Citat:
Ursprungligen postat av
gurkelurkan
Jag kommer ihåg för länge sedan att man kunde gå in på apoteket i Spanien och köpa sömnmedel som var receptbelagt här. Vet inte om dom har striktare regler nu sen alla gick med i EU men i annat fall går det kanske att köpa medlet du beskrev? Jag stör mig på att inte få svar på vad och om hon petar i sig. Kan inte tro att någon klarar den tillvaro hon visar upp vilket skulle knäcka den starkaste? Om hon inte ljuger och äter det där salladsbladet samt sen rider, knullar, filmar alla steg samt flänger runt på allt som kan ge henne någon form av bekräftelse så vet i fan vad man ska tro. Väldig nyfiken. Pundare eller övermänniska?
Anna Books farsa var zigenare, första dotterns fars var/är turk och nuvarande maken är spanjor. Dessutom umgås familjen med lite halvsunkiga kändisar så jag kan gott tänka mig att i någon av dessa läger kan det finnas någon som kranar åt Anna Book. Absolut.
Ärligt talat är det inte det minsta svårt alls att få tag på de piller eller pulver man behöver ha. Inte alls.
Det svåraste blir nog sedan när hon ska vänja sig av med eländet.