2017-09-25, 22:06
Medlem
SockAccounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roidornot
Vi måste ha en förändring och det snarast, annars kommer landet braka i samman helt. Kom ihåg att det är MÄN som drar det absolut största lasset till landets ekonomi, vad händer när dessa män börjar lessna på att vara slavar åt promiskuösa överkåta kvinnor som ser män som en förbrukningsvara och inget annat?

Tihi
Själv flyttade jag 6 månader sedan och fick en rätt nice ökning av lönen i samma veva.

Från sverige där alla är otroligt dryga (se. hård min med lätt neråt mungipor samt tom blick) så är kvinnor helt plötsligt glada och all smiles.
Citera
2017-09-25, 22:08
Medlem
jenny1990s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SockAccount
Ingen säger till en tjej "jag är kär i dig" och förvändar sig en syndaflod i hennes troser.

Har du aldrig blivigt förförd?
Det handlar om att få den andra personen att vilja ha dig.
Lite som när man fiskar.
Dra in lite, släpp lite, fortsätt dra, etc
Skapa spänning och bygga upp i en bra takt.

När man är säker på att motparten också har kännslor.
Något som man märker.
Så är det bara att fritt fram välja ett bra tillfälle att säga det.

Har du aldrig fallit pladask för någon?
Sådär så man blir knäsvag?
Ja, och sen när man har fångat den, behöver man inte bry sig längre. Lite som att fiska eller? Den ska stanna ändå.

Citat:
Ursprungligen postat av Roidornot
// Svensk kvinna

Detta, mina damer och herrar, är hur svenska kvinnor resonerar nu för tiden. Hur tror ni det blir med "kärnfamiljen" när man låter dessa sinnessjuka sex-freak bestämma? FLER OCH FLER BARN kommer växa upp med en hora till morsan som "tröttnar på sin karl!!" efter 8 månader och letar ny.

Vi måste ha en förändring och det snarast, annars kommer landet braka i samman helt. Kom ihåg att det är MÄN som drar det absolut största lasset till landets ekonomi, vad händer när dessa män börjar lessna på att vara slavar åt promiskuösa överkåta kvinnor som ser män som en förbrukningsvara och inget annat?
Ekonomi betyder inte att man är bra att ha i en relation.
Citera
2017-09-25, 22:11
Medlem
SockAccounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenny1990
Ja, och sen när man har fångat den, behöver man inte bry sig längre. Lite som att fiska eller? Den ska stanna ändå.

Suck det finns nyans i en relation och den utvecklas över tid.
Men båda partnerna måste lägga tid och bry sig om förhållandet.

Jag har inte tid att gå igenom alla sätt en relation kan utvecklas.

Låter som du bara valt tråkiga killar.
Eller låtit dem välja dig för att sedan gå med på det.
Istället för att gå efter någon du gillar.

Bara för att du förlänger min metafor längre än menat, så är det inget argument.
Senast redigerad av SockAccount 2017-09-25 kl. 22:14. Anledning: Felstavning
Citera
2017-09-25, 22:35
Medlem
jenny1990s avatar
Citat:
Suck det finns nyans i en relation och den utvecklas över tid.
Men båda partnerna måste lägga tid och bry sig om förhållandet.

Jag har inte tid att gå igenom alla sätt en relation kan utvecklas.

Låter som du bara valt tråkiga killar.
Eller låtit dem välja dig för att sedan gå med på det.
Istället för att gå efter någon du gillar.

Bara för att du förlänger min metafor längre än menat, så är det inget argument.
Ja i en bra relation kan det vara så. Vad vill du säga egentligen?

Ja kanske men kom inte in för att diskutera om mig själv...
Citera
2017-09-26, 00:40
Medlem
Citat:
Tihi
Själv flyttade jag 6 månader sedan och fick en rätt nice ökning av lönen i samma veva.

Från sverige där alla är otroligt dryga (se. hård min med lätt neråt mungipor samt tom blick) så är kvinnor helt plötsligt glada och all smiles.

Ja vad fan är det där? Varför ska så många svenska tjejer se så inåt helvete sura ut hela tiden? Eller är det så i andra länder också? Sjukt osexigt iaf.
Citera
2017-09-26, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenny1990
Det är inget man dör utan.

Utan sex dör dina gener ut. Om hela mänskligheten slutar ha sex dör mänskligheten ut, så jo, man dör faktiskt utan.
Citera
2017-09-26, 00:51
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KantarellHatt
Ja vad fan är det där? Varför ska så många svenska tjejer se så inåt helvete sura ut hela tiden? Eller är det så i andra länder också? Sjukt osexigt iaf.
För att man inte vill ha närmanden. Vissa män tolkar leenden som inviter och då är vi där i att kvinnor ger fel signaler. Går fan inte att göra rätt. För övrigt, går du själv och tänker på att det är bäst att även utan skäl för att inte betraktas som osexig?
Senast redigerad av Buffymylove 2017-09-26 kl. 00:56.
Citera
2017-09-26, 00:52
Medlem
jenny1990s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KantarellHatt
Utan sex dör dina gener ut. Om hela mänskligheten slutar ha sex dör mänskligheten ut, så jo, man dör faktiskt utan.
Inte personligen...Vad det jag menade. Men klart de behövs för att för öka sig^^ Det är nog ingen risk att hela mänskligheten slutar ha sex. Lika lite risk som att alla blir homosexuella... Inte meningen att byta ämne men ville svara på frågan...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in