sett detta användas till att fästa saker med varandra, dock lyckats missa att själv prova dess funktion. 
Jo, vi diskuterar den eventuella förekomsten av ett SD card som Madden klämt in i bryggan när han gick av båten och låtsades knyta sin känga. Typ så..