Citat:
Ursprungligen postat av
TaxenSixten
Jaha, så med tanke på sponsorerna så kan man stycka någon för att den brutit armen?
Hör ni inte hur det låter?
Jag tycker du ska försöka tänka i stället. Har du någonsin gjort det?
Fortfarande den brutna armen, som var ett lindrigt exempel, bland flera, i en längre analys, som inte handlade om vilken olycka det kan ha varit, utan vad en olycka kunde fått för konsekvenser i PM's särhjärna. Igen, om du och andra ignoranter försöker se hela budskapet, och inte fastna på oväsentliga detaljer, kanske ni kan lära er att se lite bredare på situationer, som denna.
Det vittnar om begränsad kapacitet att tänka i flera steg, och mänskligheten är fylld av dessa, så känn dig inte ensam.
Den, som inte förstår, att PM levt ett förlängt liv i sin pojkdröm, och nu är helt beroende av den, har inte förstått så mycket bakom denna händelse. "TaxenSixten", du har inte förstått, att det är en helt annan "mind-set" än den vanliga vi har, i PM.
Han, och hans projekt, kan/kommer att dö, i det ögonblick "leken" gick för långt, och någon skadade sig allvarligt, så att hans charmiga bluff-vetenskap blev till en allvarlig olycka.
Han vet det, och värderar i situationen, som ett skadskjutet djur, och bestämmer sig för att kämpa. Jag säger INTE att just detta hände, men har kämpat ända sedan dag ett-två med att det kan vara en möjlig händelseutveckling.
Att ignoranta ointellektuella små kryp hakar fast vid oväsentliga detaljer i en längre analytisk beskrivning, är mindre intressant.
Jag kör en nivå till; det är inte osannolikt, att RÄTTSLIGT kommer PM bara att dömas för grovt griftefridsbrott, men i folkets ögon blir han dömd, och kommer inte att kunna leka sina pojkdrömmar i samhället mer! Det försökte han undvika, genom att göra sig av med KW.
Men, jag begär inte att du och några till, ska förstå det, för det kräver tanke, i flera led...