Citat:
Ursprungligen postat av
ebba112
Var det inte Alexsander Erwik eller vad han nu heter i efternamn som skrev detta...
Nej, Erwik skrev om att hon snackade skit om sin syster Pia.
Det var en annan bög som skrev om stölderna. Ska se om jag hittar en länk.
EDIT: Pether GarciaHernandez heter han. Här är det numera borttagna inlägget:
Citat:
En av vännerna som skrev under det öppna brevet, Pether Garcia Hernandez, skrev detta på sin blogg den 3 april:
"Jag är dödstrött på ditt skitsnack dina lögner och hur jag hör hur folk blir av med saker, dina vänner jobbar inte Röven av sig för att få råd till sina egna grejer för att du sedan ska sno det,.Ja eller LÅNA som du själv uttrycker det, Usch."
Här är hela det numera borttagna inlägget:
Spoiler
"Haha skojar bara, Dagen har precis börjat och jag har fått en hel del mail privat angående mitt förra Blogginlägg.
Jag menar bara att man måste ha respekt för sina vänner och framförallt inte gå över huvudet på dom, inte förtala dom eller inte heller spela ut dom mot varandra, Har man ställt upp i flera års tid så kan man iallafall få ett tack och sedan kan man dra åt helvete liksom, Men nej,, man blir förtalat i bloggar instagram Facebook massmail skickas ut hur dålig man är som person, Jag har aldrig varit en dålig person, Har alltid jobbat hårt för mina saker och mitt liv,Ibland har man haft råd, andra gånger inte, Ett fullständigt normalt liv med andra ord, Men det man egentligen har haft absolut största glädjen av är ju egentligen att man har haft så himla bra vänner och bra folk runtomkring, och DU har aldrig varit där. Jag är dödstrött på ditt skitsnack dina lögner och hur jag hör hur folk blir av med saker, dina vänner jobbar inte Röven av sig för att få råd till sina egna grejer för att du sedan ska sno det,.Ja eller LÅNA som du själv uttrycker det, Usch,
Jag har lite svårt att förstå varför man inte går ut och är ärlig på en gång, om man nu nödvändigtvis måste tvätta sitt underbara liv och glamourösa liv i pressen. Du har inget,, Du har verkligen ingenting av det här, Var dig själv, det här har jag-det här har jag inte, svårare än så är det inte, Behöver mina vänner hjälp så finns jag där OM jag kan göra nåt, kan jag inte ,,,så kan jag inte, nästa gång är det tvärtom, precis som vänskap ska vara, bara det är hjärtligt och ärligt, Sedan kan man skita i vad alla andra tycker och tänker, Men sluta snälla med dina påhopp, av 14 personer varav du är den ena så kan det ju inte vara fel på 13 personer och du frisk!!!!! och alla dessa 13 personerna har nästan exakt samma erfarenhet av denna vänskapen, Men nu kommer den i dagsljus så mit råd är att du backar tillbaka några steg och stänger munnen ett tag,och lägger om dina värderingar kring folk som en gång ville dig väldigt väl."