2017-09-19, 15:57
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Varför har Annas syster Pia brutit kontakten med Anna? nån som vet?

Hon orkade inte med Annas lögner, Stölder, Bråk osv. Pia skämdes så mycket för Anna och Anna vägrade ta till sig av kritiken och hjälpen som erbjöds, det blev till slut ohållbart och precis som alla andra har gjort med Anna valde Pia att bryta kontakten. Ingen vill ha med Anna att göra, det är därför hon tränger sig på och hela tiden måste ge sken av att ha vänner för att hon inte har några.

Lägg gärna märke till hur hon skriver "bästa gänget ever" om folk hon träffat i fem minuter.
Medans folk själva aldrig skulle lägga upp en bild med Anna Book om det inte var för att driva, typ som micke gjorde på 40årsfesten.
Citera
2017-09-19, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Hon orkade inte med Annas lögner, Stölder, Bråk osv. Pia skämdes så mycket för Anna och Anna vägrade ta till sig av kritiken och hjälpen som erbjöds, det blev till slut ohållbart och precis som alla andra har gjort med Anna valde Pia att bryta kontakten. Ingen vill ha med Anna att göra, det är därför hon tränger sig på och hela tiden måste ge sken av att ha vänner för att hon inte har några.

Lägg gärna märke till hur hon skriver "bästa gänget ever" om folk hon träffat i fem minuter.
Medans folk själva aldrig skulle lägga upp en bild med Anna Book om det inte var för att driva, typ som micke gjorde på 40årsfesten.

Tack för info, jag är inte förvånad...vad som däremot förvånar mig är att media gullar med denna häxa trots allt som figurerat runt henne genom åren så framförs ingen kritik!
Hade en svag förhoppning om att nån tidning skulle ha " Pernilla Wahlgrens utspel mot Anna Book" efter podden, sen en bild på en anna book gapandes o svärandes o frågandes va pernilla ätit för svamp
Citera
2017-09-19, 16:19
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Varför har Annas syster Pia brutit kontakten med Anna? nån som vet?
Finns mycket. Bl.a. stölder även där. När hon blev påkommen hade hon "bara lånat". En annan ursäkt a la Book är "Jag tappade bort mig själv för att mamma dog". Morsan hade då varit begraven i ett par år.

Att hon stulit från alla i fd kompisgänget uppdagades när de började tala med varann om att det mystiskt försvunnit saker. De hade alla på sin kammare trott att de säkert själva hade förlagt prylar. Men plötsligt såg de ett mönster och la ihop ett och ett.

Dessutom gick Anna runt och pratade skit om Pia bland sina dåvarande kändispolare. Pia har ett eventbolag, och Anna varnade alla för att anlita henne för kändisfester. Annas fd "manager" Erwik har skrivit om det hela på sin blogg. Även detta står att läsa längre bak i denna digra tråd.

Pia är kompis med Denise och tillhör gänget som samtliga bröt kontakten med mytomanen Anna. Efter det har hon inga vänner. Mer ytliga bekanta, som hon gärna tränger sig på så ofta hon kan. T.ex. nyårsfirande hon sin käftis Jelena. Det har inte blivit fler hemma-hos efter det...
Senast redigerad av Flor-Ida 2017-09-19 kl. 16:21.
Citera
2017-09-19, 16:55
Medlem
Book har nog hamnat i den sits som så många andra världsstjärnor då plastikoperationer och utseendet blir en drift. Nu när hon nått klimakteriet kommer tyngdlagen som ett brev på posten och det lär bli mungipor och ögonlock som ramlar ner först. Den som vet vem Anita Ekberg var kan nog se likheten med Book som sminkar sig alldeles för hårt. Det ser groteskt ut och ju äldre man blir desto naturligare sminkning är en regel.

Att sätta in stora tuttar i den åldern är också groteskt. Tyvärr tror hon själv att hon kommer förvandlas till en sexbomb. Det finns ju någon som gjort så och heter Martina tror jag. Väldigt "solbränd" och tuttar som är större än hennes gubbe nästan.
Citera
2017-09-19, 17:22
Medlem
ylvasanderhttps://youtu.be/ZznYacEWGr4
ylvasanderom du missat wahlgren/wistams podd där de pratar så gulligt om dig så har du avsnittet länkat här! kram 🌸🌸🌸❤️❤️❤️🎉🎉🎉👌🏽👌🏽👌🏽😘😘😘⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️🥀🥀🥀🥀😻😻😻😍😍😍🎁🎁🎁🐴🐴🐴🐴🐴🐴 🎂🎂🎂🎂🎂
Citera
2017-09-19, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Finns mycket. Bl.a. stölder även där. När hon blev påkommen hade hon "bara lånat". En annan ursäkt a la Book är "Jag tappade bort mig själv för att mamma dog". Morsan hade då varit begraven i ett par år.

Att hon stulit från alla i fd kompisgänget uppdagades när de började tala med varann om att det mystiskt försvunnit saker. De hade alla på sin kammare trott att de säkert själva hade förlagt prylar. Men plötsligt såg de ett mönster och la ihop ett och ett.

Dessutom gick Anna runt och pratade skit om Pia bland sina dåvarande kändispolare. Pia har ett eventbolag, och Anna varnade alla för att anlita henne för kändisfester. Annas fd "manager" Erwik har skrivit om det hela på sin blogg. Även detta står att läsa längre bak i denna digra tråd.

Pia är kompis med Denise och tillhör gänget som samtliga bröt kontakten med mytomanen Anna. Efter det har hon inga vänner. Mer ytliga bekanta, som hon gärna tränger sig på så ofta hon kan. T.ex. nyårsfirande hon sin käftis Jelena. Det har inte blivit fler hemma-hos efter det...

Det hade ju varit väldigt roligt om systern berättat om den brutna kontakten förstås
Citera
2017-09-19, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarbaKlet
Jaså, var det "Bort!" hon skrek? Jag tyckte hon skrek "Faan!". Men min hörsel är inte 100 nuförtiden...
Obehagligt var det iaf.

Ja det var inte vad hon sa utan HUR hon sa det som var obehagligt. Skulle inte förvåna mig om det klipptes bort en hel del i gårdagens avsnitt heller vad gäller Annas upptåg.
Citera
2017-09-19, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarbaKlet
Var det bara jag som ryckte till vid ca 30.40 i senaste BL? När Porslinet tänder till och vrålar "sparka inte på bollen! FAN!" !?
Jo, jag noterade också det. Jag är fan inte lättskrämd, men där isade det till i magen på mig.

Citat:
Ursprungligen postat av Wandra
Hörde en intervju med henne på radion häromdagen. Där hon berättade att hon tatuerat in Biggest Loser och en stjärna på ankeln. Vad månne detta betyda?
Stjärnan betecknar väl att det är Biggest loser VIP. För det är ju det hon är; ViiiiiiiiiiAjjjjjjjjjjPiiiiiiiiii

Wikipedia:
V.I.P. är en akronym för Very Important Person. Den som blivit klassad som VIP har med sannolikhet inte möjlighet att röra sig fritt utan fara; därför bevakas sådana personer ofta av skyddspersonal och livivakter. VIP kan vara exempelvis kungligheter, statsöverhuvuden, militär personal, vittnen eller celebriteter. Termen VIP används även löst som ett slags "premium", exempelvis på biljetter eller backstagepass på konserter. På flygplatser kan vem som helst köpa VIP-behandling[2], vilket kan innebära att personen skjutsas till eller från planet i bil, har särskilt väntrum, går genom separat säkerhetskontroll och slipper alla köer med mera.

Ibland förekommer uttrycket VVIP, Very Very Important Person, för de mest kända personerna, som har större medföljande stab, reser i eget jetflygplan, får poliseskort med mera.
Citera
2017-09-19, 18:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wandra
Hörde en intervju med henne på radion häromdagen. Där hon berättade att hon tatuerat in Biggest Loser och en stjärna på ankeln. Vad månne detta betyda?

Men så jävla dum kan hon väl ändå inte vara? Hon måste väl begripa att uttrycket "biggest loser" knappast kommer ligga till hennes fördel om några år när programmet är bortglömt (eller i höst eller när nu skiten slutar) Oavsett om hon vinner skiten eller ej (och vem bryr sig egentligen förutom deltagarna själva?) så är det knappast en bra tatuering att göra om man är i Anna Books situation. Lär ju fnissas bra åt den där tatueringen sedan.

Det kan banne mig inte vara lätt att vara korkad.
Citera
2017-09-19, 18:17
Medlem
ebba112s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Hon stal dyra saker från en bögkompis som jag inte minns namnet på. Han gick ut och skrev om det på sin blogg, något i stil med " Jag sliter inte arslet av mig för att DU ska ha mina exklusiva ägodelar..." Han nämnde aldrig skitbookens namn, men det var uppenbart mellan raderna. Bl.a. var meningen "Timmen är slagen, nu slutar vi för dagen" med. Detta hände samtidigt som bögen, Denise, Pia Book (biologisk syster) + ytterligare ett tiotal gamla vänner offentligt tog avstånd från henne. Hon hade stulit från allihop.

Allt finns dokumenterat i tråden för den som vill leta.

Sorry ! Såg inte att Tagelapa redan hade svarat Erwik...
Senast redigerad av ebba112 2017-09-19 kl. 18:26. Anledning: Läste inte hela tråden innan jag svarade :)
Citera
2017-09-19, 18:19
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ebba112
Var det inte Alexsander Erwik eller vad han nu heter i efternamn som skrev detta...
Nej, Erwik skrev om att hon snackade skit om sin syster Pia.
Det var en annan bög som skrev om stölderna. Ska se om jag hittar en länk.

EDIT: Pether GarciaHernandez heter han. Här är det numera borttagna inlägget:

Citat:
En av vännerna som skrev under det öppna brevet, Pether Garcia Hernandez, skrev detta på sin blogg den 3 april:

"Jag är dödstrött på ditt skitsnack dina lögner och hur jag hör hur folk blir av med saker, dina vänner jobbar inte Röven av sig för att få råd till sina egna grejer för att du sedan ska sno det,.Ja eller LÅNA som du själv uttrycker det, Usch."

Här är hela det numera borttagna inlägget:

Spoiler
"Haha skojar bara, Dagen har precis börjat och jag har fått en hel del mail privat angående mitt förra Blogginlägg.
Jag menar bara att man måste ha respekt för sina vänner och framförallt inte gå över huvudet på dom, inte förtala dom eller inte heller spela ut dom mot varandra, Har man ställt upp i flera års tid så kan man iallafall få ett tack och sedan kan man dra åt helvete liksom, Men nej,, man blir förtalat i bloggar instagram Facebook massmail skickas ut hur dålig man är som person, Jag har aldrig varit en dålig person, Har alltid jobbat hårt för mina saker och mitt liv,Ibland har man haft råd, andra gånger inte, Ett fullständigt normalt liv med andra ord, Men det man egentligen har haft absolut största glädjen av är ju egentligen att man har haft så himla bra vänner och bra folk runtomkring, och DU har aldrig varit där. Jag är dödstrött på ditt skitsnack dina lögner och hur jag hör hur folk blir av med saker, dina vänner jobbar inte Röven av sig för att få råd till sina egna grejer för att du sedan ska sno det,.Ja eller LÅNA som du själv uttrycker det, Usch,
Jag har lite svårt att förstå varför man inte går ut och är ärlig på en gång, om man nu nödvändigtvis måste tvätta sitt underbara liv och glamourösa liv i pressen. Du har inget,, Du har verkligen ingenting av det här, Var dig själv, det här har jag-det här har jag inte, svårare än så är det inte, Behöver mina vänner hjälp så finns jag där OM jag kan göra nåt, kan jag inte ,,,så kan jag inte, nästa gång är det tvärtom, precis som vänskap ska vara, bara det är hjärtligt och ärligt, Sedan kan man skita i vad alla andra tycker och tänker, Men sluta snälla med dina påhopp, av 14 personer varav du är den ena så kan det ju inte vara fel på 13 personer och du frisk!!!!! och alla dessa 13 personerna har nästan exakt samma erfarenhet av denna vänskapen, Men nu kommer den i dagsljus så mit råd är att du backar tillbaka några steg och stänger munnen ett tag,och lägger om dina värderingar kring folk som en gång ville dig väldigt väl."
Senast redigerad av Flor-Ida 2017-09-19 kl. 18:30.
Citera
2017-09-19, 18:38
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EternalGlory
Men så jävla dum kan hon väl ändå inte vara? Hon måste väl begripa att uttrycket "biggest loser" knappast kommer ligga till hennes fördel om några år när programmet är bortglömt (eller i höst eller när nu skiten slutar) Oavsett om hon vinner skiten eller ej (och vem bryr sig egentligen förutom deltagarna själva?) så är det knappast en bra tatuering att göra om man är i Anna Books situation. Lär ju fnissas bra åt den där tatueringen sedan.

Det kan banne mig inte vara lätt att vara korkad.
Jag tror... håll i er... att hon vann hela tjottaballongen (med hjälp av droger men .... whoco5:
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in