Citat:
Ursprungligen postat av
bradgardsindianen
Ja, jag funderade inte närmre på benämningen, att han försökt spola av sig och att det funnits spår efter henne, som exvis hårstrån är ju inte anmärkningsvärt/förvånande?
På vilket sätt har det fetade relevans för om det fanns dusch i ubåten?
Är ni två, ottoplommon och bradgardsindianen, är medvetna om det ursprungliga citat jag sände, för mer än en timme sedan, det ni nu har snillernas spekulation om? Jag gör er uppmärksamma på det, genom att kopiera in mitt ursprungliga citat, som ni båda verkat ha missat, läs och begrunda era citat:
"Om PM under en längre tid planerat att ha sjuklig sex på havets botten, något som kanske ingen annan haft, borde han tänkt igenom hur han skulle gå till väga.
Finns det en toalett/badrum ombord på Nautilus? Sannolikt finns en. Kvinnor uppsöker toalett ganska ofta, med olika bestyr, allt från att rätta till sminket till att göra behov.
Varför jag tar upp detta, är att vid ett sådant besök av KW, har PM tid att förbereda sin "pjäs". Han kan ha en flaska med eter ombord och överraska KW när hon kommer ut från toaletten. ( Det kan också ha varit i ett annat ögonblick, men det är ett litet utrymme, och det är nog svårt att förbereda en sövning om de två är nere på botten. Försök att tänka er att vara i en ubåt på havets botten, många skulle drabbas av total panik!)
Jag tror att han sövde henne, tog av kläderna, surrade henne så att hon inte kunde röra sig, och lät henne vakna upp........efter det hade han full kontroll över det han planerat att göra, ett galet sexuellt övergrepp, där han bestämde händelserna helt. Jag behöver inte fortsätta spekulera i vad.
Detta scenario kan stämma med att det saknas våld mot huvudet ( vi vet inte om det finns strypgrepp på halsen, ännu). Det är ett extremt otäckt scenario jag målar upp, men jag skulle inte bli förvånad, om den totalt skruvade, men "driftiga" hjärnan i PM skulle kunna planera detta!
Eter är en gammal och känd metod, att söva med, den finns med i många äldre deckare och i vården ända fram till 1950-talet."
Om ni klarat att läsa så här långt, kanske inlägget inte handlade om duschen i ubåten....