2017-08-19, 18:29
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Hon har varken arbete eller nånting att sköta så att gå in i väggen kommer hon tyvärr inte göra.

Är väl just sådana som kommer "gå in i väggen". Anna vill leka att hon är väldigt upptagen, ungefär som de som gått "livets hårda skola" på facebook. De är i regel långtidssjukskrivna människor som gått den skolan
Citera
2017-08-19, 19:29
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Är väl just sådana som kommer "gå in i väggen". Anna vill leka att hon är väldigt upptagen, ungefär som de som gått "livets hårda skola" på facebook. De är i regel långtidssjukskrivna människor som gått den skolan

Ha ha! Ja, jag minns detta med Livets Hårda Skola, LHS, det var "inne" för några år sedan på Facebook och brukades/brukas normalt av riktigt WT eller halvkriminella typer. Samt ofta av samma typ av människor som har massa fjantiga skyltar med citat som "carpe diem" eller "Live Laugh Love". Finns förresten ett företag som säljer dessa texter på tapet såg jag nu när jag googlade citat på väggar. https://www.unikdekor.se/vaggtexter/...ter-for-vuxna/ Det mest roliga med dessa typer som ska ha massa fjantiga texter är att det sällan finns en bok att finna i hela hemmet.

Kan nog bara gissa fläsktunna book är en som anser sig gått LHS.
Citera
2017-08-19, 21:41
Medlem
Det är väl dags för invägning nästa vecka? Den 23 augusti om jag minns rätt. Blir nog flertalet piller nu fram till dess så hon inte faller dit för frestelserna. Lite lavemang och att tömma blåsan innan borde vara av intresse. Ett gram kan sätta hela tillvaron ur spel vilket betyder obetalda böter och skadestånd. Herr Bock lär också få ligga i ordentligt. Nu är hon så duktig ryttarinna att herr Bock kan ligga still och titta på hennes tits som skumpar upp och ner. Inget för barn att följa så kameralinsen blir avstängd? Eller ska vi se både när hon badar och rider herr Bock på Instagram? Den som tittar får se.
Citera
2017-08-19, 21:52
Går inte att se hennes Instagram via webstagram nu heller, inte för mig iaf. Hon har ju blockat mig från Instagram av någon anledning jag inte känner till...men har kunnat kolla via webstagram men icke
Citera
2017-08-19, 22:10
Medlem
Hmm, undrar på vad det är för bra ide hon nu kommit på och som fick folk att komma hem till henne på stört, trots att ALLA verkligen var såå fullbokade tidsmässigt......hemligt, hemligt verkar det som, vi får vänta och se, spänningen är olidlig...!
Citera
2017-08-19, 22:10
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Går inte att se hennes Instagram via webstagram nu heller, inte för mig iaf. Hon har ju blockat mig från Instagram av någon anledning jag inte känner till...men har kunnat kolla via webstagram men icke
Nu vet jag inte riktigt vad Webstagram är, men är det bara hennes Instagram du vill åt så fungerar en vanlig länk till just Instagram.

Här: https://www.instagram.com/annatoledanobook/
Citera
2017-08-19, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Hmm, undrar på vad det är för bra ide hon nu kommit på och som fick folk att komma hem till henne på stört, trots att ALLA verkligen var såå fullbokade tidsmässigt......hemligt, hemligt verkar det som, vi får vänta och se, spänningen är olidlig...!
Jag utgår från att hennes möten i allt väsentligt handlar om möten med socialen, behandlingsinstanser osv gällande sonen. Men det låter väl mer spännande att skriva "viktigt möte" (vilket det väl iofs är).
Just detta möte ser dock mer ut att vara någon form av homeparty, där det ska krängas dammsugare, något bluffbantningsmedel eller annat oseriöst.
Vi lär inte behöva leva i ovisshet länge.
Citera
2017-08-20, 00:19
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Nu vet jag inte riktigt vad Webstagram är, men är det bara hennes Instagram du vill åt så fungerar en vanlig länk till just Instagram.

Här: https://www.instagram.com/annatoledanobook/

Varför står det att hon har gått 12 trappor idag? Har hon börjat jobba på Posten eller delar hon ut reklam i postlådorna för att dryga ut inkomsterna?

Citat:
https://www.instagram.com/p/BXuVOrbh...natoledanobook
Citera
2017-08-20, 01:32
Medlem
alicewonderlands avatar
Hon tackar Johnny Edlund och Ishakmeister för att de kom förbi- men varför på engelska, förstår de inte svenska? Och vilka i h-e är de?
Citera
2017-08-20, 01:36
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
Hon tackar Johnny Edlund och Ishakmeister för att de kom förbi- men varför på engelska, förstår de inte svenska? Och vilka i h-e är de?
Edlind? Paradise hotel? Tattoo etc? Ämen kanon, de kan säkert komma med värdefulla råd om hur familjen ska komma tillrätta med sina odiskutabla problem, hettegud...
Citera
2017-08-20, 02:34
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
...haha, ja "galet pressade scheman", syftar på vad för Annas del? PW-promenader, live-sändningar, prova randiga byxor...ja, jösses, vissa har det tufft...
Citera
2017-08-20, 02:57
Medlem
alicewonderlands avatar
...jag är kass på att länka men googla Andreas Ishak (Samir Badrans bästa vän) "jag vill att hon ska ha en tajt kropp" (ju mindre snack desto bättre), och fråga er om det är någon man vill sammanföra sin knappt tonåriga dotter eller barnvåldtäktsdömde son med...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in