2017-08-19, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Hon har gjort en uppdatering på sin blogg där hon påstår att det är blindtarmen.

Svårt tro det var blindtarmen, då skulle hon ha skrivit det direkt. Vem skulle inte skriva typ "hade skitont i magen och åkte in till akuten, och tur var det för visade sig vara blindtarmen!". Som bekant kan en brusten blindtarm leda till döden.

Citat:
Ursprungligen postat av swesolider
ni stirrar er blinda på operationen, själv tjuter jag av skratt när hon ska börja vara duktig och betala av på sina skulder. Den är inte ens trolig överhuvudtaget.

Nu är det spel för gallerian innan rättegången och det skulle inte förvåna mig ett skvatt om det kommer in en liten betalning till KFM också. allt för att bevisa hur hon har förändrats och blivit "bättre".

Jo, hela inlägget är helt patetiskt. Försöker få det att låta som att hon ivrigt försöker betala men att det är KFMs fel att hon inte gjort det. Och att hon nu är reformerad. Dessutom en god människa. Ingen går på det.
Citera
2017-08-19, 14:30
Medlem
LitetLurvs avatar
Blir inte riktigt klok på hennes operation. Jag är själv bukopererad alldeles nyligen, med titthål. Men inte blindtarmen. Tre dagar efter käkade jag morfin. Käkar fortfarande alvedon. Jag "smäller" fortfarande inte i mig mat vilket hon gjorde dagen efter. Dels för att det inte är rekommenderat efter min operation men man är inte sugen på att smälla i sig mat när man är svullen och har ont. Hade absolut inte varit i form att gå på kräftskiva dagen efter operation.

Körde bil första gången efter 5 dagar och det gjorde faktiskt mer ont än jag trodde, hade inte klarat att köra till Halmstad från Stockholm.

Men jag regerar framförallt på hur slafsiga hennes plåster är. Vad sjutton? Jag har sex stycken plåster och förutom en liten blodprick på några av dem så är de väldigt fina. Varför rinner det blod och ser slemmigt ut kring hennes sår?

Och nej, mina besök fick inte sova över. Inte för att jag frågade men var skulle de få plats? Hade eget rum (med tv!) men det fanns inte plats för besökare att sova över. De fick komma på avtalade besökstider och då var jag ändå inlagd tre dygn.

Att kronofogden inte drar pengar för att hon tjänar för lite kan iofs stämma.... enligt deras hemsida ska hon ha typ 12-14000 kr kvar. Jag räknar med att hennes mamma betalar halva hennes hyra då. Hon har väl uppgett att hon tjänar 25000kr? Då borde de kunna dra en del pengar. Å andra sidan har hon totalt arbetat 2 veckor och varit sjukskriven resten så det kanske stämmer att det inte går att få utmätning. Men som sagt Catrin, inget hindrar dig från att kontakta fordringsägarna och göra egna avbetalningar. Skönt att du fattat att skuldsanering inte är aktuellt.
Citera
2017-08-19, 15:55
Medlem
mittenskittens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Surdegsklumpen
http://instagram.com/catrinhedlundofficial

Nyaste instagramkontot

älskar att hon känner behovet av att lägga till "official" i namnet
Citera
2017-08-19, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LitetLurv
Blir inte riktigt klok på hennes operation. Jag är själv bukopererad alldeles nyligen, med titthål. Men inte blindtarmen. Tre dagar efter käkade jag morfin. Käkar fortfarande alvedon. Jag "smäller" fortfarande inte i mig mat vilket hon gjorde dagen efter. Dels för att det inte är rekommenderat efter min operation men man är inte sugen på att smälla i sig mat när man är svullen och har ont. Hade absolut inte varit i form att gå på kräftskiva dagen efter operation.

Körde bil första gången efter 5 dagar och det gjorde faktiskt mer ont än jag trodde, hade inte klarat att köra till Halmstad från Stockholm.

Men jag regerar framförallt på hur slafsiga hennes plåster är. Vad sjutton? Jag har sex stycken plåster och förutom en liten blodprick på några av dem så är de väldigt fina. Varför rinner det blod och ser slemmigt ut kring hennes sår?

Och nej, mina besök fick inte sova över. Inte för att jag frågade men var skulle de få plats? Hade eget rum (med tv!) men det fanns inte plats för besökare att sova över. De fick komma på avtalade besökstider och då var jag ändå inlagd tre dygn.

Att kronofogden inte drar pengar för att hon tjänar för lite kan iofs stämma.... enligt deras hemsida ska hon ha typ 12-14000 kr kvar. Jag räknar med att hennes mamma betalar halva hennes hyra då. Hon har väl uppgett att hon tjänar 25000kr? Då borde de kunna dra en del pengar. Å andra sidan har hon totalt arbetat 2 veckor och varit sjukskriven resten så det kanske stämmer att det inte går att få utmätning. Men som sagt Catrin, inget hindrar dig från att kontakta fordringsägarna och göra egna avbetalningar. Skönt att du fattat att skuldsanering inte är aktuellt.

när jag opererade bort blindtarmen så kunde jag inte ens sitta i en bil dagen efter. Jag låg kvar 3 dygn efter OP och då tvingade jag mig hem och tårarna spruta när jag satt i bilen hem p.g.a. smärta.
körde bil tog jag efter en vecka och det kändes som fan.
Men hon är super Women som både klarar av mat och köra långvägar. Ja jisses
Citera
2017-08-19, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LitetLurv

Men det är väl en vecka sen hon opererades? Och kräftskivan där hon smällde i sig mat var igår?

Säger inte att jag tror på saker hon påstår, men rätt ska väl vara rätt.
Senast redigerad av Hjarnsubstans 2017-08-19 kl. 16:53.
Citera
2017-08-19, 17:08
Medlem
Nu är hon på väg i i dimman på sjukhuset enligt nya IG.
Citera
2017-08-19, 17:14
Medlem
Tydligen har hon börjat, eller fortsätter, snusa nu under graviditeten. Ligger en burk General white portion bredvid henne i sängen på en av bilderna på bloggen. Enligt erfarenhet brukar sjukvårdspersonalen vara ganska påstridiga med att man inte ska använda några nikotinprodukter alls under operation/läkning. Har svårt att tänka mig att en gravid, nyopererad kvinna ligger och snusar friskt i sjukhussängen.
Citera
2017-08-19, 18:57
Medlem
Imonlysixteens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imperatrice
Tydligen har hon börjat, eller fortsätter, snusa nu under graviditeten. Ligger en burk General white portion bredvid henne i sängen på en av bilderna på bloggen. Enligt erfarenhet brukar sjukvårdspersonalen vara ganska påstridiga med att man inte ska använda några nikotinprodukter alls under operation/läkning. Har svårt att tänka mig att en gravid, nyopererad kvinna ligger och snusar friskt i sjukhussängen.

Lade också märke till detta. Kan ju vara så att det inte är hennes utan hennes osynlige babydaddys snusdosa?

Edit: Nu är bloggen uppdaterad med UL-bild från idag! 😀😀😀
Senast redigerad av Imonlysixteen 2017-08-19 kl. 19:38.
Citera
2017-08-19, 20:08
Medlem
Magnusperfektankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imonlysixteen
Lade också märke till detta. Kan ju vara så att det inte är hennes utan hennes osynlige babydaddys snusdosa?

Edit: Nu är bloggen uppdaterad med UL-bild från idag! 😀😀😀
..

"Så nu hoppas vi att allt går vägen och att det inte blir några komplikationer på vägen!"

Catrin för ett tag sedan hade du ju en riskgraviditet.... har det lagts sig nu?
Du hade ju mkt komplikationer tidigare (
Sippra vatten mm).

Sen var det bara lågt järnvärde ( mkt vanligt när man är gravid och ingen större risk)....

Så du kan väl svara på bloggen om din graviditet nu anses som normal eller fortsatt risk?

Du har ju gjort UL idag lördag så nån extra kontroll/nåt måste skett m.m
då planerade UL sker på vardagarna....
ser fram emot svar i bloggen ikväll.
Citera
2017-08-19, 20:27
Medlem
jackflashs avatar
Jag kan inte tolka den nya UL-bilden annat än att hon faktiskt är gravid. Grattis Catrin! Eller?
Citera
2017-08-19, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magnusperfektanka
..

"Så nu hoppas vi att allt går vägen och att det inte blir några komplikationer på vägen!"

Catrin för ett tag sedan hade du ju en riskgraviditet.... har det lagts sig nu?
Du hade ju mkt komplikationer tidigare (
Sippra vatten mm).

Sen var det bara lågt järnvärde ( mkt vanligt när man är gravid och ingen större risk)....

Så du kan väl svara på bloggen om din graviditet nu anses som normal eller fortsatt risk?

Du har ju gjort UL idag lördag så nån extra kontroll/nåt måste skett m.m
då planerade UL sker på vardagarna....
ser fram emot svar i bloggen ikväll.

Står 19/8 på UL bilden
Tror inte S.o.n sov på sjukan som hon påstår alls, utan snusdosan är hennes?
Men om Catrin hade stannat i USA där hon påstod sig skulle bli stor modell, och om hon tillhört övre klassen, så kanske hon hade haft råd med en egen svit med butler på något privatsjukhus?
😂

Istället går hon mot ett liv som ensamstående 3-barns morsa, som sitter fast i en sunkig 2:a, enorma skulder, knappt några vänner, en ev. pojkvän (om han finns) som vägrar att bo med henne (uttalat av CH själv på bloggen tidigare) och dessutom ev. en vända på fängelse inom en framtid eller något annat program.

Ironi:
Inte undra på att CH tror att människorna där ute i världen är avundsjuka på hennes miserabla tillvaro!
Senast redigerad av denisa 2017-08-19 kl. 20:38. Anledning: Tillägg
Citera
2017-08-19, 20:39
Medlem
Magnusperfektankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denisa
Står 19/8 på UL bilden
Tror inte S.o.n sov på sjukan som hon påstår alls, utan snusdosan är hennes?
Men om Catrin hade stannat i USA där hon påstod sig skulle bli stor modell, och om hon tillhört övre klassen, så kanske hon hade haft råd med en egen svit med butler på något privatsjukhus?
😂

Istället går hon mot ett liv som ensamstående 3-barns morsa, som sitter fast i en sunkig 2:a, enorma skulder, knappt några vänner, en ev. pojkvän (om han finns) som vägrar att bo med henne (uttalat av CH själv på bloggen tidigare) och dessutom ev. en vända på fängelse inom en framtid eller något annat program.

Ironi:
Inte undra på att CH tror att människorna där ute i världen är avundsjuka på hennes miserabla tillvaro!

Tycker det ser ut som 20170819 på UL?
Senast redigerad av Magnusperfektanka 2017-08-19 kl. 20:40. Anledning: Dubbelpost
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in