2017-09-03, 17:40
Medlem
mzies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kompjuter
Det spelar ingen roll hur hon ser ut, man blir förbannad på att hon är så jävla korkad....på riktigt.
Tur för henne själv att hon är så dum att hon inte förstår hur dum hon egentligen är!
sant...
Citera
2017-09-03, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mzie
Hur kan någon en skriva att det här är en fin bild på henne och hästen? Ser dom inte hur han kämpar emot obehaget pga feltränsad?

Hur ser du vem som är häst och vem som är Anna?
Citera
2017-09-03, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Som potentiell pundare är varje krona viktig. Såg hennes foton på vad hon äter till frukost vilken bestod av ett salladsblad, lite keso och ett par tomatskivor. Endast en pundare står sig på detta en hel dag. Bara att knulla i 2 timmar kräver minst ett par ägg eller en rejäl måltid.
Tippar att hon går på Fenmetrazin. Fixat i Espania. Gammalt beprövat bantningsmedel. Hämmar aptiten. Hette Preludin tidigare och kom till Sverige i slutet på 50-talet. Många fina damer blev pundare utan att veta om det.
Citera
2017-09-03, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClariNet
Tippar att hon går på Fenmetrazin. Fixat i Espania. Gammalt beprövat bantningsmedel. Hämmar aptiten. Hette Preludin tidigare och kom till Sverige i slutet på 50-talet. Många fina damer blev pundare utan att veta om det.
Ja, nånting är det. Att mitt upp i alltihopa äta som en fågel och ha sex i timtal efter 19 års bekantskap låter orimligt. Man undrar om hon skickar efter piller eller hon blandar med lite svenskt hederligt tjack?
Sen att mun går i ett och är överaktiv i vad hon än gör. Undrar om hon sover eller har hon medicin till det också. I annat fall är Book en övermänniska. Borde skickas till något universitet för forskning också om hon nu utan hjälpmedel i sin ålder dessutom är igång på alla cylindrar och utan bränsle.
Citera
2017-09-03, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mzie
Jag har följt den här tråden i ngt år men kommenterar sällan på FB (hela 129 inlägg på dryga 10 år som ni ser).
En sak jag undrar över är dock är alla kommentarer om Annas utseende. Innan BL-VIP var hon fet, ful och äcklig. Nu är hon smal, ful och äcklig?

Jag förstår att det är hennes ganska otäcka personlighet som gör att man (jag?) blir irriterad så in i helvete, men att - som många - vända på en femöring nu skriva typ: "Hon var ju ganska söt innan!"? Hon har hånats så hårt pga övervikten och nu när hon får hjälp att gå ner och faktiskt gör det med besked så hånas hon ännu mer...

Ja, Anna kommer säkert falla tillbaka i tidigare mönster. Ja, hon kommer säkert lägga på sig många kg efter finalen. Ja, Anna kommer att fortsätta vara en narcissistisk galning med sin känslor på utsidan som kommer att (o)roa oss i 30 år till.

Jag vet inte ens vad jag vill få fram för poäng med det jag skriver. Mer än man i FBs kritiska ögon inte kan göra rätt om man en gång blivit the bad guy.
Tror inte en enda person skulle bry sig om hon inte själv bad om det. Hon fläker ut sig överallt och jag tror att hon kommer reta upp folk ännu mer när dom visar programmet. Att den damen skulle verka normal där är en utopi. Om hon inte vore så förbannat kaxig och självgod skulle jag verkligen inte ens öppnat den här tråden.
Citera
2017-09-03, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClariNet
Jag kommer ihåg för länge sedan att man kunde gå in på apoteket i Spanien och köpa sömnmedel som var receptbelagt här. Vet inte om dom har striktare regler nu sen alla gick med i EU men i annat fall går det kanske att köpa medlet du beskrev? Jag stör mig på att inte få svar på vad och om hon petar i sig. Kan inte tro att någon klarar den tillvaro hon visar upp vilket skulle knäcka den starkaste? Om hon inte ljuger och äter det där salladsbladet samt sen rider, knullar, filmar alla steg samt flänger runt på allt som kan ge henne någon form av bekräftelse så vet i fan vad man ska tro. Väldig nyfiken. Pundare eller övermänniska?
Citera
2017-09-03, 19:38
Medlem
Tillfällighet att Jan Johansen dissade Tunnan och tre dagar senare äter hon middag med hans ex-fru?
Citera
2017-09-03, 20:26
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Jag kommer ihåg för länge sedan att man kunde gå in på apoteket i Spanien och köpa sömnmedel som var receptbelagt här. Vet inte om dom har striktare regler nu sen alla gick med i EU men i annat fall går det kanske att köpa medlet du beskrev? Jag stör mig på att inte få svar på vad och om hon petar i sig. Kan inte tro att någon klarar den tillvaro hon visar upp vilket skulle knäcka den starkaste? Om hon inte ljuger och äter det där salladsbladet samt sen rider, knullar, filmar alla steg samt flänger runt på allt som kan ge henne någon form av bekräftelse så vet i fan vad man ska tro. Väldig nyfiken. Pundare eller övermänniska?

Anna Books farsa var zigenare, första dotterns fars var/är turk och nuvarande maken är spanjor. Dessutom umgås familjen med lite halvsunkiga kändisar så jag kan gott tänka mig att i någon av dessa läger kan det finnas någon som kranar åt Anna Book. Absolut.
Ärligt talat är det inte det minsta svårt alls att få tag på de piller eller pulver man behöver ha. Inte alls.
Det svåraste blir nog sedan när hon ska vänja sig av med eländet.
Citera
2017-09-03, 22:15
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pauleisen
Hur ser du vem som är häst och vem som är Anna?

Mitt tips är att den med störst tänder är tunnan.
Citera
2017-09-03, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Anna Books farsa var zigenare, första dotterns fars var/är turk och nuvarande maken är spanjor. Dessutom umgås familjen med lite halvsunkiga kändisar så jag kan gott tänka mig att i någon av dessa läger kan det finnas någon som kranar åt Anna Book. Absolut.
Ärligt talat är det inte det minsta svårt alls att få tag på de piller eller pulver man behöver ha. Inte alls.
Borde bli en rejäl avtändning som heter duga. Frågan är om det är debut att inmundiga bantningspreparat i olagliga former och då lär det bli gny och gnäll den dagen langaren dragit. När jag skriver att jag tror hon går på nåt är det seriöst. Att hon skulle blivit smal på ett naturligt och sunt vis är uteslutet. Hon är ju manisk i allt hon gör och det som nästan bevisar det är att makarna från ett kort 10-minutersknull nu stänger dörren och håller på i timmar. Eller ljuger människan om det också? Jag såg ju filmsnutten när dom stönade och höll på att äta upp varandra. Eller har hon någon hjärnskada men då undrar man varför inte den såg till innan att hon åt ett salladsblad och sprang samt tvingade Roberto att dra över henne i timtal?
Citera
2017-09-04, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Den där Puma swede lär nog ha lite sköna piller till Booken. Finns visst något som den typen av personer använder där man både blir solbränd och kåt. Minns inte vad det hette eller om den kallades Barbiedrog? Pundare och kontroversiella personer brukar hitta varandra så även i detta fall.
Citera
2017-09-04, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykologpudel
Hon spände nosgrimman så hårt att det uppenbarligen är obehagligt för hästen (diskuteras på en massa hästforum) och när folk påpekade det hela skyllde hon på att det var personen innan som "tränade" hästen som gjort fel, och att duktiga Anna direkt reagerade och korrigerade det hela. (På ridskola tränar man btw inte hästar, man tränar sig själv med hjälp av de stackars hästarna) Men att hon var tvungen att ta en bild först, givetvis.

https://imgur.com/qQYqc8r

Citat:
Ursprungligen postat av WaltzingMatilda
Hästen är tränsad med dubbla nosgrimmor, den övre glappar och den undre är hårt spänd. Finns inte en susning i helvetet att en någorlunda hästkunnig person åstadkommit det (eller för all del "tränat" ett ekipage med en orutinerad ryttare).

Däremot är det vad man kan vänta sig av en nybörjare som Tunnan och att skylla ifrån sig är ingen nyhet direkt när det gäller henne.

Noterar att hennes vita ridbrallor inte syns på bilderna, hon har fått gnäll om dem härifrån nyligen

Nu fattar jag. Hade inte sett det som psykologpudel hade tagit bild på 🙄
Senast redigerad av BV56 2017-09-04 kl. 00:33.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in