2016-01-20, 17:36
Medlem
atjautigss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siddan
Nästa månad säger du. Så du menar att avgiften på 200p dras i februari?

Skämtar du nu? Det är väl en tre fyra personer som redan svarat, inklusive du själv.
Vad vill du att folk ska svara? Ska folk ljuga för sig och svara oktober i stället?

Det finns nog inget klarare sätt att svara på din fråga. Du har ju själv också svarat korrekt.
Citera
2016-01-21, 06:36
Medlem
Siddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av atjautigs
Skämtar du nu? Det är väl en tre fyra personer som redan svarat, inklusive du själv.
Vad vill du att folk ska svara? Ska folk ljuga för sig och svara oktober i stället?

Det finns nog inget klarare sätt att svara på din fråga. Du har ju själv också svarat korrekt.
Du vet om att du kunde kortat ner hela ditt inlägg med ett ja eller nej för att bekräfta min fråga. Istället spyr du lite galla om att jag redan har svarat på min fråga när alla mina frågor haft två alternativ förutom ett som kanske kan misstolkas när jag skrev "efter februari".

Så jag frågar igen... Dras 200p 1:a feb eller 1:a mars om man inte har gjort någon mer betalning efter 5:e jan. Gäller det samma om senaste betalningen skedde senare på månaden t.ex. 25:e jan?
Citera
2016-01-21, 12:27
Medlem
Har äntligen slängt mitt Wifogkort. Ren skit var det. 200p ska betalas av varje månad, men det finns inte reklam så man kan fylla på... Utan att betala. "Gratis ska vara gratis" hette det.
Citera
2016-01-22, 13:14
Medlem
Enydrions avatar
Blev 20 och 10 poäng igår, och 10 och 0 poäng idag, så de har visst inte lyckats dra åt kranarna helt...

Närmaste veckorna blir ju lite spännande...
Citera
2016-01-22, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enydrion
Blev 20 och 10 poäng igår, och 10 och 0 poäng idag, så de har visst inte lyckats dra åt kranarna helt...

Närmaste veckorna blir ju lite spännande...

Fick fick 272 i förgår, 502 poäng igår och 294 hittills idag. Så 3 dagar 1000+ poäng = 69,00 kr. Totalpotten 33000 poäng så jag är nöjd.
Senast redigerad av Senthet 2016-01-22 kl. 19:36.
Citera
2016-01-23, 06:05
Medlem
fått 50 p varje dag,i snitt,o fick en ENKÄT??
Citera
2016-01-23, 10:36
Medlem
Enydrions avatar
tja 45 poäng och 10 poäng...
Citera
2016-01-24, 14:22
Medlem
Enydrions avatar
50 + 50 poäng funkade halvdant.

undrar vad de har för kriterier egentligen eller om det är tekniska problem eller en kombination av dessa.

Det finns ju preferensfrågor och de vet väl kön och ålder och sedan så vet de hur mycket man surfar och ringer,och om man köper till med pengar, så de kan ju basera urvalskriterier på allt detta. Sedan kan tekniska problem överlagras upp på dessa kriterier.
Citera
2016-01-24, 14:51
Medlem
Grisbrottarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grisbrottaren
Förra månaden drogs felaktigt flera hundra poäng en kväll, trots att jag inte använt min iPhone alls. För någon dag sedan hände samma sak igen.
Den här gången orkar jag nog inte rapportera felet till supporten, utan konstaterar att det är Wifogs officiella affärsidé numera, att inte låta användarna fylla på på annat sätt än via betalning, och att stjäla påfyllda poäng ifrån dem.

Med den poängsumma jag har på över 20.000 skulle det räcka flera år med den lilla förbrukning jag har, men börjar Wifog systematiskt stjäla poäng från mig, tar det slut innan företaget går i konkurs.
Har fått en ursäkt från Wifog nu, för den felaktiga debiteringen, och de har fyllt på min pott med dubbla den sammanlagda summan poäng från båda de ovan nämnda tillfällena.
Citat:
Ursprungligen postat av Wifog
Du har tyvärr drabbats av en felaktig debitering som har orsakats av en bakgrundsaktivitet som berör iMessage.
Nu vet jag inte exakt vad de menar med "iMessage", men det låter som en dålig ursäkt för något annat. Min iPhone har som sagt inte registrerat någon trafik under dygnet för den felaktiga debiteringen, och jag har heller varken skickat eller tagit emot något sms.

Men det lönar sig alltså att rapportera fel.
Citera
2016-01-24, 18:42
Avslutad
Det här med reklamfilmerna är ju rena skämtet efter mycket klickande fick jag 10 poäng, Wifog håller nog på att styra om det som var gratis till att betala, aldrig i livet SIM kortet åker i papperskorgen.
Citera
2016-01-25, 07:33
Medlem
har fått 50 p varje morgon senaste veckan,utan strul
verkar vara gränsen per dag,blir ju ca 2,5 timme samtalstid per mån,,
Citera
2016-01-25, 09:23
Medlem
Enydrions avatar
35 och 10 med en massa strul...

ni som inte har strul kör ni tidigt på morgonen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in