Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-05, 11:27
  #3349
Medlem
UncaScroogies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gassarn1
fick 60 p utan strul ,och ingen larvig robot pussel,,

Bara att gratulera dig då.

För mig är det så löjligt katastrofalt dåligt att jag bara testar nån dag då och då. Det vanliga nu för tiden är 25-30 döklick, sen en idiotfråga och kanske en enda reklamfilm. 6-9 poäng per dag jag testat

Helt meningslöst att slösa tid på sån idioti!!! Jag betalar hellre 294kr/halvår + 50GB på Hallon. En liten summa för att slippa tramset med Wifogs misslyckanden.
Citera
2017-08-05, 14:54
  #3350
Medlem
Stoegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gassarn1
fick 60 p utan strul ,och ingen larvig robot pussel,,

Jag satt och var kass i magen på toaletten igår och tog tillfället i akt att kolla på lite reklam, det gick förvånansvärt bra som sagt, 60p utan särskilt mycket krångel, inget "är du en robot" alls, och bara några få "vi hittade ingen reklam".
Citera
2017-08-06, 08:48
  #3351
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UncaScroogie
Bara att gratulera dig då.

För mig är det så löjligt katastrofalt dåligt att jag bara testar nån dag då och då. Det vanliga nu för tiden är 25-30 döklick, sen en idiotfråga och kanske en enda reklamfilm. 6-9 poäng per dag jag testat

Helt meningslöst att slösa tid på sån idioti!!! Jag betalar hellre 294kr/halvår + 50GB på Hallon. En liten summa för att slippa tramset med Wifogs misslyckanden.
tack,, har 8 olika webläsare,vissa fungerar mycket bättre än andra,,så ett tips, testa typ opera,,,ps.men idag segt igen,,krångelx100
Citera
2017-08-07, 22:17
  #3352
Medlem
Gretzzs avatar
Jag har i flera dagar försökt att se reklam, det finns ju ingen eller möjligen en 3 poängare det liknar mest skit numera med Wifog
Citera
2017-08-07, 23:36
  #3353
Medlem
Stoegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gretzz
Jag har i flera dagar försökt att se reklam, det finns ju ingen eller möjligen en 3 poängare det liknar mest skit numera med Wifog

Det är 3 poäng på alla reklamfilmer, finns inte reklam man får högre poäng för, och har aldrig funnits heller(förutom förra året i några månader då man fick 5 poäng per film).

Det är såhär varje år, det finns mindre mängd reklam i slutet på sommaren(och efter jul/nyår).
Citera
2017-08-08, 13:54
  #3354
Medlem
Gretzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoeger
Det är 3 poäng på alla reklamfilmer, finns inte reklam man får högre poäng för, och har aldrig funnits heller(förutom förra året i några månader då man fick 5 poäng per film).

Det är såhär varje år, det finns mindre mängd reklam i slutet på sommaren(och efter jul/nyår).

Jag är medveten om att man enbart får 3 poäng för en reklamfilm, problemet är att jag endast får en reklamfilm kan efter massor av trixande möjligen få två reklamfilmer, det suger grymt så Wifog får nog allt vara i framtiden för mig.
Gratis är inte alltid gott.
Citera
2017-08-16, 08:57
  #3355
Medlem
ojoj,,75 P,nu förtiden,,det tar sig ,sa han som,,,,,,,,,
Citera
2017-08-17, 15:47
  #3356
Medlem
salxars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gretzz
Jag har i flera dagar försökt att se reklam, det finns ju ingen eller möjligen en 3 poängare det liknar mest skit numera med Wifog
Ja själv satte jag mig nyss ner och försökte göra en enkät. Slussades vidare från enkät till enkät när jag svarade "fel" och sen till slut ledde det till standardmeddelandet. Helt sjukt dåligt är det!

Citat:
Ursprungligen postat av gassarn1
ojoj,,75 P,nu förtiden,,det tar sig ,sa han som,,,,,,,,,
Vilken,,,tid,,,är,,,det,,,du,,,kollar,,,reklam,,,p å,,,då?
Citera
2017-08-17, 17:35
  #3357
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salxar
Ja själv satte jag mig nyss ner och försökte göra en enkät. Slussades vidare från enkät till enkät när jag svarade "fel" och sen till slut ledde det till standardmeddelandet. Helt sjukt dåligt är det!


Vilken,,,tid,,,är,,,det,,,du,,,kollar,,,reklam,,,p å,,,då?
på morgonen typ mellan kl 4-6,,,inga problem då,för mig iaf,,men har varit wifoggare sen start
Citera
2017-08-17, 17:37
  #3358
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salxar
Ja själv satte jag mig nyss ner och försökte göra en enkät. Slussades vidare från enkät till enkät när jag svarade "fel" och sen till slut ledde det till standardmeddelandet. Helt sjukt dåligt är det!


Vilken,,,tid,,,är,,,det,,,du,,,kollar,,,reklam,,,p å,,,då?
på morgonen typ mellan kl 4-6,,,inga problem då,för mig iaf,,är wifoggare sen start:= luttrad
Citera
2017-08-19, 08:40
  #3359
Medlem
75 p utan strul o robot,så ska d va,,men mera p skulle man få,,
Citera
2017-08-24, 12:13
  #3360
Medlem
Gretzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salxar
Ja själv satte jag mig nyss ner och försökte göra en enkät. Slussades vidare från enkät till enkät när jag svarade "fel" och sen till slut ledde det till standardmeddelandet. Helt sjukt dåligt är det!


Vilken,,,tid,,,är,,,det,,,du,,,kollar,,,reklam,,,p å,,,då?

Ja detta "standardmeddelande" är välbekant för mig så jag har helt slutat att göra försök att få en enkät.
Tyvärr är det lika tråkigt när jag försöker mig på reklamen, vid lyckliga tillfällen kan jag få 6 poäng och vid extremt lyckliga tillfällen hela 9 poäng, därför har jag nu helt slutat jaga poäng och använder dessa som jag redan har och efter det blir det bye bye Wifog.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback