Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-24, 14:17
  #3361
Medlem
salxars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gretzz
Ja detta "standardmeddelande" är välbekant för mig så jag har helt slutat att göra försök att få en enkät.
Tyvärr är det lika tråkigt när jag försöker mig på reklamen, vid lyckliga tillfällen kan jag få 6 poäng och vid extremt lyckliga tillfällen hela 9 poäng, därför har jag nu helt slutat jaga poäng och använder dessa som jag redan har och efter det blir det bye bye Wifog.
Vilken tid lyckas du få dessa 9 poäng? Jag behöver 12 poäng för att nå 200 så jag börjar bli lite desperat.

I nuläget får jag bara och jag menar verkligen bara upp det här skiten.
Citera
2017-08-24, 15:16
  #3362
Medlem
Grisbrottarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salxar
Vilken tid lyckas du få dessa 9 poäng? Jag behöver 12 poäng för att nå 200 så jag börjar bli lite desperat.
Wifog höjde igår taket till 120 poäng per dag och det har rullat på lika fint idag med bara ett par robot-frågor – utan bildspel – och en handfull gånger då ingen reklam kunnat hittas.

Det ska väl vara helt slut på semestrarna nu när skolan börjat och företagen vill nå ut med reklambudskap igen. Det skulle vara lite märkligt om inte också du fick del av denna lättnad.
Citera
2017-08-24, 16:57
  #3363
Medlem
salxars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grisbrottaren
Wifog höjde igår taket till 120 poäng per dag och det har rullat på lika fint idag med bara ett par robot-frågor – utan bildspel – och en handfull gånger då ingen reklam kunnat hittas.

Det ska väl vara helt slut på semestrarna nu när skolan börjat och företagen vill nå ut med reklambudskap igen. Det skulle vara lite märkligt om inte också du fick del av denna lättnad.
Jag får fortfarande ingen reklam alls, har helt tagit bort uBlock och liknande för att kolla om det var problemet men nej. Fortfarande samma värdelösa meddelande. Antar att jag inte är så attraktiv att visa reklam för helt enkelt.

Någon annan som upplever att det aldrig finns reklam?
Citera
2017-08-25, 04:49
  #3364
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salxar
Jag får fortfarande ingen reklam alls, har helt tagit bort uBlock och liknande för att kolla om det var problemet men nej. Fortfarande samma värdelösa meddelande. Antar att jag inte är så attraktiv att visa reklam för helt enkelt.

Någon annan som upplever att det aldrig finns reklam?
Testa en annan webbläsare.. och har du verkligen tagit bort/avaktiverat adblock osv?

Brukar vanligtvis fylla på runt 5 tiden på morgonen men i går funkade det lika bra 18 på eftermidagen utan dumma bildgåtor om man ser en väg eller butik, syns ju fan inte på telefonen!!
Edit.
Crome funkar bra
Explorer funkar bra.. oklart vilken verson?
Opera funkar bra
Firefox funkar bra
Safari funkar sådär... inget vidare
__________________
Senast redigerad av Onanikrem 2017-08-25 kl. 04:53.
Citera
2017-08-25, 11:03
  #3365
Medlem
Enydrions avatar
Nyss fick jag 120 poäng på reklam på raken, så du måste ha nåt fel på din dator, jag kör med chrome för reklamen, då Edge inte funkade så bra för mig...
Citera
2017-08-25, 12:08
  #3366
Medlem
salxars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enydrion
Nyss fick jag 120 poäng på reklam på raken, så du måste ha nåt fel på din dator, jag kör med chrome för reklamen, då Edge inte funkade så bra för mig...
Edge funkar inte för mig alls, men Chrome har börjat fungera för mig nu. Rätt pinsamt att Wifog helt utan förvarning släppte sitt stöd för Edge måste jag säga.
Citera
2017-08-25, 16:35
  #3367
Medlem
Strandslendans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salxar
Edge funkar inte för mig alls, men Chrome har börjat fungera för mig nu. Rätt pinsamt att Wifog helt utan förvarning släppte sitt stöd för Edge måste jag säga.

Sitter och matar på med Edge i detta nu, så det stämmer inte. Dock har det varit riktigt illa med reklam tills för bara ett par veckor sedan, fick sitta och trula hur länge som helst och kom fram med 3 till 6p per dag. Oerhört jobbigt och lönlöst, man tappade lusten för hela tjänsten ett tag där.

Angående tjänsten så dyker det nu och då upp lokal reklam för mig som inte ger någon poäng alls, den är kortare men som sagt den ger inga poäng. Inte bra.

144 poäng lyckades jag skapa ihop idag. Var oerhört länge sedan jag lyckades få så mycket. Tack alla ni som handlar på ICA, som var så snälla idag Fick för övrigt en robotfråga vid 117 poäng.
__________________
Senast redigerad av Strandslendan 2017-08-25 kl. 17:21.
Citera
2017-08-25, 18:49
  #3368
Medlem
salxars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strandslendan
Sitter och matar på med Edge i detta nu, så det stämmer inte. Dock har det varit riktigt illa med reklam tills för bara ett par veckor sedan, fick sitta och trula hur länge som helst och kom fram med 3 till 6p per dag. Oerhört jobbigt och lönlöst, man tappade lusten för hela tjänsten ett tag där.

Angående tjänsten så dyker det nu och då upp lokal reklam för mig som inte ger någon poäng alls, den är kortare men som sagt den ger inga poäng. Inte bra.

144 poäng lyckades jag skapa ihop idag. Var oerhört länge sedan jag lyckades få så mycket. Tack alla ni som handlar på ICA, som var så snälla idag Fick för övrigt en robotfråga vid 117 poäng.
Så här långt kommer jag i Edge: https://vgy.me/mYH4xb.png
Försöker jag starta videon händer inget. Antar att det är mitt Edge som är fuckat bara då, tack för bekräftelsen att problemet är min dator.
Citera
2017-08-25, 20:09
  #3369
Medlem
Strandslendans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salxar
Så här långt kommer jag i Edge: https://vgy.me/mYH4xb.png
Försöker jag starta videon händer inget. Antar att det är mitt Edge som är fuckat bara då, tack för bekräftelsen att problemet är min dator.
Ja det där såg ju inte trevligt ut.

Uppdaterar du med Windows Update frekvent? Edge får uppdateringar hela tiden där. Mina två senaste uppdateringar i WU heter:

2017-08, kumulativ uppdatering för Windows 10 Version 1703 för x64-baserade system (KB4034674)

2017-08, säkerhetsuppdatering för Adobe Flash Player för Windows 10 Version 1703 för x64-baserade system (KB4034662)
Citera
2017-09-05, 04:24
  #3370
Medlem
Stoegers avatar
Well... Nattens skörd, 96 poäng på reklam, tog ca 30-40 min(höll inte så bra koll) bara 2 st "vi hittade ingen reklam", och en bildcaptcha. Samt en enkät efteråt.
Citera
2017-09-05, 20:28
  #3371
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoeger
Well... Nattens skörd, 96 poäng på reklam, tog ca 30-40 min(höll inte så bra koll) bara 2 st "vi hittade ingen reklam", och en bildcaptcha. Samt en enkät efteråt.
d tar sig,sa den som,,,,,,,, får ca 150 p om dagen,,
Citera
2017-09-22, 15:09
  #3372
Medlem
Mmmhmm... Möjligt att skaffa fler kort på sitt personnummer, men de underkorten får man alltså INTE skaffa poäng till genom reklam och enkäter... https://support.wifog.com/wifog-mobi...n-ett-sim-kort
Undrar hur många som är intresserade av det egentligen...?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback