2017-07-08, 12:41
Medlem
ReiseReises avatar
Hållit stryptag för länge så att tjejen svimmade, det var läskigt
Citera
2017-07-08, 21:56
Medlem
JamesFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bootybotox
Var ska jag börja?
Jag är kvinna, snart 30 så en del har jag hunnit med.

Knullade min kompis pappa medans mina vänner va ute på krogen, jag hade velat knulla han länge, och han mig. Sjukt upphetsande då han var äldre. Jag cirka 20 han runt 45-50.

Brutalt hård 3 kant med 2 killar, varav en var min kompis kille. Allt var inblandat. Jag var helt blåslagen i veckor. Helt klart värt det.

Knullade min gamla kk i Hans och hans frus säng. Frugan var en ganska bra vän till mig men han var så undernärd på bra sex, och vad gör man inte för att hjälpa? Men jag tappade ut min p ring i deras säng, så vi är inte direkt vänner längre. Hon förstod direkt att det var jag..

Knullade en kompis storebror i hennes säng då hon var på träning.
Föräldrarna var på nedervåningen.

Körde analt första gången i en bil på en parkering, oxå med en kompis storebror. Vi knullade länge i smyg. Dom bodde ganska avskilt så jag behöll henne som vän enbart för att kunna knulla med hennes bror varje gång jag var där.. vi umgicks aldrig hos mej

Knullar med min sambos bästa vän.
Första gången var det i hans sons säng.
När min sambo låg däckad i rummet jämte..

Fan, jag låter lite vrickad va? Lite av allt.. men det finns mer av det goda. Och ännu är inte livet slut!
Men allt som är förbjudet gör så att jag vill ha det ännu mer!!
Högst beundansvärt. Upphetsande läsning. Du lever ett bra liv förstår jag.
Citera
2017-07-09, 18:48
Medlem
Jag sprutade inne i fittan på en tjej en gång.

Låter inte så omoraliskt kanske. Men betänk då att den här tjejen varken ville ha mig, barn eller sprut i fittan. Hon fick allt av det tack vare mitt tilltag! 😊

PS. Tror dock att hon trivs i våran familj idag! Men det var nog en omställning för henne! Haha.
Citera
2017-07-11, 17:10
Medlem
Mera på ämnet...

Var ute i en stuga på landet med ett gäng kompisar, där var en hel del bekanta och obekanta ansikten. En bekant tjej som jag festat en del med och kände lite sådär halvt hade med sej sin nya förmåga, dom hade träffats ett tag.
Kvällen går och alkohol mm intas.
jävligt kul kväll, han och jag pratade en del och han var helt klart intressant.
En del drar hem, andra däckar lite varstans.
Men soffan är ledig så jag halv ligger där och funderar på hur jag ska ta mej hem..
Då kommer han tillbaka in i den stora stugan. Hans tjej hade däckat i gäststugan.
Jag var inte trött, inte han heller pga kokain.. nåt som hände nångång ibland..
iallafall så sätter han på tvn.
Han Bläddrar lite o stannar på porren.
Ingen av oss säger ett ord men vi tittar båda två på tvn.
Jag går igång direkt, men avvaktar lite för och se vad han tänker göra.. ganska upphetsande i sig.
Utan ett ord så sätter han sig närmare mig..
då är jag fruktansvärt kåt redan.
Jag särade lite på benen och det räckte som invit.
Vi drog iväg i hans bil in på en grusväg och vi knullade som två jävla djur på hans motorhuv.
Bland det skönaste jag varit med om.
Vi knullade flera gånger efter det, utan att hon fick veta något.
Sen dumpade han henne och vi fortsatte knulla när vi sågs.
Återigen så ska jag alltid på dom som är upptagna. Vet inte vad det är, men nåt är det som gör att jag går igång

Jag vet inte om det här räknas som omoraliskt men jag kom på vad vi höll på med när jag var liten.

Jag och tre tjejer till onanerade tillsammans.. vi lekte att det var riddare som gjorde det på oss. Jag antar vi hade tittat på bröderna Lejonhjärta eller nåt liknande. Jag hade onanerat innan men den ena tjejen fick väl nån form av ångest och berättade för sin mamma. Hon kallade på nåt form av krismöte med våra föräldrar, som om vi hade gjort något farligt.( Dom var jävligt kristna så jag tror hon var ganska kukrädd)
Mina föräldrar blev inte det minsta upprörda utan tog det som en lek, vi var inte gamla.. kanske runt 6år. Men mamman som kallat till krismöte pga onanin var vansinnig och vi fick aldrig mer umgås. Så när jag tänker efter var det nog mer hon som var omoralisk.. men ganska kul minne
Citera
2017-07-17, 11:45
Medlem
Citat:
Mera på ämnet...

Mina föräldrar blev inte det minsta upprörda utan tog det som en lek, vi var inte gamla.. kanske runt 6år. Men mamman som kallat till krismöte pga onanin var vansinnig och vi fick aldrig mer umgås. Så när jag tänker efter var det nog mer hon som var omoralisk.. men ganska kul minne

Och titta så bra det gick! Dina föräldrar fick en underbar dotter som respekterar sina medmänniskor och sin partner, de måste vara stolta
Citera
2017-07-18, 12:59
Bannlyst
Jag satte på min kompix mamma, medan kompixen sov middag.
Citera
2017-07-19, 08:12
Medlem
Centralstimulantias avatar
Citat:
Haha okej det blev lite fel.
men Hans är nog en jävel på att knulla han med
Min far heter Hans
Citera
2017-07-21, 12:38
Medlem
När jag var 12 fick min 2 år yngre lillebror ta mig på fittan, precis innan han skulle slicka mig kom mamma in och frågade vad vi gjorde,,, då blev det inget mer.

Jag sov över hos min bästis, hennes föräldrar var bortresta och vi kände på varann utanpå kläderna , då jag blev så blöt gick jag in på toaletten och torkade mig och vågade inte fortsätta.

Jag brukade gå hem till en granne, han slog alltid på bögporr på tv:n. Han ville alltid slicka mig vilket han fick efter mycket tjat.
Han hade även en hund som slickade hans kuk, det var riktigt upphetsande.
Han och hans hund fick slicka min fitta samtidigt.
Jag var väl 30 år när en en gubbe på över 60 kände på min fitta tills det gick för mig, jag låtsades sova.
En kille som aldrig någonsin hade några erfarenheter av sex, han hade aldrig sett en fitta. Han brukade komma och hälsa på mig, han frågade om han fick massera mig, vilket han fick. Han närmade sig troskanten, jag blev så kåt att han fick slicka mig, minns att jag sprutade i hans ansikte dock ej avsiktligt, han frågade om det var farligt.
Finns mycket mer, men detta är ett litet urval.
Citera
2017-07-21, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VillhaenKille
Jag satte på min kompix mamma, medan kompixen sov middag.
Jag önskar att jag vore den mamman.
Citera
2017-07-22, 08:35
Medlem
Hade sex med min dåvarande flickväns moster. Det hände under en utspårad midsommar fest.
Citera
2017-07-22, 08:42
Medlem
Ravenboxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReiseReise
Hållit stryptag för länge så att tjejen svimmade, det var läskigt
Det är väl inte omoraliskt så länge man inte får en tvångstanke när tjejen väl har svimmat "nu stryper jag ÄNNU hårdare i 10 sekunder till och kommer i henne innan hon vaknar och lämnar rummet".

Det har jag gjort, två gånger.
Citera
2017-07-22, 09:34
Medlem
Hirvis avatar
Dom värsta vågar man ju inte skriva.
Men rent moraliskt förkastligt så i mitt första riktiga förhållande minns jag hur jag ligger med någon annan och sms'ar mitt ex att jag älskar henne sekunden efter jag kommit med den andra tjejen.

eller hur är jag är ute på en bar med mitt ex efter det, och vi har en kul kväll med gemensamma vänner och en tjej i baren börjar flörta med mig. Och jag istället för att neka antyder att vi borde gå iväg och "kissa i kors", hon lägger till mig på facebook istället och det blev ingenting.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in