Citat:
Ursprungligen postat av
gurkelurkan
Jag har lagt märke till att det var väldigt länge sedan Book grät. Kan det vara medicin som hämmar känslorna? Någon sa till mig för många år sedan att om man tar kokain så tycker personen själv att denne är störst bäst och vackrast? Har aldrig provat själv men däremot den billigare varianten och där känner jag igen vissa symtom. En av anledningar att det inte blev så långvarigt var just detta att man blev både förvirrad och helt fast i vissa moment. I annat fall är hon otroligt strong som bara äter kokt fisk och ett salladsblad medan dom andra glufsar i sig både kakor och allt annat fett och gott som fru Book är uppbyggd av.
"har aldrig provat själv"

Försök inte Gurkis! Och vars har du gjort av Sjökvistavataren? Jag saknar den och kräver att du återerövrar den.
Nånii, tillbaks till ämnet: Tant Book är alldeles för fattig för att hålla på med kokain.
Hon är för präktig och storskallig för att befatta sig med olagligt KNARK ur en sketen redlinepåse.
Vår megastjärna tar bara "medicin" i form av piller ur burkar med etikett. För hon KNARKAR minsann inte, hon som är sundheten själv!
"Bantningsmedlen" som hon tog på redis i Spanien har ju etiketter? Då är det ju inte så farligt?
"Vadå? Äter min sons piller? Jamen, det är jag ju värd som jag lider, sliter och släpar. FATTAR DU INTE DET DIN JÄVEL SÅ SKA JAG SKÄRA HALSEN AV DIG! och framför allt så är jag alldeles för ödmjuk och snäll.."
Edit: Sorry min käre Cherry, jag missade ditt kloka och insiktsfulla inlägg när jag nördragade men jag skulle inte kunna sagt det bättre själv.
Jo förresten, jag skulle kunna sagt det lite snällare men minst lika ironiskt. Hursomhelst, en tumme upp är du värd. Helt klart.
MVH/Gnomegirl