Flashback bygger pepparkakshus!
2014-06-07, 12:16
Awaiting Email Confirmation
Jag har väl inte gjort nåt omoraliskt. Men säger en grej så får ni bedöma själva

Träffade en 14 år äldre kille utanför ett hotell, han såg riktigt bra ut, var snäll och rolig, och enligt han, en ganska stor kuk. Så följde honom till hans hotellrum och hade sex med honom, samt gav honom en lång avsugning, och ja, han hade rätt stor kuk, bästa sexet jag haft kan jag tala om.
Jag hade en pojkvän under tiden. Ja hade precis fyllt 19 och tyckte att äldre killar var otroligt lockande och heta.
Citera
2014-06-07, 14:15
Medlem
Hej

Jag kan dela med mig av min senaste erfarenhet. Jag träffade en tjej i en stockholmsförort. Hon är 29 år och har två barn och en sambo som jobbade skift. Vi sågs sisådär kl 8.00 och jag satt på henne i deras egen säng, duschade med henne också o en massa annat... Sen så kom jag nästa helg och gjorde det igen...
Citera
2014-06-07, 23:04
Medlem
Delar la med mig av lite fler minnen...

En polare som ofta hade haft sina föräldrars villa föräldrafritt, och som sedan flera år var känt för många minderåriga som fristad att festa.
Så vid ett av dessa tillfällen var jag 18 år gammal, hittade en tjej som jag tyckte var jävligt het och lite "petite", och verkade trevlig. Tog med henne hem till pojkrummet, där min morsa satt, nyss lärt sig chatta. Satte mig i min soffa med henne gränsle över mig å började klä av henne, samtidigt som mina önskningar om min mors omedelbara jävla avlägsnande blev mer och mer verbalt tydligt.

Väl när jag och bruden va ensamma så klämmer hon ur sig att hon var 14, och detta fick mig ju knappast mindre intresserad att trycka in den i henne...

Hade nån gång i lågstadieålder en "brevvän" som det så fint hette på den tiden, en tjej som bodde ganska långt från mig, och växlade väl brev i några år, tills man tyckte det var töntigt och helt enklet sket i att svara på de brev som slutade komma efter kanske tre, fyra obesvarade brev.

Något år senare när man var runt 15-16 så hörde hon av sig per SMS, hon hade inte glömt mig, utan fortsatt vara kär i mig sedan tiden vi brevväxlade. Hon skulle tydligen med sin familj besöka en plats i närheten där jag bodde, och det bestämdes att hon skulle få spendera tiden med mig.

Hon hade nog förväntat sig en mysig kväll med chips å film, å kanske en kram eller max en puss på kinden, men jag hade andra preferenser. Tog med henne till en polare och drack några bärs, tjejen skitsur för att jag drack, och inte ägnade henne så mycket uppmärksamhet.
Sen när vi väl kom hem var jag lite på lyset och hon ledsen, men jag hade ju blivit kåt och tyckte att det var väl passande för lite uppmärksamhet för henne nu. Så började hångla upp henne och få av plagg efter plagg , med mycket övertalning och lätt arrogans för hennes "Nej jag vet inte om jag vill..." till att ha henne på alla fyra och trycka in den vaginalt.Va jävligt besvärligt då hon knappt
va våt... När jag va klar så tackade jag och vände mig för att sova. Hon gick snyftandes å lade sig på den anvisade gästsängen. Nästa morgon kom hon in ganska tidigt, satte sig på sängkanten och väckte mig, nästan som om natten aldrig ägt rum. Jag svarade aldrig på hennes sms fler gånger efter det. Det var gjort liksom.
Senast redigerad av Thoba 2014-06-07 kl. 23:08.
Citera
2014-06-09, 01:45
Medlem
Hugin86s avatar
har några omoraliska saker , men när jag var 17 18 så hade jag tjej de tog slut några dagar senare låg jag med hennes lillasyster.

detta hände ganska nyligen, är 27 i dag träffa en kvinna på 44 på krogen haka på hem knulla henne uta helvete, sen somnade hon. 45 min senare kom hennes dotter på 19 hem så dära lagomt fylle kåt, jag står i köket dricker vatten hel naken, vi börjar snacka ser att hon är kåt sen bara tar jag henne och förför henne med, kan säga att båda två var tok vilda. de tyckte jag var ganska svinigt, har även träffat dottern 2 gånger sedan den händelsen .
Citera
2014-06-13, 16:58
Medlem
Jag har ända sedan jag igentligen började pulla, vid nio års ålder, rört mig själv bredvid andra. Liksom inget konstigt med det. Gjort det bredvid kompisar och mina föräldrar samt min mormor Gjort det hos alla möjliga folk i deras hus osv...

Har ingen aning om det är för att jag får en kick av att jag igentligen inte får, eller bara är allmänt störd. Skulle aldrig velat att någon upptäcker mig (förutom i vissa fall om det uppskattas osv..), speciellt inte mina föräldrar/mormor.

En gång i yngre år, kom jag på min mammas man att pulla min mor. Då gjorde jag en liten revansch och OJ sicken orgasm. Varade säkert i över 20 sek.
Citera
2014-06-13, 18:43
Medlem
LilithSkovdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urkeniburken
Jag har ända sedan jag igentligen började pulla, vid nio års ålder, rört mig själv bredvid andra. Liksom inget konstigt med det. Gjort det bredvid kompisar och mina föräldrar samt min mormor Gjort det hos alla möjliga folk i deras hus osv...

Har ingen aning om det är för att jag får en kick av att jag igentligen inte får, eller bara är allmänt störd. Skulle aldrig velat att någon upptäcker mig (förutom i vissa fall om det uppskattas osv..), speciellt inte mina föräldrar/mormor.

En gång i yngre år, kom jag på min mammas man att pulla min mor. Då gjorde jag en liten revansch och OJ sicken orgasm. Varade säkert i över 20 sek.

Haha, det brukar jag också göra. Pulla när andra är med, menar jag då. Det är lite jobbigt när man får fontänorgasmer men det är värt det. Och det är nog det mest "omoraliska" jag gjort. Jag tycker det är spännande att pulla på bussen, speciellt när nån sitter bredvid. Eller när man sitter med några kompisar i soffan och ser på film och sånt där.
Citera
2014-06-13, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LilithSkovde
Haha, det brukar jag också göra. Pulla när andra är med, menar jag då. Det är lite jobbigt när man får fontänorgasmer men det är värt det. Och det är nog det mest "omoraliska" jag gjort. Jag tycker det är spännande att pulla på bussen, speciellt när nån sitter bredvid. Eller när man sitter med några kompisar i soffan och ser på film och sånt där.

Vill då understryka att oftast så sov personerna när jag utförde själva handlingen. Har väl hänt att man gjort det under en filt när folk är runt omkring. Man har liksom lärt sig nya tekniker som inte kräver onödig rörelse

Dock är jag osäker på om du trollar eller inte. Om svaret är inte så verkar du go
Citera
2014-06-13, 20:26
Medlem
Det är alltid trevligt att höra att det finns väldigt snuskiga tjejer där ute, snuskiga som män kan vara.
Fortsätt att onanera bland folk ni, det är bara mysigt!
Men vad skulle ni göra om någon kom på er, en kvinna eller en man, skulle ni ta ögonkontakt och fortsätta eller skulle ni skämmas och springa där ifrån?
Citera
2014-06-13, 20:46
Bannlyst
Hmmm mest omoraliska jag har gjort på mina 17 vårar...

1. När jag a liten kanske 5-6 år lekte jag och min jämnåriga kompis (kille) doktor, eller snarare gynekolog eftersom dom flesta gångerna va de fel nått ''där nere'' så fick väl en del konstiga oanade saker upp i fittan.. oftast låste vi in oss på vinden eller i en garderob. Tur att inga vuxna såg oss haha.
Reagera även på att de är fler som har varit med om såna saker som yngre så känner mej inte ensam längre om mina sexuella upptäckter som ung.

2. Va otrogen för förstagången när jag var 16, åkte på semester. Hade en yngre pojkvänn (14) och mötte en het hunk på campingen båda va fulla och kåta. Vi hade sex varje dag i en vecka lika fulla åh kåta varje dag. Men aldrig ensam då det va en snubbe som sov i vår säng och i andra delen av husvagnen var det olika knull varje natt oftast många olika varje kväll. Mins en kväll lessna snubben i vår säng och låg hela natten och lyssna på eminem under täcket.
Fick där emot mitt straff med kodylom efteråt.
Citera
2014-06-13, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torteras78
Det är alltid trevligt att höra att det finns väldigt snuskiga tjejer där ute, snuskiga som män kan vara.
Fortsätt att onanera bland folk ni, det är bara mysigt!
Men vad skulle ni göra om någon kom på er, en kvinna eller en man, skulle ni ta ögonkontakt och fortsätta eller skulle ni skämmas och springa där ifrån?

Inte den blekaste aning om jag ska vara ärlig. Vad skulle bli bättre av att man sprang där ifrån liksom? Det är väl lite som att komma på någon med att ha sex, bara att man inte kan dela skulden med någon. Gör man det på sig själv, blir det så himla mycket värre helt plötsligt
Citera
2014-06-13, 22:28
Medlem
LilithSkovdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urkeniburken
Vill då understryka att oftast så sov personerna när jag utförde själva handlingen. Har väl hänt att man gjort det under en filt när folk är runt omkring. Man har liksom lärt sig nya tekniker som inte kräver onödig rörelse

Dock är jag osäker på om du trollar eller inte. Om svaret är inte så verkar du go

Haha! Nej, jag trollar inte. Alla har vi väl våra små egenheter, som att pulla i folks närhet.
Citera
2014-06-24, 10:38
Medlem
Det mest omoraliska jag gjort var nog nu midsommar, jag var hemma och blev överbjuden till grannarna. Lite äldre ganska tråkiga men snälla typer. Där blev jag snabbt vän med en gift kvinna runt femtio på tillfälligt besök med familjen från Skåne. Hon var rolig och onykter och sa hon var så sugen på"ngt mer spännande..."
Så jag skickade sms till mitt ex och berättade och skickade med en bild på henne till dem. Vid två på natten när hennes man och barn somnat tog jag med henne till min ex pojkväns gängs klubbstuga...hon fyllades ordentligt och jag mer eller mindre lämnade enligt överenskommelse över henne till dem och ja dom hade gangbang med henne. Det lär ha filmats och fotats och om jag känner dem rätt så har andra medlemmar och klubbar fått se det nu. Inte något jag är så glad åt men hon sa när jag pratade med henne att det var bra och skönt och så så... Det är kanske inte rätt sätt men mitt ex och dom ville ha så och jag lovade hjälpa till...antagligen ganska taskigt av mig men...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in