Delar la med mig av lite fler minnen...
En polare som ofta hade haft sina föräldrars villa föräldrafritt, och som sedan flera år var känt för många minderåriga som fristad att festa.
Så vid ett av dessa tillfällen var jag 18 år gammal, hittade en tjej som jag tyckte var jävligt het och lite "petite", och verkade trevlig. Tog med henne hem till pojkrummet, där min morsa satt, nyss lärt sig chatta. Satte mig i min soffa med henne gränsle över mig å började klä av henne, samtidigt som mina önskningar om min mors omedelbara jävla avlägsnande blev mer och mer verbalt tydligt.
Väl när jag och bruden va ensamma så klämmer hon ur sig att hon var 14, och detta fick mig ju knappast mindre intresserad att trycka in den i henne...
Hade nån gång i lågstadieålder en "brevvän" som det så fint hette på den tiden, en tjej som bodde ganska långt från mig, och växlade väl brev i några år, tills man tyckte det var töntigt och helt enklet sket i att svara på de brev som slutade komma efter kanske tre, fyra obesvarade brev.
Något år senare när man var runt 15-16 så hörde hon av sig per SMS, hon hade inte glömt mig, utan fortsatt vara kär i mig sedan tiden vi brevväxlade. Hon skulle tydligen med sin familj besöka en plats i närheten där jag bodde, och det bestämdes att hon skulle få spendera tiden med mig.
Hon hade nog förväntat sig en mysig kväll med chips å film, å kanske en kram eller max en puss på kinden, men jag hade andra preferenser. Tog med henne till en polare och drack några bärs, tjejen skitsur för att jag drack, och inte ägnade henne så mycket uppmärksamhet.
Sen när vi väl kom hem var jag lite på lyset och hon ledsen, men jag hade ju blivit kåt och tyckte att det var väl passande för lite uppmärksamhet för henne nu. Så började hångla upp henne och få av plagg efter plagg , med mycket övertalning och lätt arrogans för hennes "Nej jag vet inte om jag vill..." till att ha henne på alla fyra och trycka in den vaginalt.Va jävligt besvärligt då hon knappt
va våt... När jag va klar så tackade jag och vände mig för att sova. Hon gick snyftandes å lade sig på den anvisade gästsängen. Nästa morgon kom hon in ganska tidigt, satte sig på sängkanten och väckte mig, nästan som om natten aldrig ägt rum. Jag svarade aldrig på hennes sms fler gånger efter det. Det var gjort liksom.