Citat:
Ursprungligen postat av
hjärnsläppet
Han har gjort det förut och jobbat sig upp till det här.. Det är inte ett nybörjarscenario vi ser
Det är flykt, att hänge sig så åt sin drömvärld. Han är ett clusterfuck av diagnoser och inte bara psykopatnarcissist...
Du behöver inte trösta mig, men tack. Jag vet inte vilket som är bäst; att använda en kniv som dildo på någon som lever, någon som är döende eller som nekrofil, på en redan avliden. Det känns lite som en smaksak. Men om hon levde fortfarande så är det att tillfoga svår smärta som är mer upphetsande för honom än om det var ett lik - då är han ännu mer introvert. Av någon anledning tror jag han gjort båda. Vi får se.
Överraskande många såna här här förövare har förvärvade skallskador, som ställt till det extra i deras redan felvridna sinnen.
Han har känt, och känner sig nog fortfarande, sig som unik och speciell, men det är bara uppblåst självhävdelse. En motsatt reflekton av hur lite han skulle känna sig inuti, om han stannat upp och känt efter.
Och att vänner inte vet det privata, i det här fallet skulle det förvåna mig om ens frun har en aning. Det skulle inte förvåna mig om han varit impotent med henne.
Vet någon om han kört crossdressing? Har inte svårt att tänka mig honom i raffset och med läppstift. Undrar om såna foton fanns på hårddisken, tillsammans med snuff-filmerna.
Jag vill gärna svara dig för du ställde en fråga som jag funderat på själv.
Hur kunde Madsen flyga under Radarn i 46 år?
Det är inte svårt att tycka om den "officiella bilden av Madsen. Dvs så som han presenterar sig själv utåt. En sak som slog mig tidigt var att han i allt återkom till-Att jag vill ju inte skada någon människa ju.
Enligt vänner/medarbetare så är han besatt av säkerhet. Och vare sig det gällde raketuppskjutningar
eller Ubåten så tjatade PM-Att jag vill ju inte skada någon människa ju. När det gäller hans anarkistiska dröm. Så sa PM så här."Ja,jag vill inte göra ett bankrån så att någon människa kommer till skada. Men flyga i luftballong över Köpenhamn däremot med polisbilar som jagar mig på marken."
Det här med att "Inte skada någon människa" är som ett mantra som PM ofta rabblar.
Då kan man fråga sig utifrån vad vi nu vet,nämligen att PM är manipulativ. Han ljuger och duperar.
Så var det här ett sätt för PM att dupera folk. Att PM är medveten om att han skadar folk och detta tjat -Att han inte vill skada någon,kan det vara ett sätt att vakcsinera sig själv mot minsta misstanke att det är något som han faktiskt fantiserar ofta om. Ett annat alternativ till det skulle kunna vara att PM har en röst i huvudet som hela tiden säger Inte skada,inte skada. Även om PM är sexualsadist så kanske han inte vill skada på riktigt. Han kanske kämpar med sina demoner och försöker att få utlopp på annat sätt. När jag skrev om skambrott utgick jag faktiskt från att PM hade en diagnos där man inte känner ånger eller skuldkänslor.(För att jag var så arg över det här med kniven.) Men han har ingen diagnos ännu. Men det finns alla varianter på de här störningarna. Så jag tror faktiskt att en del Sexualsadister iallafall både njuter av sina brott och samtidigt har skuldkänslor och skäms över det förfärliga brottet de gjort mot en människa. Sexual sadisten Ulf Olsson (med blandade störningar) tog ju livet av sig. Om det var för att han blivit avslöjad eller om det var för att han hatade sig själv? Många som tar livet av sig gör det för att de inte tycker om sig själv. Nu tänker jag inte skriva mer om ämnet efersom de stör somliga skribenter som inte kommer med konstruktiv kritik. Och inga länkar som motbevisar de jag sagt. Vad jag förstår så bara retar det dem. Deras egna skriverier förargar mig men jag brukar inte lägga mig i vad de håller på med. Jo,när folk kört fast i gamla hjulspår med helt ko-ko fakta.
Då brukar jag påpeka det. Eftersom att fel fakta leder till helt fel slutsatser.
Om du googlar PM konstnärskollektivet half maskin så kan du nog läsa vad de klädde ut sig till där.
Jag har själv ej fördjupat mig i det nämligen. Så även om det var trevligt att samtala med dig så får du fråga någon annan nästa gång. Så ta inte illa upp om jag ej svarar. Det är inget personligt mot dig.
Utan helt enkelt för att jag får okonstruktiv kritik som gör mig ledsen.. Som jag sedan måste lägga ner massor med energi på att svara på genom att försöka gissa mig till vad det är de kritiserar. Att jag försökt vara tydlig med att påtala att de flesta personlighetsstörningar samt pharafiler är harmlösa beror på att någon läsare eller skribent kan ha något sådant. Och jag vill inte att någon ska tro att det är något allvarligt fel på dem för det är det oftast ej.Godnatt