Citat:
Har ändå kommit till insikten att damer är ingenting att jaga för. Det är väl det som är de förstörda männens oförmåga att skaffa ett liv som är intressant och glädjerikt att leva. Om man hela dagarna aktivt försöker få kickar genom att söka upp kvinnor på internet så får man så klart inte någon glädje av att möta kvinnor. Inte minsta äkta pirr i magen alls utan enbart för att få henne att reagera på dig!
Och om det enda alternativet är att prata med smutsluder på krogen så är det klart att man är missnöjd med sin egen kontakt med kvinnor.
Förmodligen är det för många män så tragiskt. Att ha ett liv på dejtingsidor och på krogen skapar naturligtvis ingen grogrund för en sund utveckling av någons själ.
Jag ser både dig och TS som några strykrädda hundar som smyger omkring med svansen mellan benen. Kan inte säga att jag har något hopp för dylika existenser.
Att världen har förändrats är så klart sant. Men man behöver inte själv förflackas både intellektuellt och själsligen så att man inte kan ha bra relationer.
En så enkel sak som att ha en middag med en dam utan att hon ska hålla på med telefonen tycks vara ett stort problem. Inte undra på något inte funkar för dem. Vad är problemet kring det här med telefonerna när man äter?
Och om det enda alternativet är att prata med smutsluder på krogen så är det klart att man är missnöjd med sin egen kontakt med kvinnor.
Förmodligen är det för många män så tragiskt. Att ha ett liv på dejtingsidor och på krogen skapar naturligtvis ingen grogrund för en sund utveckling av någons själ.
Jag ser både dig och TS som några strykrädda hundar som smyger omkring med svansen mellan benen. Kan inte säga att jag har något hopp för dylika existenser.
Att världen har förändrats är så klart sant. Men man behöver inte själv förflackas både intellektuellt och själsligen så att man inte kan ha bra relationer.
En så enkel sak som att ha en middag med en dam utan att hon ska hålla på med telefonen tycks vara ett stort problem. Inte undra på något inte funkar för dem. Vad är problemet kring det här med telefonerna när man äter?

Problemet är att samhället och media gång på gång pratar om sex och får ensamma män att känna att de saknar det viktigaste i livet.
Men nu när jag ändå hållit på med dejtingsidor och varit på krogen länge och sett hur kvinnor egentligen fungerar, så har jag också valt att, blott bara runt 20 år gammal, lägga ner allt som har med jagande att göra. Det leder inte till någonting.
Händer något så händer det. Tänker man för mycket på kvinnor så kommer man inte få några kvinnor.
Men det bör ändå inte hindra män från att påtala detta problem och hur det kommer slå till i framtiden. Vissa män kan komma över sånt, men långt ifrån alla gör det.
Det är också en anledning till att många män tyvärr våldtar kvinnor. Vi har sett en massinvandringspolitik som ökat mansöverskottet, som medfört splittringar mellan människor eftersom man inte kan lita på varandra. En svensk tar t.ex. en hederlig person med utländsk bakgrund, som en afghan p.g.a. utseendet. Fortsätter det så här så kommer män tillslut sluta bidra till samhället och nästan börja strejka, för man känner inte att man har något att leva för.
Pengar män har kommer då att gå till prostituerade utomlands och bara det ger en kapitalförlust för svensk ekonomi (ja det låter långsökt, men i teorin kan det faktiskt bli så)