2017-09-06, 06:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MariaSofia
https://sv.wikipedia.org/wiki/Body_Mass_Index

Som sagt, tycker inte hennes viktminskning ser bra ut, men sägs det något (i programmet) om de hälsomässiga vinsterna med det hela?
Allmänt kring programmet har det ju tjatats om hur bra det är att vara smal och fit. Eftersom detta är en tävling i avmagring, på relativt kort tid, medför det självklart påfrestningar på kroppen. Alla vitala organ måste snabbt ställa om och det i sig kan vara ganska riskabelt om det går för fort. Sedan har vi all hud som inte hinner följa med. Gissar att Anna Book inte är någon vacker syn nu. Krävs nog både tummy tucks, gäddhängsop, lovehandlesop, lårop, och sist men inte minst; facelift.
Själv har jag bestämt mig för att inte se programmet. Blir så upprörd på denna människa!
Citera
2017-09-06, 06:57
Medlem
MLEs avatar
Nu har hon suttit i radion och tydligen svurit utav bara fan! Det var bland det jävligaste jag har hört! Och så säger hon, som svar på det, "det blev kanske lite mycket "!! Jo, det tror jag nog ta mig fan att det blev! Är det ingen som kan polisanmäla hon?!
Citera
2017-09-06, 07:07
Medlem
Hårextensions har jag noterat, gissar att det inte är enbart för längdens skull... Håret lär ha tunnats ut rätt ordentligt av den här chockavmagringen, tyckte man kunde se det på vissa bilder innan hon begav sig till Bobby. Kul att han är igång fortfarande! Borde nog söka upp honom själv istället för att bara hitta fel på andras utseende. Säga vad man vill om honom men han är bra på feminina hårsvall.
Citera
2017-09-06, 08:04
Medlem
läser på P4 extra med Lotta brome (facebooksida) där finns två inlägg om att anna book skall vara dagens gäst, jag lyssnade inte själv men jobbarkompisar kom o berättade att i intervjun häromdan satt anna o svor som en idiot i hela intervjun, detta fick kritik i kommentarerna o dagen efter ges apan åter utrymme i radio att förklara sig, givetvis försvarar hon ju sitt sjuka beteende och avslutar intervjun med att säga tack som fan, alltså hon är så oseriös o korkad så jag spyr!
nu såg jag denna kommentar i flödet bland många andra men denna var bra: jennie jensan karlsson:
synd att Sveriges radio ens tar in Anna Book i sina program efter alla turer runt henne och hennes familj senaste tiden. Anna Book bör lära sig ödmjukhet och att inte sitta och kränka människor på sin Instagram. Denna kvinna har absolut ingenting att tillföra och är definitivt ingen förebild i någon bemärkelse. Att sitta och kalla tonårstjejer för smuts, pervo etc är så vidrigt så man saknar ord, att sedan på en vänlig fråga om vad hennes tänder kostat så sitter hon i en livefilm på Instagram och säger att de kostar bajs men hon betalar med tonfisk för hennes tandläkare är från Ryssland och där gillar de tonfisk. Även om denna film och hennes andra fula ord är raderade från hennes Instagram finns de att beskåda lite överallt på nätet, bara att googla. Man kan även googla och läsa vad hennes minderårige son dömdes för nyligen. När man läst allt detta så frågar man sig åter igen varför hon ges utrymme någonstans!
Citera
2017-09-06, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thabita
Plus att hon har valt gigantiska gaddar. Minst fem nummer för stora. Ser inte klokt ut någonstans.

Anna Books tänder påminner om reklamen för D*ntasticks. Jyckar som visar kritvita och överdimensionerade tänder.

Det kommer inte dröja länge tills Anna får nya tänder av en "riktig" tandläkare. Vad är värst? Allt för vita tänder eller vitvaror utan sockel?
Citera
2017-09-06, 09:22
Medlem
ElakaSofias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarbaKlet
Men det kunde bli duktigt intressant eller hur? Ser du inte löpsedlarna,
"ANNA BOOK MISSNÖJD MED NYA GADDARNA:
DEN JÄVLA RYSSEN ÄR SKYLDIG MEJ
OCH ROBERTO EN PALL TONFISK!
-Roberto kommer att ringa henne i morgon."

Hon betalade enligt egen utsago med "Tonfisk och Bajs".
Hon får väl kräva tillbaka allt som hon har betalt även bajset inte bara tonfisken.

Allt bajs som man levererar brukar man få tillbaka utan att ens kräva det tillbaka, det är en naturlag, illa för oss som inte kan låta bli att vara lite elaka ibland.
Mvh Elaka Sofia
Citera
2017-09-06, 09:28
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MariaSofia
Avfetade inlägget, och ber någon förklara detta med tonfisken för mig.
Citat:
Ursprungligen postat av fibonaccisequins
Vad jag kommer ihåg så fick Anna ett litet utbrott när hon var live på instagram. Efter att folk tagit upp tänderna och hur hon betalat flera gånger så sa hon att hon betalat med bajs och tonfisk.

Som du ser är hon en väldigt stabil människa... Det klippet är helt otroligt, man skäms riktigt å hennes vägnar.
Här är klippet för den/de som har missat det eller helt enkelt vill se härdsmältan igen.

https://web.stagram.com/p/BXL-pNqj85q

Hon går loss på både arga snickaren och sin ryska tandläkare, räcker finger, grimaserar, pratar om att tänderna kostade bajs och tonfisk samt visar upp sina tänder.
Citera
2017-09-06, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarbaKlet
Så jävla vidrigt att Anna Book genast siktar in sig på Camilla att mobba ut då hon tveklöst är lite klen och känner sig allmänt kass....Camilla verkar ha en bra självdistans och en del ödmjukhet trots allt.

Håller med om detta!
Jag visste inget om Anna Books personlighet direkt, det är ingen person jag följer. Tycker Biggest Loser är kul och kollade därför på ett program av Biggest Loser Vip igår. Jäklar vilken elak människa hon verkar vara! Varför håller hon på sådär? Varför är hon så aggressiv? Hon verkar ju helknäpp.
Citera
2017-09-06, 10:39
Medlem
Hon är creepy! Vilken störd människa. Såg Biggest Loser igår. Hon tar ju inte i alls på träningen. Hon håller knappt snacketempo. Inte konstigt att hon är ett fetto. Med det såsiga tempot förbränner hon noll och ingenting, oavsett hur länge hon håller på.

Om hon var lika bra på träning, som på självömkan, så skulle hon vara en av Sveriges mest vältränade. HTFU och börja ta i, jävla latmask. Hon gråter i tid och otid och hon gör en stor sak av hur taggad hon är. Sen sitter hon och sover i roddmaskinen.

Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Här är klippet för den/de som har missat det eller helt enkelt vill se härdsmältan igen.

https://web.stagram.com/p/BXL-pNqj85q

Hon går loss på både arga snickaren och sin ryska tandläkare, räcker finger, grimaserar, pratar om att tänderna kostade bajs och tonfisk samt visar upp sina tänder.
Citera
2017-09-06, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaffemoster
Hon är creepy! Vilken störd människa. Såg Biggest Loser igår. Hon tar ju inte i alls på träningen. Hon håller knappt snacketempo. Inte konstigt att hon är ett fetto. Med det såsiga tempot förbränner hon noll och ingenting, oavsett hur länge hon håller på.

Om hon var lika bra på träning, som på självömkan, så skulle hon vara en av Sveriges mest vältränade. HTFU och börja ta i, jävla latmask. Hon gråter i tid och otid och hon gör en stor sak av hur taggad hon är. Sen sitter hon och sover i roddmaskinen.

Hahaha! "Sover i roddmaskinen"! Underbart, made my day! Då jag inte tittar på programmet får jag fantastiska syner framför mig. Om hon sover sig igenom BLVIP och ändå magrar handlar det om otillåtna medel.
Citera
2017-09-06, 12:34
Citat:
Ursprungligen postat av kaffemoster

Fast du får man ändå säga, till hennes försvar, att om man inte tränat alls (trots att man var bättre i gång än en OS-vinnare), så är det jääävligt tungt att komma igång. Tänk dig någon som suttit med brutna ben i en rullstol i ex antal månader. Man är som bambi på is.

Missade jag dissen mot Mogge och la Camilla igår? Dessa gillar jag bäst, för övrigt.
Citera
2017-09-06, 12:35
Medlem
Photoshoppeds avatar
annatoledanobook@linber75 passa dig!!!! Vem är du?!? Tror du att du känner mig?!!? Behöver inte förklara nått för DIG!!!😂😂😂😂 & @lamottemusic Vet att JAG ÄLSKAR HENNE & vet precis vad jag syftar på!!!!!! KONTENTAN VAR & ÄR!!!! Att dom som hoppar på mig för mitt shit!!! Skulle ALDRIG hoppa på Loulou!!!!! Och jag menar inget illa mot henne ❤️👊🏽❤️👊🏽❤️ Men fakta är fakta!!!! Min OP betaldes 2008 AS VIP spelades in 2015 - ganska mycket saker kan hända med ekonomin på 7!!!!!år inte sant!!!! Ge fan I att kalla mig för lögnare!!!! För vem tror du att du är?! Så kom inte hit mer, ja

Anna hotar folk i sann White Trash-anda. "Passa dig!!!!". För vad kan man undra. Om man skriver så här är man inte frisk. Stackars hennes familj. Inte undra på att sonen gått vilse i tillvaron.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in