2017-08-30, 23:00
Medlem
Jag har lagt märke till att det var väldigt länge sedan Book grät. Kan det vara medicin som hämmar känslorna? Någon sa till mig för många år sedan att om man tar kokain så tycker personen själv att denne är störst bäst och vackrast? Har aldrig provat själv men däremot den billigare varianten och där känner jag igen vissa symtom. En av anledningar att det inte blev så långvarigt var just detta att man blev både förvirrad och helt fast i vissa moment. I annat fall är hon otroligt strong som bara äter kokt fisk och ett salladsblad medan dom andra glufsar i sig både kakor och allt annat fett och gott som fru Book är uppbyggd av.
Citera
2017-08-30, 23:12
Medlem
Hahaha början på slutet för denna höna kan man tro. Förut hade åtminstone hennes viktupp-och nedgångar och humörupp-och nedgångar nån slags nyhetsvärde för fårflocken, i brist på talang, intelligens, humor eller nåt annat substantiellt.
Nu är hon bara smal, ful och lycklig som fan. Over and out förmodligen. Men snart dyker hon väl upp och gråter över nån misslyckad bröstförstoring och cirkusen är igång och så börjar hon hetsäta och kan vara med i Biggest Loser VIP Revisited för dom som blev fetton igen.
Möjligheterna är oändliga för ex C-kändisar i det här efterblivna landet.
Citera
2017-08-30, 23:38
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Jag har lagt märke till att det var väldigt länge sedan Book grät. Kan det vara medicin som hämmar känslorna? Någon sa till mig för många år sedan att om man tar kokain så tycker personen själv att denne är störst bäst och vackrast? Har aldrig provat själv men däremot den billigare varianten och där känner jag igen vissa symtom. En av anledningar att det inte blev så långvarigt var just detta att man blev både förvirrad och helt fast i vissa moment. I annat fall är hon otroligt strong som bara äter kokt fisk och ett salladsblad medan dom andra glufsar i sig både kakor och allt annat fett och gott som fru Book är uppbyggd av.

"har aldrig provat själv" Försök inte Gurkis! Och vars har du gjort av Sjökvistavataren? Jag saknar den och kräver att du återerövrar den.

Nånii, tillbaks till ämnet: Tant Book är alldeles för fattig för att hålla på med kokain.
Hon är för präktig och storskallig för att befatta sig med olagligt KNARK ur en sketen redlinepåse.
Vår megastjärna tar bara "medicin" i form av piller ur burkar med etikett. För hon KNARKAR minsann inte, hon som är sundheten själv!
"Bantningsmedlen" som hon tog på redis i Spanien har ju etiketter? Då är det ju inte så farligt?
"Vadå? Äter min sons piller? Jamen, det är jag ju värd som jag lider, sliter och släpar. FATTAR DU INTE DET DIN JÄVEL SÅ SKA JAG SKÄRA HALSEN AV DIG! och framför allt så är jag alldeles för ödmjuk och snäll.."

Edit: Sorry min käre Cherry, jag missade ditt kloka och insiktsfulla inlägg när jag nördragade men jag skulle inte kunna sagt det bättre själv.
Jo förresten, jag skulle kunna sagt det lite snällare men minst lika ironiskt. Hursomhelst, en tumme upp är du värd. Helt klart.

MVH/Gnomegirl
Senast redigerad av Gnomegirl 2017-08-30 kl. 23:54.
Citera
2017-08-31, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
"har aldrig provat själv" Försök inte Gurkis! Och vars har du gjort av Sjökvistavataren? Jag saknar den och kräver att du återerövrar den.

Nånii, tillbaks till ämnet: Tant Book är alldeles för fattig för att hålla på med kokain.
Hon är för präktig och storskallig för att befatta sig med olagligt KNARK ur en sketen redlinepåse.
Vår megastjärna tar bara "medicin" i form av piller ur burkar med etikett. För hon KNARKAR minsann inte, hon som är sundheten själv!
"Bantningsmedlen" som hon tog på redis i Spanien har ju etiketter? Då är det ju inte så farligt?
"Vadå? Äter min sons piller? Jamen, det är jag ju värd som jag lider, sliter och släpar. FATTAR DU INTE DET DIN JÄVEL SÅ SKA JAG SKÄRA HALSEN AV DIG! och framför allt så är jag alldeles för ödmjuk och snäll.."

MVH/Gnomegirl
He he,,ja Sjökvisten var en höjdare. Hade nästan glömt själv. Tillbaka till ämnet. Jag kan tänka mig att fru Book nog inte är så kräsen längre och petar i sig det som bjuds. Lite kokain här, lite smärtstillande där, lite efredin där och kanske en och annan stilnoct... Energin är det inget fel på i alla fall och nu ska det förmodligen inplanteras nya tuttar till herr Bocks stora glädje? Tilläggas ska att om hon inte petar i sig något medel alls så är det ännu värre. Då borde hon verkligen få en burk av rätt sort?
Citera
2017-08-31, 00:12
Medlem
Lite OT kanske men det var en lirare på Flashback som för några år sen verkade ta till lite stimulans och den tråden påminde om fru Book när hon sitter och svarar sina följare i telefonen. Han var så snurrig till slut att han satt och citera sig själv och var riktigt förbannad. Han skällde verkligen ut sig själv och det var ett djävla liv. En mycket underhållande tråd den gången. Han försvann dock och har ingen aning om vem det var eller om det var en tillfällighet. Associerar i alla fall till den snubben när jag läser Books instagram och allt vad det heter.
Senast redigerad av gurkelurkan 2017-08-31 kl. 00:14.
Citera
2017-08-31, 00:26
Medlem
ace_secs avatar
En fiskmås lär ha högre IQ än Solnas primadonna
Citera
2017-08-31, 00:39
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
He he,,ja Sjökvisten var en höjdare. Hade nästan glömt själv. Tillbaka till ämnet. Jag kan tänka mig att fru Book nog inte är så kräsen längre och petar i sig det som bjuds. Lite kokain här, lite smärtstillande där, lite efredin där och kanske en och annan stilnoct... Energin är det inget fel på i alla fall och nu ska det förmodligen inplanteras nya tuttar till herr Bocks stora glädje? Tilläggas ska att om hon inte petar i sig något medel alls så är det ännu värre. Då borde hon verkligen få en burk av rätt sort?

Jo det där fetade kan jag nog hålla med om men aldrig att fattigtattaren Anna kommer i kontakt med kolafolk. Möjligen att Dr Alban bjuder på en snort procain som han snott från någon kollega han hälsat på.
Och megastjärnan är så megakorkad att hon tror bedövningen beror på att hon är megakoksad.
Nä, men allvarligt: kärringen har lossnat totalt. Som någon skrev tidigare: Nu är hon så smal och fin och underbar så nu är det dags att leta upp en ny man.
Och vår blygsamma lilla viol kommer börja KRÄVA en plats i Paradise Hotel, Ex on the beach, och diverse kopplerishower därför att just HON är vår nyaste, sexigaste stjärna.

Två veckor senare ser vi henne gråtande i kvällspressen över att de 25-åriga hunkarna valde jämnåriga istället för en mogen och sexig erfaren kvinna och att hela programmet var fusk.

MVH/Gnomegirl
Citera
2017-08-31, 10:18
Medlem
illbatting09s avatar
Live nu, Felicia och Anna sitter hemma i vardagsrummet och spelar "porrig" och "sexig" musik. Anna dreglar över en musikvideo med Ne-Yo och stönar högt var tionde sekund ungefär.

Sedan vill Felicia utmana Anna att dansa till en låt och sätter på Smoke Weed Every Day med Snoop Dogg. Anna berättar om hur hon minsann för många år sen blev personligt inbjuden till efterfest med Snoop men tackade nej. Försvarar sig och säger att det inte alls är bullshit som någon hävdar utan att det faktiskt finns vittnen!!
Senast redigerad av illbatting09 2017-08-31 kl. 10:47.
Citera
2017-08-31, 10:47
Medlem
illbatting09s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Och vår blygsamma lilla viol kommer börja KRÄVA en plats i Paradise Hotel, Ex on the beach, och diverse kopplerishower därför att just HON är vår nyaste, sexigaste stjärna.

Två veckor senare ser vi henne gråtande i kvällspressen över att de 25-åriga hunkarna valde jämnåriga istället för en mogen och sexig erfaren kvinna och att hela programmet var fusk.

Just detta eviga tjatet om sex, porr, sexighet etc tycker jag verkligen har exploderat när det gäller Booken. I var och varannan livesändning, intervju eller instagrampost skrivs det om vad som är sexigt och porrigt och tändande. Och ja, hon använder verkligen ordet "porrigt" ganska ofta.
Okej att hon tidigare då och då uttalat sig om sitt och makens sexliv, men på den nivån det är nu kan jag inte minnas att det någonsin har varit. Kan det bero på en förbättrad (men ack så falsk) självkänsla gällande utseendet eller är det faktiskt en biverkning av diverse uppiggade medel?
Citera
2017-08-31, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Callas
Jag är fortfarande nyfiken på vad du anser att en HEADSTRONG kvinna - i detta fallet Anna Book som tråden handlar om - bör göra så att det inte spårar ur med barnuppfostran på det vis du beskriver. Om hon vill hitta en RIKTIG MAN men mest stöter på individer med din syn på vuxenhet, hur blir det då?

Anna kanske har gjort sitt allra yttersta för att hitta en man med mer stake i en den toffel hon lever med nu? Vem vet? Vad säger experterna i ämnet?

Annas avsaknad av pappa, uppfostrad av en ensamstående mor med höga framtidsplaner för dottern etc har nog givit Anna en skev bild av hur en normal relation man-kvinna ter sig. Mammans omtalade framfösande och pushande av dottern har givit Anna en inte helt realistisk självuppfattning. Mamman har bidragit till att Anna verkar headstrong, som du säger. Headstrong översätts ju i regel med "envis", "orubblig", "styvnackad" och det krävs nog en viss självinsikt och mognad för att få en sådan person att fungera på lika villkor i en relation. Anna skulle vara en trolig kandidat för omprogrammering hos exvis Dr Phil. En "riktig man" skyr alltför styvnackade kvinnor. Det är bara i vilda västern som de har sin plats. Dvs om han inte är av toffeltyp.
Citera
2017-08-31, 11:27
Medlem
Callass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClariNet
Annas avsaknad av pappa, uppfostrad av en ensamstående mor med höga framtidsplaner för dottern etc har nog givit Anna en skev bild av hur en normal relation man-kvinna ter sig. Mammans omtalade framfösande och pushande av dottern har givit Anna en inte helt realistisk självuppfattning. Mamman har bidragit till att Anna verkar headstrong, som du säger. Headstrong översätts ju i regel med "envis", "orubblig", "styvnackad" och det krävs nog en viss självinsikt och mognad för att få en sådan person att fungera på lika villkor i en relation. Anna skulle vara en trolig kandidat för omprogrammering hos exvis Dr Phil. En "riktig man" skyr alltför styvnackade kvinnor. Det är bara i vilda västern som de har sin plats. Dvs om han inte är av toffeltyp.

Med en antydan till bugning tackar jag för ditt svar. ;-)
Citera
2017-08-31, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Callas
Med en antydan till bugning tackar jag för ditt svar. ;-)

Tack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in