2017-08-18, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lisen68
Har aldrig hört talas om att ens "kille" får sova över på sjukhuset efter en operation? Men det är klart, det är Catten vi talar om och hon har full service och tillgång till det mesta jämt.

Nej jag tycker också det luktar lögn. Vet att pojkvänner och makar ibland får sova över, om det finns plats, när det är förlossning, men det är en annan sak.
Citera
2017-08-18, 23:20
Medlem
Nu blir det parallelläsning, FB versus BB för att vara uppdaterad, äntligen lite aktivitet, varit uttråkad gällande CH's förehavande då det rått sådan stiltje...
Citera
2017-08-18, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spidergia
Nu blir det parallelläsning, FB versus BB för att vara uppdaterad, äntligen lite aktivitet, varit uttråkad gällande CH's förehavande då det rått sådan stiltje...

Och vem i hela världen (i a f Sverige) tror att hennes plötsliga uppståndelse i bloggen har att göra med att hon äntligen fick andas, ta syre, leva ty BB har givit henne en liten uns till att ¨hon lever¨¨hon mår bra¨¨bäbis mår bra¨¨jobb på måndag¨ har satt fyr i kaminen hos jäntan oskyldig Hedlund??? Bara jag kanske
Citera
2017-08-18, 23:51
Medlem
Igen - lägg ner denna ointressanta tråd. Hon går antagligen igång på uppmärksamheten. Och ja, jag ska sluta följa denna tråkiga tråd...
Citera
2017-08-19, 00:05
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Ok, alltså hon akutopereras i buken pga magsmärtor. Det första man tänker på är vilket tillstånd som föranlett detta? Att gå in i buken med kniven är inget man gör i första taget och det här vet jag en del om. Vad finns i buken; bukspottkörtel, lever, galla, tolvfingertarm,tunntarm, blindtarm och tjocktarm?

Problem som kräver akut operation låter rätt illavarslande.

Det finns en del forskning på lögner som idag används i förhörssammanhang - till skillnad från verkliga händelseförlopp saknar lögnen detaljrikedom- exempelvis; "Jag akutopererades i lördags pga magsmärtor". Det bör vara en rätt traumatiskt upplevelse. Catrin ljuger mycket och hennes berättelser saknar ofta detaljrikedom.

Citat:
– Forskningen visar tydligt att det är svårt att hålla isär lögnare och sanningssägare. Att skillnaderna är små beror på att lögnare planerar sitt kroppsspråk för att inte verka nervösa eller flacka med blicken. Och detta planerande lönar sig.

I stället är det detaljer i berättelsen som kan göra att man kan skilja en lögn från en sanning. Enligt Pär-Anders Granhag finns det flera saker som förhörsledare riktar in sig på för att ta reda på om någon ljuger i förhörssammanhang. En sann berättelse om en upplevelse innehåller ofta fler och andra detaljer än en lögn.
*

Citat:
– Mytomaner är inte vanliga, det har nog gått en viss inflation i ordet. Man sätter den etiketten på personer lite väl snabbt – vilket delvis beror på att man blandar ihop mytomani med personer som helt enkelt är psykopater – och hos psykopaten är en grundsten att lura och bedra andra, säger Pär-Anders Granhag.

*http://www.dn.se/arkiv/insidan/vissa...bli-att-ljuga/
Senast redigerad av TakeYouOnACruise 2017-08-19 kl. 00:20.
Citera
2017-08-19, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TakeYouOnACruise
Ok, alltså hon akutopereras i buken pga magsmärtor. Det första man tänker på är vilket tillstånd som föranlett detta? Att gå in i buken med kniven är inget man gör i första taget och det här vet jag en del om. Vad finns i buken; tolvfingertarm,tunntarm, blindtarm och tjocktarm?

Gissar på att den stora operationen är borttagning av födelsemärken.
Citera
2017-08-19, 00:17
Medlem
mzies avatar
Återigen: glöm inte unvis.it

https://unvis.it/catrinhedlund.wordp...7/08/18/akutop

Catrin, Catrin, Catrin... Hur kan någon ha så mkt "otur" i livet som du har? Du är 31 år gammal men har mer och fler krämpor, sjukhusbesök och sjukskrivningar än ngn som på 85 ngnsin haft.

Please...

(och SJÄLVKLART är det viktigare att underrätta om att "killen" fick sova kvar i ett fiiiiiiint rum än vad som felades och genererade den akuta operationen).
Senast redigerad av mzie 2017-08-19 kl. 00:21. Anledning: Tillägg
Citera
2017-08-19, 00:37
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shpdv

Ja. Det verkar faktiskt vara så,
Citera
2017-08-19, 01:05
Medlem
Nä, hon ljuger igen.
De stoppar inte i folk såna stora mängder morfin, och opererar bara för att hon har ont. Hon är ju "gravid". Läkarna opererar när de tagit prover och undersökt och hittat en anledning till att gå in antingen med laparaskopi eller större snitt. Inget man gör när någon är så långt gången som hon är i sin graviditet. Då skulle hon inte vara redo att jobba på måndag och gå på kräftskiva i helgen. Hon skulle fortfarande ha ont i buken, även efter en laparaskopi.
Om hon talade sanning om att hon opererades så skulle hon tala om orsaken, själva diagnosen. Nu gör hon inte det, utan talar om morfinruset, att pojkvännen fick sova över i hennes rum (också en lögn).
Alla dessa ultraljud stämmer inte heller.

Det verkar inte vara så viktigt för Latrin att ljuga övertygande.
Å andra sidan har väl alla hennes lögner varit riktigt dåliga, som när hon var basketproffs i Dubai och la ut en youtubefilm på sitt värdelösa bollsinne, eller lögnen om sonens far.
Citera
2017-08-19, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shpdv

Precis vad jag trodde också!
Citera
2017-08-19, 09:27
Medlem
Jag kanske läser in för mycket men hon säger att hon opererats för blindtarmen och den sitter på höger sida - hennes plåster är på vänster sida.
Citera
2017-08-19, 09:47
Medlem
esetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CelebrateLife
Jag kanske läser in för mycket men hon säger att hon opererats för blindtarmen och den sitter på höger sida - hennes plåster är på vänster sida.

Helt riktigt den sitter alltid på höger sida. Jag tittade även på texten som är tryckt på lakanen om det möjligen var spegelvänt, men det är det inte. Så hon hittar på och ljuger som vanligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in