Citat:
Ursprungligen postat av
hjärnsläppet
Han har gjort det förut och jobbat sig upp till det här.. Det är inte ett nybörjarscenario vi ser
Överraskande många såna här här förövare har förvärvade skallskador, som ställt till det extra i deras redan felvridna sinnen.
Han har känt, och känner sig nog fortfarande, sig som unik och speciell, men det är bara uppblåst självhävdelse. En motsatt reflekton av hur lite han skulle känna sig inuti, om han stannat upp och känt efter.
Och att vänner inte vet det privata, i det här fallet skulle det förvåna mig om ens frun har en aning. Det skulle inte förvåna mig om han varit impotent med henne.
Vet någon om han kört crossdressing? Har inte svårt att tänka mig honom i raffset och med läppstift. Undrar om såna foton fanns på hårddisken, tillsammans med snuff-filmerna.
5/10 uttalade sig Thomas Djursing i Expressen angående de filmer som hittades i Madsens dator.
T.D. -citat -Visst sex är viktigt i hans liv, och han experimenterade mycket.
Men det har aldrig varit så här extremt, snarare har det handlat om att klä ut sig-säger
T Djursing-
som skrev boken "Raket Madsen".
Artikeln om Thomas Djursings egen uppfattning skrevs av reporter Magnus Andersson.