2017-10-08, 03:41
Medlem
mormorannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whyback
Äntligen lite respons på min fundering!!!

Nej, det kanske jag inte gör, kan du förklara det för mig då? Min fundering byggde på att dels kläderna verkar vara intakta, dels att en massa hugg förekommit mot KW's kropp. Då drog jag slutsatsen att hon blivit avklädd, naken, på något sätt. Ett effektivt sätt, sett från en förövares, vore kanske att söva sitt offer, då är det bara att rulla ut sin agenda.....

Det du svarar på var en komplimang.
Citera
2017-10-08, 03:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magiciadehex
Jag tror inte att han först sövt henne med något. Då förlorar han en del av den sexualsadistiska njutningen. Han vill ju i offrets ögon se dödsångest, skräck och panik, det är det som triggar honom och fortsättningen. Det våld han använder eskalerar och våldet och den sexuella upphetsningen "när" varandra. Tror inte att han ville missa en enda sekund av denna sjuka njutning.
Han har övermannat henne och fått kontroll på annat sätt än genom att söva henne.

Men, vad du inte förstår, är att han kan vänta ett tag, tills eterns verkan har släppt, och hon vaknar, naken och tejpad i armar och ben!!!! Eter är ett korttidsverkande sömnmedel!!!! Denna process, kan han upprepa hur många gånger som helst, bara genom att föra etertrasan mot hennes mun och näsa!

Med denna metod, kan han få precis hur många ångestögon som helst, söva i någon minut, efter ett stick till......jag orkar inte förklara mer, om du inte FÖRSTÅR den enorma kraften i detta temporära sövningsmedel!!!!!!
Citera
2017-10-08, 03:43
Medlem
Citat:
Jag tror inte att han först sövt henne med något. Då förlorar han en del av den sexualsadistiska njutningen. Han vill ju i offrets ögon se dödsångest, skräck och panik, det är det som triggar honom och fortsättningen. Det våld han använder eskalerar och våldet och den sexuella upphetsningen "när" varandra. Tror inte att han ville missa en enda sekund av denna sjuka njutning.
Han har övermannat henne och fått kontroll på annat sätt än genom att söva henne.

Totalt enig. Dom förstår inte ens vad som tänder en sexualsadist, vari själva njutningen består i. Vad som gör att dom begår mord för själva njutningens skull?
Citera
2017-10-08, 03:46
Medlem
Citat:
Är ni två, ottoplommon och bradgardsindianen, är medvetna om det ursprungliga citat jag sände, för mer än en timme sedan, det ni nu har snillernas spekulation om? Jag gör er uppmärksamma på det, genom att kopiera in mitt ursprungliga citat, som ni båda verkat ha missat, läs och begrunda era citat:

"Om PM under en längre tid planerat att ha sjuklig sex på havets botten, något som kanske ingen annan haft, borde han tänkt igenom hur han skulle gå till väga.

Finns det en toalett/badrum ombord på Nautilus? Sannolikt finns en. Kvinnor uppsöker toalett ganska ofta, med olika bestyr, allt från att rätta till sminket till att göra behov.

Varför jag tar upp detta, är att vid ett sådant besök av KW, har PM tid att förbereda sin "pjäs". Han kan ha en flaska med eter ombord och överraska KW när hon kommer ut från toaletten. ( Det kan också ha varit i ett annat ögonblick, men det är ett litet utrymme, och det är nog svårt att förbereda en sövning om de två är nere på botten. Försök att tänka er att vara i en ubåt på havets botten, många skulle drabbas av total panik!)

Jag tror att han sövde henne, tog av kläderna, surrade henne så att hon inte kunde röra sig, och lät henne vakna upp........efter det hade han full kontroll över det han planerat att göra, ett galet sexuellt övergrepp, där han bestämde händelserna helt. Jag behöver inte fortsätta spekulera i vad.

Detta scenario kan stämma med att det saknas våld mot huvudet ( vi vet inte om det finns strypgrepp på halsen, ännu). Det är ett extremt otäckt scenario jag målar upp, men jag skulle inte bli förvånad, om den totalt skruvade, men "driftiga" hjärnan i PM skulle kunna planera detta!

Eter är en gammal och känd metod, att söva med, den finns med i många äldre deckare och i vården ända fram till 1950-talet."

Om ni klarat att läsa så här långt, kanske inlägget inte handlade om duschen i ubåten....

Du borde ge dig in i Deckarbranshen.
Det var kusligt och medryckande. Rysningar och ståpäls på det där.
Jag tycker att det var väldigt bra skrivet. Fortsätt så Whyback.
Det enda jag invänder mot är att jag fortfarande inte tror att det var ett planerat mord på just Kim.
Och andra sidan tror jag att han fantiserade om något som han kanske förberedde så smått.
Ja, man vet ju aldrig med Madsen förstås.
Ja, eftersom jag är så trött att jag omedvetet svarar flera olika skribenter i ett och samma inlägg,
så varför inte?
Citera
2017-10-08, 03:48
Medlem
magiciadehexs avatar
Citat:
Men, vad du inte förstår, är att han kan vänta ett tag, tills eterns verkan har släppt, och hon vaknar, naken och tejpad i armar och ben!!!! Eter är ett korttidsverkande sömnmedel!!!! Denna process, kan han upprepa hur många gånger som helst, bara genom att föra etertrasan mot hennes mun och näsa!

Med denna metod, kan han få precis hur många ångestögon som helst, söva i någon minut, efter ett stick till......jag orkar inte förklara mer, om du inte FÖRSTÅR den enorma kraften i detta temporära sövningsmedel!!!!!!
Du verkar inte förstå den enorma kraften i drifterna hos en sexualsadist.
Citera
2017-10-08, 03:51
Medlem
Citat:

Han vill ha EN KAMP som han vinner, det är det första.

Resten får du googla själv.

Med tanke på din uppenbara okunskap borde du kanske inte broderat vidare alls, utan att ha satt dig in Vad det handlar om här. Innan du ens tänkte nästa tanke.
Citera
2017-10-08, 03:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
NEJ. Till både toalettbesök och eter.
Förstår du verkligen inte hur en sexualsadist fungerar?

EDIT.
Eter skulle förinta hans syfte totalt.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Sexualsadism

Men, om du försöker tänka lite, vilket medel skulle vara bättre, än temporär sövning. Om du vaknar ur ett eter-rus, efter 3 minuter, står din baneman över dig, och hotar med nästa åtgärd, du känner smärta efter det föregående, som han utförde som han sagt. Du ligger bunden, kan inget göra, och han presenterar nästa smärta, denna gång utan ett sniff på etern. Det är djup penetration i din vagina, och han "jobbar" med den länge, du skriker och skriker, till slut ger han din lindring, med eter, som håller i två, tre, fem, tio, kanske mer minuter.

MEN, sedan är du medveten igen, och har förmodligen en enorm smärta, och ber om nåd.

Vad är nåd för en sexualsadist???

...och så här kan vi hålla på...

Förstå du nu, att en temporär drog, är bingo för totala knäppskallar??!! En enkel sådan, är eter.
Citera
2017-10-08, 04:01
Medlem
Varför jiddra om eter??

PM härskade i sin egen båt. En ensam kvinna i den hytten var ett lätt offer för vilket våldsmedel som helst från en beslutsam karl.

Vi bör följa bondförnuftet och inte komplicera teorierna, om det inte finns argumenterade belägg för det.

Om PM var rationell - och uåtsbyggande kräver rationalitet - så skulle han nog utesluta eter, genom dess fara som potentiellt antändligt och explosivt medium i blandningar med syre. Givetvis kan spekulanten tänka sig att PM tog kalkylerade risker.

Ockhams rakkniv säger att PM helt enkelt övermannade KW. Premisserna var i hans favör: planering och fysiska betingelser.
Citera
2017-10-08, 04:02
Medlem
magiciadehexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Totalt enig. Dom förstår inte ens vad som tänder en sexualsadist, vari själva njutningen består i. Vad som gör att dom begår mord för själva njutningens skull?
Precis. En sexualsadist "pausar" inte förloppet på den sexualsadistiska gärningen genom sövning av offret. Är snarare tvärtom - allt eskalerar i gärningen och den sexualsadistiske mördaren triggas av den ökade smärta och panik han tillfogar offret. Den ultimata makten och kontrollen över en annan människas liv. DET vill han känna och se på offret - genom HELA gärningen. Han vill se henne kämpa för sitt liv, förgäves. Han vill höra henne be om nåd. Han vill känna hennes dödskamp. Han vill känna sin makt.
Tills hans sadistiska agerande ger honom maximal sexuell njutning.
Av en annan människas lidande och död.
Citera
2017-10-08, 04:04
Medlem
Citat:
Du verkar inte förstå den enorma kraften i drifterna hos en sexualsadist.

Jag kanske inte förstår, MEN, om han kan hålla sig helt lugn under segling, prata med annat båtfolk innan dyket, varför ska han inte kunna ha en planerande hållning när dom landat på botten av Öregrund? Planerande hållning för mig är att HAN får ut max av sitt mycket sjukliga mål. Hur planerar han för det, har triggat min fråga, som finns på en massa inlägg redan.
Citera
2017-10-08, 04:04
Medlem
magiciadehexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kinuski
Varför jiddra om eter??

PM härskade i sin egen båt. En ensam kvinna i den hytten var ett lätt offer för vilket våldsmedel som helst från en beslutsam karl.

Vi bör följa bondförnuftet och inte komplicera teorierna, om det inte finns argumenterade belägg för det.

Om PM var rationell - och uåtsbyggande kräver rationalitet - så skulle han nog utesluta eter, genom dess fara som potentiellt antändligt och explosivt medium i blandningar med syre. Givetvis kan spekulanten tänka sig att PM tog kalkylerade risker.

Ockhams rakkniv säger att PM helt enkelt övermannade KW. Premisserna var i hans favör: planering och fysiska betingelser.
Du har helt rätt. Instämmer.
Citera
2017-10-08, 04:12
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Men, om du försöker tänka lite, vilket medel skulle vara bättre, än temporär sövning. Om du vaknar ur ett eter-rus, efter 3 minuter, står din baneman över dig, och hotar med nästa åtgärd, du känner smärta efter det föregående, som han utförde som han sagt. Du ligger bunden, kan inget göra, och han presenterar nästa smärta, denna gång utan ett sniff på etern. Det är djup penetration i din vagina, och han "jobbar" med den länge, du skriker och skriker, till slut ger han din lindring, med eter, som håller i två, tre, fem, tio, kanske mer minuter.

MEN, sedan är du medveten igen, och har förmodligen en enorm smärta, och ber om nåd.

Vad är nåd för en sexualsadist???

...och så här kan vi hålla på...

Förstå du nu, att en temporär drog, är bingo för totala knäppskallar??!! En enkel sådan, är eter.

Jag tridde du var inne på typ duschscenen i Psycho. Själva toabesöket verkade viktigt, men en eterflaska ha ev skulle haft stående kunde han väl ryckt fram varsomhelst ifrån?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in