2017-08-19, 09:53
Medlem
Magnusperfektankas avatar
Hon har varit med om allt.... 💡

Funderar på att åka till rättegången, jag har en bi att åka dit och kommer i så fall
Övernatta på hotell så jag kan vara med på båda dagarna.....men känns lite risky att boka upp också om hon inte närvarar.... jag har ju ett tag att tänka på det
Citera
2017-08-19, 09:53
Medlem
Kamelfittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CelebrateLife
Jag kanske läser in för mycket men hon säger att hon opererats för blindtarmen och den sitter på höger sida - hennes plåster är på vänster sida.
HON har väl inte påstått att det var blindtarmen, utan "opererades för magsmärtor". Vad magsmärtorna var symptom av är inte specificerat av damen i fråga.
Citera
2017-08-19, 09:54
Medlem
Det är en titthålsoperation och det är inget fel i att en ingång är på vänster sida om hon opererat bort blindtarmen.
Citera
2017-08-19, 09:57
Medlem
esetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kamelfittan
HON har väl inte påstått att det var blindtarmen, utan "opererades för magsmärtor". Vad magsmärtorna var symptom av är inte specificerat av damen i fråga.

Hon har gjort en uppdatering på sin blogg där hon påstår att det är blindtarmen.
Citera
2017-08-19, 10:01
Medlem
ni stirrar er blinda på operationen, själv tjuter jag av skratt när hon ska börja vara duktig och betala av på sina skulder. Den är inte ens trolig överhuvudtaget.

Nu är det spel för gallerian innan rättegången och det skulle inte förvåna mig ett skvatt om det kommer in en liten betalning till KFM också. allt för att bevisa hur hon har förändrats och blivit "bättre".

Catten, du som skulle låta myndigheterna sköta det här och att du skulle aldrig betala, vad har hänt? har du blivit hotad? Rädd för att sitta i bur? Ingen kommer gå på ditt lurendrejeri.

Alla, till och med rätten kommer fråga sig hur du har börjat betala så nära rättegången men inte en enda krona under hela sommaren. Du har gjort bort dig ännu en gång och jag skrattar ordentligt
Citera
2017-08-19, 10:01
Medlem
esetts avatar
Citat från hennes blogg "Jag åkte in för en blindtarmsoperation, inget annat. (Så slipper ni spekulera i det) Smärtan var hemsk, det gjorde så jävla ont! (Ursäkta svordomen) Jag trodde att jag skulle dö innan de fick i mig tillckligt med smärtstillande! Usch! "
Citera
2017-08-19, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjarnsubstans
Nej jag tycker också det luktar lögn. Vet att pojkvänner och makar ibland får sova över, om det finns plats, när det är förlossning, men det är en annan sak.
Om man blivit opererad och fått morfin på lördagen, hur kan man då dagen efter sitta och åka bil ( med mamman och K2) till och från Halmstad?????
Citera
2017-08-19, 10:24
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Fråga till någon läkarkunnig; vid titthålsoperation av blindtarm sätter man snitt under naveln och på bukens vänstra sida? de filmer jag har sett verkar de båda öppningarna ligga mer i linje med varandra?

Tänker att förfarandet är standardiserad?
Citera
2017-08-19, 10:30
Medlem
Magnusperfektankas avatar
19 augusti precis börjat äta mat efter OP.

18 augusti skriver hon följande:
Idag var vi bjudna på kräftskiva hos pappa! Supermysigt sällskap och Kevin hade med sig en kompis medans kelian stannade hos mormor. Jag äter inte ens kräftor, så jag smällde i mig allt annat.

Missuppfattar jag något?
Citera
2017-08-19, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swesolider
ni stirrar er blinda på operationen, själv tjuter jag av skratt när hon ska börja vara duktig och betala av på sina skulder. Den är inte ens trolig överhuvudtaget.

Nu är det spel för gallerian innan rättegången och det skulle inte förvåna mig ett skvatt om det kommer in en liten betalning till KFM också. allt för att bevisa hur hon har förändrats och blivit "bättre".

Catten, du som skulle låta myndigheterna sköta det här och att du skulle aldrig betala, vad har hänt? har du blivit hotad? Rädd för att sitta i bur? Ingen kommer gå på ditt lurendrejeri.

Alla, till och med rätten kommer fråga sig hur du har börjat betala så nära rättegången men inte en enda krona under hela sommaren. Du har gjort bort dig ännu en gång och jag skrattar ordentligt

Håller fullständigt med!

Dessa sk skit inlägg brukar hon skriva då och då men faktum är att sedan förra rättegången har hon inte betalt 1:- till någon, och då har hon ändå valt att prioritera:
åka till Polska rivieran - likställt med Karibien i hennes fantasi, ett antal båtresor, partykvällar med ful-öl, middagar ute, ny soffa osv
Allt medan hon fortsatt bedrägerierna och hennes enorma
skuldberg växt!
Citera
2017-08-19, 11:37
Medlem
http://instagram.com/catrinhedlundofficial

Nyaste instagramkontot
Citera
2017-08-19, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magnusperfektanka
Hon har varit med om allt.... 💡

Funderar på att åka till rättegången, jag har en bi att åka dit och kommer i så fall
Övernatta på hotell så jag kan vara med på båda dagarna.....men känns lite risky att boka upp också om hon inte närvarar.... jag har ju ett tag att tänka på det

Ja och tänk bara hur mycket mer hon kommer vara med om?
Själv tror jag inte att detta är hennes sista rättegång, med tanke på hennes tunga bagage och ekonomiska situation lär hon fortsätta den brottsliga banan....

Tror fler kommer närvara som åskådare den 11/9 på CH rättegång, hoppas på liveuppdatering i tråden! 👍🏻
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in