Mera på ämnet...
Var ute i en stuga på landet med ett gäng kompisar, där var en hel del bekanta och obekanta ansikten. En bekant tjej som jag festat en del med och kände lite sådär halvt hade med sej sin nya förmåga, dom hade träffats ett tag.
Kvällen går och alkohol mm intas.
jävligt kul kväll, han och jag pratade en del och han var helt klart intressant.
En del drar hem, andra däckar lite varstans.
Men soffan är ledig så jag halv ligger där och funderar på hur jag ska ta mej hem..
Då kommer han tillbaka in i den stora stugan. Hans tjej hade däckat i gäststugan.
Jag var inte trött, inte han heller pga kokain.. nåt som hände nångång ibland..
iallafall så sätter han på tvn.
Han Bläddrar lite o stannar på porren.
Ingen av oss säger ett ord men vi tittar båda två på tvn.
Jag går igång direkt, men avvaktar lite för och se vad han tänker göra.. ganska upphetsande i sig.
Utan ett ord så sätter han sig närmare mig..
då är jag fruktansvärt kåt redan.
Jag särade lite på benen och det räckte som invit.
Vi drog iväg i hans bil in på en grusväg och vi knullade som två jävla djur på hans motorhuv.
Bland det skönaste jag varit med om.
Vi knullade flera gånger efter det, utan att hon fick veta något.
Sen dumpade han henne och vi fortsatte knulla när vi sågs.
Återigen så ska jag alltid på dom som är upptagna. Vet inte vad det är, men nåt är det som gör att jag går igång
Jag vet inte om det här räknas som omoraliskt men jag kom på vad vi höll på med när jag var liten.
Jag och tre tjejer till onanerade tillsammans.. vi lekte att det var riddare som gjorde det på oss. Jag antar vi hade tittat på bröderna Lejonhjärta eller nåt liknande. Jag hade onanerat innan men den ena tjejen fick väl nån form av ångest och berättade för sin mamma. Hon kallade på nåt form av krismöte med våra föräldrar, som om vi hade gjort något farligt.( Dom var jävligt kristna så jag tror hon var ganska kukrädd)
Mina föräldrar blev inte det minsta upprörda utan tog det som en lek, vi var inte gamla.. kanske runt 6år. Men mamman som kallat till krismöte pga onanin var vansinnig och vi fick aldrig mer umgås. Så när jag tänker efter var det nog mer hon som var omoralisk.. men ganska kul minne