2017-09-21, 23:30
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Det kan ju göras på olika sätt. Jag gillar att bjuda men det kommer antagligen tolkas på ett annat sätt om jag gör det ja.
Har du testat att gå fram till nån pudding på krogen och erbjudit en drink nån gång? Testa!

Citat:
Blir trött bara att läsa det där. Är så usel på att spela så hade aldrig klarat något liknande, verkar drygt.
Det är minst lika drygt att vara en av dom där snubbarna.
Citera
2017-09-21, 23:30
Medlem
franges avatar
Citat:
Undrar om killarna som köper drinkarna någonsin lyckas eller lever på hoppet.

Eftersom det garanterat har hänt minst 99 utav 100 killar som någonsin besökt en krog, så garanterat både och. Fråga vilken kille som helst du känner - om han vet vad ett groggluder/drinkluder är, så får du se...
Citera
2017-09-21, 23:32
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dingdingvarld
Jag använde ordet skev som i ojämn(inte orättvist utan ojämn). Hur tolkade du det?

Det kanske är mannens sista hundralapp? Kvinnan kanske har slösat alla sina pengar på whatever? Att kvinnan har en svaghet för gratisdrinkar är knappast på grund av mannens makt, det är hennes eget val.(Även om hon är luspank, vem fan _behöver_ drinkar?)

Jag vill understryka att jag anser inte att det är något fel i att den sexuella makten ligger hos kvinnan då det är högst naturligt, däremot är det ett enormt hyckleri att låtsas som att den inte gör det då det är fruktansvärt uppenbart. Det är lite som att man vill ha kakan och äta den samtidigt.
Nej, och man överlever även utan sex. I krogsamnanhang kanske "drinkludret" har ett beroende som gör att kemin i hennes kropp "behöver alkohol".

Den här makten som du menar är naturlig om vi följer det resonemanget. Tar då den makten slut när kvinnan kommer i klimakteriet, eller är makten villkorad till unga kvinnor?
Citera
2017-09-21, 23:32
Medlem
BigFatCones avatar
För övrigt så satt jag på krogen en gång med en vän och vi snackade som vi brukade göra. Jag nämnde att "du, hon där.. henne kan jag tänka mig att nafsa lite på...". Trettio sekunder senare så var han framme i baren och skickade en drink till henne med hälsningar från mig. Jag var inte alls nöjd eftersom det där helt enkelt inte är mitt modus operandi.
Citera
2017-09-21, 23:34
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Har du testat att gå fram till nån pudding på krogen och erbjudit en drink nån gång? Testa!

Det är minst lika drygt att vara en av dom där snubbarna.
Ja jag menar drygt överlag. Fyfan så skönt att vara självförsörjande.

Hahaha! Nej aldrig i min värld, Fyfan så pinsamt. Får lägga min kärlek på mina vänner tänker jag.
Citera
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Blir trött bara att läsa det där. Är så usel på att spela så hade aldrig klarat något liknande, verkar drygt.
Visst är det? Jag tror vissa män inte vågar säga nej heller ibland pga av skamtekniker och liknande. Jag har sett män som fått skit utav tjejgäng om man är ute och röker. Sedan när det lugnat sig och man frågar mannen varför denna drama så säger han: jag sa nej till att bjuda på en drink.

Själv har jag blivit slagen på armen utav en tjej som jag sa: "köp en drink själv?" efter hon tjatat på mig att jag skulle köpa en till henne.

Jag skriver detta för perspektiv och inte sympatier.
Senast redigerad av NiveaBodylotion 2017-09-21 kl. 23:37.
Citera
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Nej, och man överlever även utan sex. I krogsamnanhang kanske "drinkludret" har ett beroende som gör att kemin i hennes kropp "behöver alkohol".
Njae. Det kanske finns en eller annan alkis som lallar runt på det sättet men i regel så är det bara fruntimmer som vill dricka gratis sprit.

Citat:
Den här makten som du menar är naturlig om vi följer det resonemanget. Tar då den makten slut när kvinnan kommer i klimakteriet, eller är makten villkorad till unga kvinnor?
Det måste den inte göra. Det har mer med utseende att göra faktiskt.
Citera
2017-09-21, 23:35
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Visst är det? Jag tror vissa män inte vågar säga nej heller ibland pga av skamtekniker och liknande. Jag har sett män som fått skit utav tjejgäng om man är ute och röker. Sedan när det lugnat sig och man frågar mannen varför denna drama så säger han: jag sa nej till att bjuda på en drink.

Själv har jag blivit slagen på armen utav en tjej som jag sa: "köp en drink själv?" efter hon tjatat på mig att jag skulle köpa en till hon.

Jag tycker inte att det är ett okej beteende. Förhopppningsvis växer dessa tjejer ifrån det.
Citera
2017-09-21, 23:36
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:

Själv har jag blivit slagen på armen utav en tjej som jag sa: "köp en drink själv?" efter hon tjatat på mig att jag skulle köpa en till hon.

En bit upp i tråden berättar jag ju om dom gånger jag har nobbat tjejer som har velat ligga sig till droger och "bög" var liksom det snällaste jag fick höra när jag nobbade deras förslag.
Citera
2017-09-21, 23:38
Medlem
franges avatar
Citat:

Har råkat ut för samma saker med, och till och med blivit hotad att hon annars skulle skrika att jag försökte våldta henne. Tack och lov skedde det dock på en krog jag besökt frekvent i många år, och känner både vakter och ägare bra - och en av vakterna stod någon meter bakom hennes rygg och hörde henne klart och tydligt uttala hotet. Så hon åkte ut på öronen och blev portad därifrån
Citera
2017-09-21, 23:38
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Njae. Det kanske finns en eller annan alkis som lallar runt på det sättet men i regel så är det bara fruntimmer som vill dricka gratis sprit.

Det måste den inte göra. Det har mer med utseende att göra faktiskt.
Hmm. För en hel del resonerar som att kvinnor börjar ruttna efter 30, det är ju lite intressant då man skulle kunna ställa upp 20 kvinnor i varierande åldrar och utseenden och låta dessa gissa deras ålder, och inte ett skit skulle vara rätt.
Citera
2017-09-21, 23:39
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
En bit upp i tråden berättar jag ju om dom gånger jag har nobbat tjejer som har velat ligga sig till droger och "bög" var liksom det snällaste jag fick höra när jag nobbade deras förslag.
Haha precis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in