Precis. Här sa du något viktigt! Jag tänkte precis på det, att alla trevliga,normala,respektabla vänner och bekanta som man har. Man vet faktiskt inte ett skit om deras sexliv. Kanske mina medelålders grannar som verkar så präktiga och trevliga (svenskt,danskt par) åker till Köpenhamn på helgen och går på klubben Manifest? Vem vet? Det där har vi ingen aning om alls. Själv är jag nunna. Men jag tänkte på PM här. Det är ju ingen som känt till den här sidan hos Madsen. Lika lite som vi faktiskt vet något alls om våra släktingars,bekanta och vänners sexliv. PM är ju rätt så öppen (upplever att många danskar är det mer än oss svenskar.) Så hans nära vänner har ju känt till hans intresse för experimentellt sex .Även om ingen i sina vildaste fantasier någonsin kunde föreställt sig sexualsadism. När det gäller Pharafilier så är det nog rätt vanligt tror jag. Fast då sådana där mer oskyldiga som fetischister,atiraljer och grejor.
Att jag tog med att en del tänder på träd (ovanlig Pharafili) var för att det var så oskyldigt. Jag menar att om någon känner för att hyvla av ett träd,så inte stör det mig.Vassego!Så länge de inte gör åverkan på trädet.
(Eller befruktar det så att det blir konstig avkomma

som man inte kan göra folk av sedan.) Men förövrigt så länge man inte skadar någon så får väl var och en göra vad de mår bra utav. Faktiskt!
Men det är sorgligt med de här skadliga pharafilierna. Det är inte bara vårt psyke utan även vår sexualitet som formas i barndomen.Om barnet känt lust,trygghet samt närhet i mammas famn samtidigt som det doftar fotsvett från mammans nylonstrumpor kan tex leda till att man gillar att suga på tår i sänghalmen som vuxen.Jag tror att det där grundläggs före tre års ålder som man inte själv har några minnen av.
Jag kan trösta dig när det gäller knivsticken i underlivet. De har kommit fram till att det där hände i anslutning till döden. Antingen var hon kliniskt död,kanske medvetslös,eller redan avliden,eller döende.Hon var ej vid medvetande iallafall. Så även om det är alldeles fruktansvärt så tycker jag att det är fel att kalla det för våldtäkt med kniven. För då låter det som att hon var levande och det kan man ju inte säga.Troligtvis skar han halsen av henne
(OBS! Dödsorsak ännu ej bekräftat!) och då förlorar man medvetandet på 1 sekund och dör väldigt fort. Sedan har han huggit henne med kniven när hon var nära döden eller precis död.
Ja,det här med PMs humör;
Vi vet ju inte ännu vad PM har för diagnos. Men när det gäller personlighetsstörningar så är det inte ovanligt alls att en person lider av flera stycken.
Något som jag funderade i natt på är om PM lider av även tvångsmässig personlighetsstörning?
Jag tycker att hans sätt att arbeta ("Mannen utan stoppknapp.Arbetsmyra:Kan jobba 16 timmar om dygnet 7 dagar i veckan.osv") tyder på tvångsmässigt beteende. Att PM är en perfektionist som inte kan släppa ett problem förrän det är löst. Kosta vad det kosta vill men PM jobbar ihjäl sig för att få det löst. Detta tvångsmässiga beteende går naturligtvis ut över PMs hälsa. Eftersom att han är helt fokuserad bara på att lösa problemet och tvångsmässigt inte ger sig förrän det är klart. Under tiden flyter allting annat omkring. Glömmer äta,sova,vila,betala räkningar,datum,klockan osv.osv
(Hade en anhörig som led av detta. Efter ett krävande heltidsarbete med mkt övertid kom hen hem och satte igång med att dammsuga och torka golven varje kväll/natt pga en liten sylttfläck. Samtidigt som hen grät av trötthet.Sådan här tvångsmässighet dvs att allt ska vara perfekt går ut över humöret/hälsan på den drabbade.) Det mycket framgångsrika samarbetet med partnern von Bengtsson måste ha varit slitigt för PM. von Bengtsson som lever efter fasta ramar med 9-5 jobb och så PM som lider av tvångsmässigt jobbande. Utan att vara närmre insatt i deras bråk så kan jag förstå bitterheten samt orättvisan för PMs del när von Bengtsson snor hela det gemensamma företaget.
Sedan är det omvittnat att hans fallolycka,huvudtrauma,2014 gjorde att hans impulskontroll samt humör blev värre.Hoppas att jag lyckades svara dig lite. Du frågade faktiskt efter en del grejer jag funderat på. Godnatt