2017-09-18, 17:42
Medlem
PeterMadsen123s avatar
Ska bli underbart att se tunnan hänga på pinnen ikväll

Ingen som har en gif på när hingsten hennes ligger på handuken och skriker efter mamma?
Fyfan så skönt det var att höra Wahlgren och wistam såga henne. Mera mera!!
Citera
2017-09-18, 17:52
Medlem
Boopidoos avatar
Löshår ner till ändan (trots att hon är flintis på skalpen) löjligt stora/tunga lösögonfransar, brunfärg som ser smutsig ut, tjocka tatuerade ögonbryn, tänder som är på väg ut ur munnen och dessutom är hon en elak egoist.
Hennes senaste inlägg på insta visar hur hemsk hon ser ut. Brrrr!
Citera
2017-09-18, 17:59
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Löshår ner till ändan (trots att hon är flintis på skalpen) löjligt stora/tunga lösögonfransar, brunfärg som ser smutsig ut, tjocka tatuerade ögonbryn, tänder som är på väg ut ur munnen och dessutom är hon en elak egoist.
Hennes senaste inlägg på insta visar hur hemsk hon ser ut. Brrrr!
Håll till godo
http://imageshack.com/a/img922/7567/SNrxTC.jpg
Citera
2017-09-18, 18:02
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Tittar man på hennes insta så ser det ut som om de flög till Luleå.
Hon har bild på skylten som visar avgång där ...

Aha, ja jag tyckte ju att det verkade konstigt om de inte tog flyget när de skulle åka så långt. Tack för informationen.
Citera
2017-09-18, 18:06
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Håll till godo
http://imageshack.com/a/img922/7567/SNrxTC.jpg

Oj, hjälp, på bilden ser hon ju ut som en ansiktsmask som fanns i hemmet när jag var liten. Den var lite skrämmande när de vuxna tog på sig den.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2017-09-18 kl. 18:08.
Citera
2017-09-18, 20:06
Medlem
bra kommentar på books IG nu:

annaahhNu låter jag som världens bitterfitta, men jag känner bara att alla dina inlägg där du måste tagga varenda person du träffat o göra en kärleksförklaring till o "tack för alla kramar" osv, det känns så jäkla falskt det hela?! Det känns som det är något medvetet från din sida, att du lägger upp alla såna här inlägg för att försöka "övertyga" om att du har vänner. Jag kanske har helt fel, men jag känner bara en falskhet o det kanske är pga allt hat du fått om bla din son, o att det är därför det känns som detta är för att försöka överkompensera. Jag förstår bara inte varför man måste skriva inlägg på Instagram o tagga alla man träffat, varför pratar man inte direkt till personen o tackar för en fin dag eller skriver till personen i sig, istället för att göra det till ett offentligt inlägg varje gång? Speciellt när man inte kan efternamnet på en "nära vän". 😂 men jag kanske bara är bitter o känner en falskhet som är helt fel, men det är så det framstår i mina ögon.
Citera
2017-09-18, 20:10
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Tittar man på hennes insta så ser det ut som om de flög till Luleå.
Hon har bild på skylten som visar avgång där ...

Hahaha. Det var tydligen riktigt stort för Anna att få flyga till Luleå så hon behövde föreviga det med ett kort och lägga ut på sociala medier

Undrar om Celine Dion hade gjort samma sak.
Citera
2017-09-18, 20:16
Medlem
syster.hkHej Anna Book! Jag har lite frågor och hoppas inte du blir kränkt av dem! Här kommer dom: anser du dig vara en positiv eller negativ människa? Har du lyssnat på Wahlgren och wistams senaste podd? Är du stolt över din son? Varför blockar du alla som ifrågasätter dig? Varför klankar du ner på molly och danny bara för att hon godkändes och inte du? Ha en bra dag, kram kram!
Citera
2017-09-18, 20:27
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterMadsen123
Fyfan så skönt det var att höra Wahlgren och wistam såga henne. Mera mera!!

Pernilla och Sofia pratar verkligen moget och dom tycker verkligen synd om Anna på riktigt och ingen fattar ens varför hon ens försöker vara kändis, Anna hör inte hemma i dom kretsarna. Alla tycker bara hon är obehaglig och borde försöka ta hand om sin konstiga familj trots att hon är en dålig mamma.

Men Anna tar som vanligt inte åt sig av kritiken utan hon tycker väll bara att det är häftigt att Pernilla Wahlgren vet vem hon är.
Citera
2017-09-18, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Pernilla och Sofia pratar verkligen moget och dom tycker verkligen synd om Anna på riktigt och ingen fattar ens varför hon ens försöker vara kändis, Anna hör inte hemma i dom kretsarna. Alla tycker bara hon är obehaglig och borde försöka ta hand om sin konstiga familj trots att hon är en dålig mamma.

Men Anna tar som vanligt inte åt sig av kritiken utan hon tycker väll bara att det är häftigt att Pernilla Wahlgren vet vem hon är.

väntar med spänning på någon form av reaktion/försvar från anna book
Citera
2017-09-18, 20:45
Medlem
Sitter här och funderar över varför Anna inte lagt upp något på insta än om programmet i kväll? Det börjar ju snart! Hon brukar ju vara väldigt påstridig annars och nu: ingenting..märkligt.
Kan det bero på att det är ikväll hon åker ur tävlingen tro? Det kan man ju förstå, inget kul att skryta med...
Stylist Jonas Hallberg bryr sig inte om sånt, han åkte ju ur förra veckan, gör reklam för programmet ikväll ändå..
Citera
2017-09-18, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Sitter här och funderar över varför Anna inte lagt upp något på insta än om programmet i kväll? Det börjar ju snart! Hon brukar ju vara väldigt påstridig annars och nu: ingenting..märkligt.
Kan det bero på att det är ikväll hon åker ur tävlingen tro? Det kan man ju förstå, inget kul att skryta med...
Stylist Jonas Hallberg bryr sig inte om sånt, han åkte ju ur förra veckan, gör reklam för programmet ikväll ändå..

satt just och funderade på samma sak...dessutom är det ju en del kommentarer på insta som står kvar sen lång tid...som annars blockats på en gång
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in