2017-07-25, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VillhaenKille
Jag satte på min kompix mamma, medan kompixen sov middag.

Det här var bland det roligaste jag har läst på Flashback!

Allt blir så oskyldigt med x-stavning av någon anledning!

Och varför sov kompisen middag? 😊

Och om poängen var att "förnedra" kompisen genom att knulla morsan är det ju roligt iom att det är obegriplig från ett svenskt perspektiv! Jag menar, jag skulle gärna höra att min morsa fått en omgång, det skulle hon förtjäna och må gott av! 😊

Hehe, många frågor, kryptiskt inlägg, men jävligt roligt!

Kompixens mamma" HaHa, underbart! 👍😀
Citera
2017-07-26, 16:41
Medlem
Innan jag börjar vill jag trycka på att detta är ett andra konto startat för att vara lite mer anonym. Mitt "vanliga" konto (800+ inlägg) är mer eller mindre outat bland nära, och ibland vill man ju inte att alla ska få veta ens största hemligheter.

Tanken är att jag ska dela med mig av ett par hemligheter...

Exflickvännen
Min exflickvän var en tråkig typ. Trots det blonderade håret, silikonbrösten och den ibland utmanande klädstilen var det sexuella på en låg nivå. Sexlivet osade vanilj. Efter ungefär 1,5 år knakade det lite i fogarna, men vi höll ihop. Vi var hemma hos hennes mamma och lillasyster på middag, och skulle sova där. På kvällen blev tjejen lite irriterad på mig, och visade det framför modern. Därefter gick hon och la sig, jag stannade uppe ett tag och såg klart på filmen vi satt och kollade på.

Morgonen efter stack tjejen tidigt, hon skulle jobba och jag kände inget behov av att sticka därifrån vid 07.00. Vid frukosten kom hennes mamma och vi snackade lite. Hon tyckte att "utskällningen" kvällen innan var onödig och att jag skulle glömma den. Precis innan jag skulle ge mig av kom hon ner från ovanvåningen iförd bh, trosor och stay-ups. Ingen av oss sa något, det bara hände. Vi träffades ganska ofta, och hade trevligt ihop i ett år skulle jag tro. Middagar och utflykter. Var ett bättre fungerande förhållande än det med tjejen (bättre och galnare sex också).

Ett halvår efter det inleddes skulle lillasystern fylla 15. Lillasystern var systerns motsats. Pryd och oskyldig. Därför blev jag chockad när hon skickade en helkroppsnakenbild en vecka innan födelsedagen. Jag svarade något i stil med "Förmodar att du skickade fel. Dessutom borde du inte skicka såna bilder." Hennes svar var ytterligare en bild.

Det blev riktigt konstigt i huvudet för mig. Jag hade bestämt mig för att dumpa min flickvän, hade en affär med modern och fick nakenbilder av lillasystern. Hur slutade det?

Jo, vi firade systerns 15-årsdag och dagen efter smsade jag henne att hon kunde få en riktig födelsedagspresent hemma hos mig (jag och tjejen bodde inte ihop). Det visade sig att systrarna var helt motsatta sexuellt också. Den nyblivna 15-åringen var helt galen. Helt gränslös.

Kort därefter gjorde jag och tjejen slut. Jag och modern fortsatte träffas i ytterligare ett år. Jag och lillasystern slutade knulla efter ett par månader (där hon kom hem till mig ett par gånger i veckan).

Affärsmannen
Jag hade en period under min singeltid när jag ville testa något nytt. Jag märkte ju att jag tände på sex, inte nödvändigtvis kön.

Jag kom i kontakt med en man, som bjöd hem mig första kvällen med orden "Jag ordnar taxi hit och betalar". Jag tolkade det som att han skulle betala taxin, vilket han gjorde. Det visade sig att hans fru var bortrest och han var sugen på något nytt.

Jag hade aldrig gjort något liknande, men spenderade natten där. På morgonen gav han mig 2000 kronor och sa att han skulle höra av sig mer i framtiden.

Efter ett par träffar kontaktade han mig och frågade om jag ville vara delaktig vid en herrkväll. Han och ett par kollegor skulle ha en helkväll med middag, poker och det hela. Jag sa ja, men att hans kompispriser inte gällde. Han och hans fem kollegor hade en helkväll med sex.

Tiden med honom har betalat flera av möblerna i mitt hem kan jag säga.

Det finns fler historier på lager, men får väl räcka såhär. Idag i alla fall.
Citera
2017-08-11, 11:57
Medlem
Träffade mitt ex, en petite blond sjuksköterska, efter att hon skaffat ny kille. Hon tänder på att vara otrogen. Jag lyckades peta in en pingisboll i henne utan att hon märkte det. Jag tänkte att det skulle bli en pinsam överraskning när hon knullar med sin kille men hon upptäckte det själv dagen efter och tvingade mig att komma och pilla ut den. Den hade gjort att hon hade gått runt och känt sig sexuellt frustrerad hela dagen.

Istället började jag tänja henne som fan varje gång vi sågs. Jag gillar fisting och stora dildos i tjejer men hon var för trång för att fista under tiden vi var tillsammans. Hon pep några gånger och klagade att det gjorde för ont och frågade vad jag gjorde men hon bad mig aldrig sluta. Efter några gånger lyckades jag få in handen och jag var ganska jävla brutal några gånger när vi var fulla.
Vi slutade ses när jag blev lite mer seriös med ny tjej jag träffat men när jag träffade mitt ex igen förra helgen för att hämta lite kattgrejer så körde jag upp två fingrar i henne och hon var fortfarande ganska öppen... en månad efter jag jag slutat tänja!!! Inte sådär sjukt öppen som då, att hon gapade helt och man nästan kunde stoppa in ett finger utan att nudda sidorna, men ändå. Hon var inte direkt trång om man säger så. 😄 Jag sa åt henne att knipa vilket hon förgäves gjorde medans jag vickade retfullt på fingrarna i hennes uttänjda fittöppning. Jag tror hon tände på det också på något sätt - att jag sargat henne och hon liksom kände sig "used".
Jag tände på att jag lämnade mina marks och att jag visste att hennes kille måste undra varför hon plötsligt blivit så jävla stor, och att hon samtidigt visste och tänkte på det när hans kuk skramlade runt i hennes gapande fitta.
Det jag blev mest förvånad över var någ att hon fortfarande var såpass glapp nu enmånad senare.

Det är ju omoraliskt... att sabba någons flickvän så totalt, bara för att jävlas. 😊
Senast redigerad av OnePM0 2017-08-11 kl. 12:47.
Citera
2017-08-13, 21:06
Medlem
[quote=Hirvi|61277051]Dom värsta vågar man ju inte skriva.
Om du inte vågar skriva dom värsta, så är det förmodligen bara en önskedröm, det är här vi skriver om det mest sexuella omoraliska. Du verkar ha missförstått tråden. Sorry, men kunde inte låta bli 😉
Citera
2017-08-13, 23:06
Medlem
Jag har ett par historier till som kan vara roliga att dela med sig av. Lite mer i närtid, och i en annan stad (flytt från väst- till östkusten). Dessa två historier är rätt snälla tycker jag själv, speciellt i jämförelse med de två tidigare. Undrar ni över min post-count har jag nämnt det i tidigare post.

Sharing is caring
Strax efter min flytt träffade jag en kvinna i 35-årsåldern. Jag var tydlig direkt, och meddelade att jag inte var intresserad av något förhållande - mer än sexuellt. Det var inga konstigheter med tjejen, och hon var helt med på noterna.

Ganska tidigt visade sig att hon också var lite sexuellt äventyrlig. Vi kom fram till att vi skulle testa att ha med fler i sängen, och efter +1 (man eller kvinna) konstaterade vi att det var upphetsande och att det var trevligt med fler män.

Vi fortsatte experimentera. Dels med fler män, men även utan min inblandning (ibland tittade jag på, ibland fick jag bilder/filmer och ibland kom hon "runt hörnet" direkt efter).

En kul sak var uppraggandet. Vi undvek nätet, och körde mer på krogen och mer i matbutiker vare sig det gällde träffar eller en snabbis på parkeringen eller i en trappuppgång.

Det mest "udda" var väl träffarna med 10+ män eller när någon kom på ens offentliga sex och blev erbjuden att vara med.

Nuförtiden träffas vi inte lika ofta, utan enbart någon enstaka gång i månaden.

Shemalen
En av mina stora dragningar är till feminina shemales. Helst mörka, stora bröst och stor kuk - men det är svårt att uppnå alla krav alltid.

Jag söker runt på lite olika sidor för att hitta "rätt". Nyligen hittade jag en som nästan stämde in på mina kriterier. Hon är inte helsvart, utan mulatt. Med kläder på är det omöjligt att se att det gömmer sig en kuk där.

Vi träffades på en trevlig dejt hemma hos mig, och spenderade natten ihop. Det var en otrolig kväll, där allt var lysande. Sexet var helt fantastiskt.

Normalt sett är jag anti-förhållande, men vi trivs väldigt bra ihop vilket har lett till att vi bor ihop till 90%. Dock är det inte ett helt exklusivt förhållande, i enstaka fall (likt kvinnan i tidigare delen) får man träffa andra.

I min värld är det inget konstigt direkt, men det omoraliska är väl hur vi agerar utåt. Vi umgås med mina vänner (hon kommer inte från staden så hennes vänner finns på annan plats) och familj. Presenteras som kvinna och ingen anar något, vad jag vet...
Citera
2017-08-16, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polikana
Jag har ett par historier till som kan vara roliga att dela med sig av. Lite mer i närtid, och i en annan stad (flytt från väst- till östkusten). Dessa två historier är rätt snälla tycker jag själv, speciellt i jämförelse med de två tidigare. Undrar ni över min post-count har jag nämnt det i tidigare post.

Sharing is caring
Strax efter min flytt träffade jag en kvinna i 35-årsåldern. Jag var tydlig direkt, och meddelade att jag inte var intresserad av något förhållande - mer än sexuellt. Det var inga konstigheter med tjejen, och hon var helt med på noterna.

Ganska tidigt visade sig att hon också var lite sexuellt äventyrlig. Vi kom fram till att vi skulle testa att ha med fler i sängen, och efter +1 (man eller kvinna) konstaterade vi att det var upphetsande och att det var trevligt med fler män.

Vi fortsatte experimentera. Dels med fler män, men även utan min inblandning (ibland tittade jag på, ibland fick jag bilder/filmer och ibland kom hon "runt hörnet" direkt efter).

En kul sak var uppraggandet. Vi undvek nätet, och körde mer på krogen och mer i matbutiker vare sig det gällde träffar eller en snabbis på parkeringen eller i en trappuppgång.

Det mest "udda" var väl träffarna med 10+ män eller när någon kom på ens offentliga sex och blev erbjuden att vara med.

Nuförtiden träffas vi inte lika ofta, utan enbart någon enstaka gång i månaden.

Shemalen
En av mina stora dragningar är till feminina shemales. Helst mörka, stora bröst och stor kuk - men det är svårt att uppnå alla krav alltid.

Jag söker runt på lite olika sidor för att hitta "rätt". Nyligen hittade jag en som nästan stämde in på mina kriterier. Hon är inte helsvart, utan mulatt. Med kläder på är det omöjligt att se att det gömmer sig en kuk där.

Vi träffades på en trevlig dejt hemma hos mig, och spenderade natten ihop. Det var en otrolig kväll, där allt var lysande. Sexet var helt fantastiskt.

Normalt sett är jag anti-förhållande, men vi trivs väldigt bra ihop vilket har lett till att vi bor ihop till 90%. Dock är det inte ett helt exklusivt förhållande, i enstaka fall (likt kvinnan i tidigare delen) får man träffa andra.

I min värld är det inget konstigt direkt, men det omoraliska är väl hur vi agerar utåt. Vi umgås med mina vänner (hon kommer inte från staden så hennes vänner finns på annan plats) och familj. Presenteras som kvinna och ingen anar något, vad jag vet...

Så ingen vet om att du är sambo med en kille? Låter som en film.

Anser du dig bi? Skulle du kunna ha sex med en vanlig man?
Citera
2017-08-19, 09:52
Medlem
Har några grejer:

En var för många år sedan, och jag var otrogen mot min då varande flickvän, kanske inte jätte ovanligt så sett.

Det som är nu är kanske lite värre, eller inte. Döm själva

Jag är gift sedan drygt 20 år tillbaka. Utan min frus vetskap kollar man mycket porr från o till på nätet, och har också fått kontakt med andra likasinnade, inte svårt i dagens tider så sett. Men har nu blivit att jag ibland träffar andra som jag runkar med, och då inget annat än runkar. Är något speciellt med att kunna sitta och runka med en annan utan att det känns konstigt.
Citera
2017-08-19, 20:43
Medlem
Det jag skäms mest över var när jag knullade en kvinna som såg ut att vara i 25-30årsåldern utan att kolla upp hennes papper först. Jag började skämmas när jag läste om hur genetiska mutationer kraftigt kan påverka hur gammal någon ser ut och insåg att det inte var 100% säkert att hon var myndig. I efterhand kollade jag och hon var 29 år men kände mig ändå hemskt vårdslös som inte kollade i förväg .
Citera
2017-08-19, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smartainsekter
Det jag skäms mest över var när jag knullade en kvinna som såg ut att vara i 25-30årsåldern utan att kolla upp hennes papper först. Jag började skämmas när jag läste om hur genetiska mutationer kraftigt kan påverka hur gammal någon ser ut och insåg att det inte var 100% säkert att hon var myndig. I efterhand kollade jag och hon var 29 år men kände mig ändå hemskt vårdslös som inte kollade i förväg .

What? Det där får du utveckla.. Vad var det omoraliska? Kom du på efteråt att hon kunde vara 13, eller? När hon såg ut att vara i 30:års åldern?
Citera
2017-08-19, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykologpudel
What? Det där får du utveckla.. Vad var det omoraliska? Kom du på efteråt att hon kunde vara 13, eller? När hon såg ut att vara i 30:års åldern?
Jag hade läst att det finns genetiska mutationer som kan få folk att se ut som en helt annan ålder än deras verkliga. Inte så vanligt men det förekommer och är vetenskapligt dokumenterat. Medicinska fall.
Citera
2017-08-19, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smartainsekter
Jag hade läst att det finns genetiska mutationer som kan få folk att se ut som en helt annan ålder än deras verkliga. Inte så vanligt men det förekommer och är vetenskapligt dokumenterat. Medicinska fall.

Naturligtvis.
Citera
2017-08-20, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Transportern
Naturligtvis.
Du behöver inte facepalma, det finns en anledning till att det är lag på att alla upp till 30 år ska visa leg på varor med 18-årsgräns.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in