2017-08-29, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Vad är det nu för jippo som Book har varit på? Ett antal bilder i samma inlägg. Hon poserar med andra, bilder på fruktfat, kläder i en jävla röra och Skandiascenen / Cirkus.

https://www.instagram.com/p/BYYnVRYh...natoledanobook

Hon träffade bl.a. Mia Skäringer, Kikki Danielsson och Dragan Zubović.

Hysterisk roliga bilder på Kikki D och Anna Took! Jag blir fanimej sugen på Filé Mignon black and white... och Anna får byta om på toaletten trots att det finns ett tjugotal loger på Skandiascenen... stor humor!!
Citera
2017-08-29, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Vem är Dragan Zubovic? Har aldrig hört talas om.

Tror att det är en rollfigur Dragomir Mrsic spelat i nån film.
Citera
2017-08-29, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pauleisen
Hysterisk roliga bilder på Kikki D och Anna Took! Jag blir fanimej sugen på Filé Mignon black and white... och Anna får byta om på toaletten trots att det finns ett tjugotal loger på Skandiascenen... stor humor!!
Mia Skärringer såg lagom munter ut. Jag kan tänka mig hur hon lismar och klänger på alla som i någon form har en kändistitel.
Citera
2017-08-29, 20:20
Avstängd
Citat:
Antagligen kriminell blatte som föreläser för ungdomar!
Citera
2017-08-29, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClariNet
Är du på riktigt?!!

Vadå gillar du inte Books nya "sida"?
Citera
2017-08-29, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
Hon kommer snart presentera sig som Snövit. När man inte äter och sover blir det hallucinationer i slutändan och sinnesförvirring. Man såg ju spritförrådet också på hennes hemmabio.
Citera
2017-08-29, 21:25
Medlem
Whitmores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Undrar om den feta grisen hört senaste avsnittet av Alex och Sigges podcast?
Dom snackar om hennes vidriga tänder 😂😂

Sitter Alex Schulman (Alex Schulman!) och diskuterar andras tänder.
Oh, the irony...

https://gfx.aftonbladet-cdn.se/image...an_kronika.jpg

http://stoppapressarna.se/sites/defa...ulman_sid6.jpg
Citera
2017-08-29, 21:31
Medlem
Citat:
Fy fan vilken självgod djävla kräka. Jag tål snart inte se den patetiska människan och att folk fortfarande har tålamod med kärringen är en gåta. Hon är knappt värd att ha en egen tråd här snart och jag hoppas att hon fryses ut så småningom. Såna här människor är outhärdliga och ska sättas på plats. Folk som är i samma ålder har berättat att hon redan i debuten med sin skitlåt uppträdde som en diva och tog sig före i kön framför tonåringarna. Det här reportaget var droppen och det vore fan om folk fortsatte fjäska för lägget.
Kommer ihåg när hon var med i halv åtta hos mig. Hon köpte mat till hela familjen fast det bara var tre gäster. TV 4 betalde ju den fattiga Solna frun som bara log i kameran av girighet.
Citera
2017-08-29, 21:40
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Hon är sååå tagen av honom och hon vet inte ens vad han heter! Dragan Zubovic är väl en rollfigur?
Citat:
Citat:
Citat:
Hon kommer snart presentera sig som Snövit. När man inte äter och sover blir det hallucinationer i slutändan och sinnesförvirring.
Dragan Zubović är tydligen en karaktär i spelet(!) Payday 2, Dragomir Mrsic gör rösten. Dock verkar karaktären mestadels bara gå under namnet Dragan, efternamnet Zubović är lite överkurs. Jag fick Googla runt lite för att få ihop det.

Helt jävla surrealistiskt att Book har snurrat ihop hans namn med en karaktär som han gör rösten till i ett jävla tv-spel. Det är nog fan i mig ännu värre än om hon skulle kalla t.ex. Persbrandt för Gunvald Larsson i en bildtext.
Citera
2017-08-29, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whitmore
Sitter Alex Schulman (Alex Schulman!) och diskuterar andras tänder.
Oh, the irony...

https://gfx.aftonbladet-cdn.se/image...an_kronika.jpg

http://stoppapressarna.se/sites/defa...ulman_sid6.jpg

Ja, men Alex har ju kvar sina naturliga gaddar! Han är förlåten!
Citera
2017-08-29, 22:07
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psykologpudel
Anna är charmig som vanligt. Hon verkar skaffa sig vänner överallt. Visst är de första ord man förknippar med Anna "ryggrad" och "civilkurage"? Bara ordet "ödmjukhet" som saknas. Kan verkligen föreställa mig hur hon försökte mästra de andra deltagarna, givetvis deras fel att de inte förstod Annas upphöjda godhet..

"Anna Book beskriver hur de andra deltagarna inte ville ta till sig av det hon sa.

– Du kan försöka övertyga människor att du vill väl, inte illa, tills du blir blå i ansiktet. Om personen inte är mottaglig för det så funkar det inte. Men utan att avslöja för mycket kan jag säga att jag var extremt rakryggad och visade ett stort civilkurage.

– Jag föddes med en ryggrad och jag tänker dö med en ryggrad. Så är det bara. Jag står för allt som hände i ”Biggest loser”.

http://www.expressen.se/noje/anna-bo...tv-inspelning/

De andra är egon enligt henne, som om inte hon är det så
Citera
2017-08-29, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Dragan Zubović är tydligen en karaktär i spelet(!) Payday 2, Dragomir Mrsic gör rösten. Dock verkar karaktären mestadels bara gå under namnet Dragan, efternamnet Zubović är lite överkurs. Jag fick Googla runt lite för att få ihop det.

Helt jävla surrealistiskt att Book har snurrat ihop hans namn med en karaktär som han gör rösten till i ett jävla tv-spel. Det är nog fan i mig ännu värre än om hon skulle kalla t.ex. Persbrandt för Gunvald Larsson i en bildtext.

Men herregud - det här hamnar ju lätt på topp 10 när det gäller Bookens eskapader! Jag skrattar så jag gråter, helt jäkla episkt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in