2017-09-05, 21:41
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vadskalljagtro
Instämmer med dig!! Genomfalsk! Dessutom störde hon sig säkert sjukt mycket när Jonas sa till Lulu att hon kommer se faboulös ut😂

Jag och sambon sa samma sak. Det kan nog stämma och troligen har han rätt. Hon har jättegulligt leende och fortfarande ung så hon kommer nog bli jättefin om hon går ner. Medan amna mest ser sjuk ut
Citera
2017-09-05, 22:44
Medlem
Lustigt att det just var tunnor som skulle rullas i dagens avsnitt. Kan det finnas någon på TV4 som kollat in tråden och ville markera för Book vad hon kallas?

Hon beskyllde Camilla för att vara hemsk och att hon blev rädd. Jag tycker tvärtom att var det någon som var rent otäck så var det Book. Hon verkar kunna gå över lik för att framhäva sig själv och trycka ner dom som står i vägen.

Min favorit är än så länge Morgan. Jag vill att Book visar sitt rätta jag så alla får upp ögonen och därför blir kvar ett tag. Annars hade jag velat se henne ryka direkt . Jag tål inte människan längre.
Citera
2017-09-05, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarbaKlet
Men det kunde bli duktigt intressant eller hur? Ser du inte löpsedlarna,
"ANNA BOOK MISSNÖJD MED NYA GADDARNA:
DEN JÄVLA RYSSEN ÄR SKYLDIG MEJ
OCH ROBERTO EN PALL TONFISK!
-Roberto kommer att ringa henne i morgon."

Avfetade inlägget, och ber någon förklara detta med tonfisken för mig.
Citera
2017-09-05, 23:11
Medlem
fibonaccisequinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Jag och sambon sa samma sak. Det kan nog stämma och troligen har han rätt. Hon har jättegulligt leende och fortfarande ung så hon kommer nog bli jättefin om hon går ner. Medan amna mest ser sjuk ut

Eller hur? Hon är ju söt och verkar vara en rar tjej.
Annas bitterhet och avundsjuka lyser alltid igenom. Hur kan någon våga stjäla hennes plats i rampljuset?
Citera
2017-09-05, 23:12
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Fast om du har gula tänder så är det ingen fara och bleka dom. Kostar inte så mycket nu för tiden. Dessutom så ser det mer naturligt ut en Anna boks porslin kronor som hon har satt in.

Rekommendera också att du gör tandbehandling utomlands ex Polen så slipper dra på dig stora summor om det vil sig illa. Hygienister och tandläkare i polen är minst lika bra som Sverige om inte bättre.
Fast man väljer ju själv nyansen av vit på kronorna, Anna har valt att få sina porslinskronor i kritvitt. Inget som en seriös tandläkare rekommenderar, det ser inte snyggt ut. Blir för bländade.
Ögonen får en chock och måste blinka.. Kanske därför Anna tycker det är så snyggt, hon tror att de flirtar med henne och inte blinkar för att de är för vita!
Citera
2017-09-05, 23:14
Medlem
fibonaccisequinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MariaSofia
Avfetade inlägget, och ber någon förklara detta med tonfisken för mig.

Vad jag kommer ihåg så fick Anna ett litet utbrott när hon var live på instagram. Efter att folk tagit upp tänderna och hur hon betalat flera gånger så sa hon att hon betalat med bajs och tonfisk.

Som du ser är hon en väldigt stabil människa... Det klippet är helt otroligt, man skäms riktigt å hennes vägnar.
Citera
2017-09-05, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fibonaccisequins
Vad jag kommer ihåg så fick Anna ett litet utbrott när hon var live på instagram. Efter att folk tagit upp tänderna och hur hon betalat flera gånger så sa hon att hon betalat med bajs och tonfisk.

Som du ser är hon en väldigt stabil människa... Det klippet är helt otroligt, man skäms riktigt å hennes vägnar.

Instabil har jag också varit emellanåt, men aldrig att jag skulle uttrycka mig så om tonfisk! (Jag minns när både tonfisk och keso var prisvärda proteinkällor, det var tider det...) Tack för svaret!
Citera
2017-09-05, 23:48
Medlem
sebertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Lustigt att det just var tunnor som skulle rullas i dagens avsnitt. Kan det finnas någon på TV4 som kollat in tråden och ville markera för Book vad hon kallas?

Hon beskyllde Camilla för att vara hemsk och att hon blev rädd. Jag tycker tvärtom att var det någon som var rent otäck så var det Book. Hon verkar kunna gå över lik för att framhäva sig själv och trycka ner dom som står i vägen.

Min favorit är än så länge Morgan. Jag vill att Book visar sitt rätta jag så alla får upp ögonen och därför blir kvar ett tag. Annars hade jag velat se henne ryka direkt . Jag tål inte människan längre.
Näe jag sluta också tålna henne föör veckan vettu, men du tålna te igår å de va fint av dej.
Citera
2017-09-06, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClariNet
Hennes normalvikt bör vara minus 25 kg ca. Om man jämför foton före och efter (även tyngden av de nya gaddarna inräknat) så är det möjligt att hon nu är en ca 25 kg tunna(re).
https://sv.wikipedia.org/wiki/Body_Mass_Index

Som sagt, tycker inte hennes viktminskning ser bra ut, men sägs det något (i programmet) om de hälsomässiga vinsterna med det hela?
Citera
2017-09-06, 02:48
Medlem
Citat:
Tror hon sa "bam" som i pistolskott..
Fast det vore kul om hon sa bääh som den jävla fårskalle hon är.

Haha såg ni Camillas blick i avsnitt 2 när Took talade om hur välbyggd och sexig hennes man är? Om ögon kunde kräkas typ...

Så jävla vidrigt att Anna Book genast siktar in sig på Camilla att mobba ut då hon tveklöst är lite klen och känner sig allmänt kass....Camilla verkar ha en bra självdistans och en del ödmjukhet trots allt.
Det är det här jag menar. Jag hoppas verkligen att varenda människa får se vilken satkärring hon är och hur hon betedde sig i kvällens avsnitt var vidrigt. Hon verkar stolt över sin medverkan och uppmanar alla sina följare att titta. Det är typiskt sådana här underbegåvade mobbare att dom tror sig vara häftiga och att andra imponeras. Jag avskyr kärringen på riktigt från att tidigare ha sett henne enbart som en pajas.
Senast redigerad av gurkelurkan 2017-09-06 kl. 02:59.
Citera
2017-09-06, 03:05
Medlem
thabitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Fast man väljer ju själv nyansen av vit på kronorna, Anna har valt att få sina porslinskronor i kritvitt. Inget som en seriös tandläkare rekommenderar, det ser inte snyggt ut. Blir för bländade.
Ögonen får en chock och måste blinka.. Kanske därför Anna tycker det är så snyggt, hon tror att de flirtar med henne och inte blinkar för att de är för vita!
Plus att hon har valt gigantiska gaddar. Minst fem nummer för stora. Ser inte klokt ut någonstans.
Citera
2017-09-06, 03:09
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
Men det kunde bli duktigt intressant eller hur? Ser du inte löpsedlarna

Jo, visst, jag hade följt det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto