Citat:
Ursprungligen postat av
moshes
Att det finns olika folk bakom skärmen-ja-tänkte som dig- kan någon med egna liknande fantasier
få inspiration och taggas av alla detaljer som spekuleras om- det vet vi inte heller.
Vi har ju redan en del "svenska styckare" som sitter i förvar-och de var också till synes helt vanliga innan deras mord upptäcktes.
Ted Bundy blev ju en populär mördare-uttalat sig i massor av Youtube klipp-och hade den dåliga smaken att själv tolka varför han blev sex-sadist-han skyllde på våldsporr filmerna. Och förvisso verkar detta intresse återfinnas hos de flesta inom denna grupp .Men inte så enkelt-behövs nog en trasig personlighet också.
Jag nöjer mig med att tolka Madsens brott som sexual-sadistiskt, kan inte uttala mig om hur hans störning är i övrigt- men begår man det som han gjort så finns så klart många komponenter i bilden.
När hans barndom och uppväxt beskrivs så låter den inte som en bra uppväxt-men igen,
en dålig barndom och uppväxtvillkor behöver inte leda till att barnet blir kriminell eller mördare.
Hans experimenterande inom sex, av det udda slaget, och dito filmer är ju tydligen inte heller ovanligt. För mig är han fortfarande en gåta.
Håller med. Som så många andra är han en dubbelnatur som lyckats väl med att dölja sina hemligheter.
Ted Bundy jobbade med ideellt arbete, kvinnojour dvs tala i telefon med kvinnor som var rädda.
Kapten klänning höll föredrag om feminism,kvinnosaksfrågor och våld emot kvinnor.
I själva verket var den här polismästaren sexualsadist som hade sex med mideråriga tjejer.
Och så har vi PM som är så noga med säkerheten. Helt besatt av säkerhet enligt många. PM-Ja,jag vill ju inte skada någon. Det rabblar han i varenda intervju. Nja?
De förklär sig i alla möjliga uttalanden samt roller.
Var jobbar pedofiler tex? Jo i alla yrken där det finns barn. Ofta ideellt arbete. Visst är de justa!
Nekrofiler sägs jobba på bårhus samt begravningsbyro eller som kyrkovaktmästare.
Vem kan man lita på?