2017-09-19, 18:47
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Megastjärnan tycker väl att all den reklam kliniken får när hon spottar fram obsceniteter i media mellan de gnistrande porslinsgravstenarna skall täcka familjens behandlingar för all framtid.
Och jag är fortfarande övertygad om att hon kommer skaffa anknäbb. Kvack, kvack.

MVH/Gnomegirl

Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Och där kom läppförstoringen! 😂
#anknäbbdelux

Hahahahah, där satt den!
Inte för att vara dryg och säga "vad var det jag sade?" Men: vad var det jag sade?

Jag leviterar av skadeglädje.
Okej, nu kan hon även lägga till fejkläppar på sin lista som börjar bli lång. Få se nu, fejkläppar, fejknaglar, fejkhår, fejktuttar på gång, fejktänder som mest liknar gigantiska gravstenar i porslin, fejkögonbryn, någon som kommer på något mer?
Och vad blir det för "förbättringar" efter brösten? Intimpiercing? Analblekning? Ögonförstoring? Ben och ryggradsförlängning? Allt betalat av Expressen och TV-4 förstås.
"Only time will tell"

MVH/Gnomegirl
Senast redigerad av Gnomegirl 2017-09-19 kl. 18:56.
Citera
2017-09-19, 19:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Jag tror... håll i er... att hon vann hela tjottaballongen (med hjälp av droger men .... whoco5:

Ja tatuerar man in en så idiotisk fras så får man fan se till att ha bra skäl till det. Tror det pekar rätt tydligt på att hon tog hem det hela.

Men som sagt...vem fan minns den här showen om några månader? Hon kommer få förklara mååånga gånger vad som egentligen är grejen med att ha biggest loser intatuerat. Dårskap
Citera
2017-09-19, 19:02
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Anna Book: "Det finns så mycket fula kvinnor. Som bitchar och klagar och gnäller. Som inte gör ett skit. De vill bara ha allting gratis. De fläker ut sig för att få pattar betalda gratis. Det är äckligt."

Extremt roligt och ironiskt då det är exakt vad Booken gjort, exakt. Hon har bokstavligt talat visat tuttarna, i tv dessutom, för att få nya. Hon är en sån jävla pajas, man upphör aldrig att förvånas.

Jäkla kul att hon nämndes i podden också. Man mer eller mindre sa rakt ut att hennes son är en våldtäktsman och det var tydligt att man var väldigt insatta i allt runtomkring det. Det blir bara mer och mer uppenbart att Anna är kändis-Sveriges egna byfåne.
Senast redigerad av Aigis 2017-09-19 kl. 19:04.
Citera
2017-09-19, 19:06
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Hahahahah, där satt den!
Inte för att vara dryg och säga "vad var det jag sade?" Men: vad var det jag sade?

Okej, nu kan hon även lägga till fejkläppar på sin lista som börjar bli lång. Få se nu, fejkläppar, fejknaglar, fejkhår, fejktuttar på gång, fejktänder som mest liknar gigantiska gravstenar i porslin, fejkögonbryn, någon som kommer på något mer?
Och vad blir det för "förbättringar" efter brösten? Intimpiercing? Analblekning? Ögonförstoring? Ben och ryggradsförlängning? Allt betalat av Expressen och TV-4 förstås.
"Only time will tell"

MVH/Gnomegirl

Tyvärr går det väl inte att köpa en väl fungerande hjärna som extra tillbehör men hon hade verkligen behövt en sådan.
Citera
2017-09-19, 19:14
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Jag tror... håll i er... att hon vann hela tjottaballongen (med hjälp av droger men .... whoco5:

Usch om hon gjorde det. Jag hoppas att hon inte gjorde det.

Men hon har ju haft ovanligt gott ställt eftersom hon haft råd med porslinspjäserna, löshår, nya ögonbryn och nu anknäbb. För jag kan väl inte tänka mig att klappmongot hon är gift med har ett tredje jobb och inte kan ett halvtimmesgig på Harrys i Örkelljunga ge mer än en pizza och några öl.

Gaget för att ställa upp och agera riksgalning i BL kanske har täckt detta. Men man undrar ju varför dom inte i stället betalar av på sonens skadestånd. Han ligger ju på minus innan han ens blivit myndig.

Men när det gäller pengar så har ju tanten en egen prioriteringsordning.....Anna...Anna....Anna.... ...Anna....Anna....resten.
Citera
2017-09-19, 19:16
Medlem
Citat:
Hahahahah, där satt den!

"Only time will tell"

MVH/Gnomegirl

Fejktuttar har hon ju redan, visades på TV när hon fick implantaten insatta.
Citera
2017-09-19, 19:40
Medlem
I veckans Adam och Kompani drar de ett gammalt Anna-Book-skämt:
(jag citerar fritt ur minnet)
- Nu har Anna Book blivit så stor, så nu heter hon Anna Bibliotek.
Citera
2017-09-19, 20:12
Medlem
Så Anna är vän med Linda Rosing Thelenius och Bobby? Då är väl droger och Botox det hon lever på.
Citera
2017-09-19, 20:26
Medlem
Citat:
Håll till godo
http://imageshack.com/a/img922/7567/SNrxTC.jpg

Hon borde skaffa/köpa glasögon och stor spegel, att se själv, att hon
ser ut som fågelskrämma!
Citera
2017-09-19, 20:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Så Anna är vän med Linda Rosing Thelenius och Bobby? Då är väl droger och Botox det hon lever på.
Passande sällskap. Längesedan man hörde av Linda Rosing nu, men är väl ungefär samma typ av människa och kändisskap. Man vet att man tillhör D-laget när man hänger med Rosing. Tänk att kändisskap är så beroende ändå, glad jag är en anonym arbetare ty att jaga rubriker som Anna och Linda hade varit jobbigare än det mest krävande arbetspass jag jobbat tror jag. Finns ju inte en chans i helvete det kan vara värt det, inte på Annas nivå iallafall. Skämma ut sig gång på gång för kaffepengar liksom. Eller som i Annas fall troligtvis bara för en tidningsrubrik
Citera
2017-09-19, 20:40
Medlem
Anna Book i Hänt idag.
Citera
2017-09-19, 20:47
Medlem
nickomyras avatar
Jag har blivit helt fast i Anna Stolledano Book , kan inte sluta att läsa om människan .. ( sedan i nåra mån

vad är det för brev ni skrev om .. vilka skrev det & var det direkt till henne eller något de la ut på nätet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in