Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-20, 09:41
  #1201
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smartainsekter
Det jag skäms mest över var när jag knullade en kvinna som såg ut att vara i 25-30årsåldern utan att kolla upp hennes papper först. Jag började skämmas när jag läste om hur genetiska mutationer kraftigt kan påverka hur gammal någon ser ut och insåg att det inte var 100% säkert att hon var myndig. I efterhand kollade jag och hon var 29 år men kände mig ändå hemskt vårdslös som inte kollade i förväg .

Citat:
Ursprungligen postat av Smartainsekter
Jag hade läst att det finns genetiska mutationer som kan få folk att se ut som en helt annan ålder än deras verkliga. Inte så vanligt men det förekommer och är vetenskapligt dokumenterat. Medicinska fall.

Det var verkligen sjukt omoraliskt att inte be en kvinna i 30-årsåldern om leg innan ni ligger...
You sick fuck!!
Citera
2017-08-21, 02:29
  #1202
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoBandit
Så ingen vet om att du är sambo med en kille? Låter som en film.

Anser du dig bi? Skulle du kunna ha sex med en vanlig man?

Ingen har hintat om att de misstänker något.

Valde lite fel ord för att uttrycka mig. Vi bor ihop, dock officiellt som rumskamrater och har umgåtts därefter när jag träffat polare. Det har inte varit särskilt djupgående så att säga.

Det är väl svårt att argumentera mot bisexualiteten när jag haft relationer med både män och kvinnor. Dock är väl relationen med män mer sexuell än emotionell för det mesta.
Citera
2017-08-22, 12:39
  #1203
Medlem
Kvinna

För mig som är amatör:

Visade upp mig helt naken hos min naprapat, hände för 2 veckor sen. Min tråd: https://www.flashback.org/t2866446

Tog av mig bh och trosor och det var det mest upphetsande jag varit med om.
Citera
2017-09-03, 20:06
  #1204
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Transportern
Naturligtvis.
HAHAHA Agree
Citera
2017-09-06, 23:23
  #1205
Medlem
Var tillsammans med en 10 år yngre tjej än mig. Jag 31 och hon 21. Hon var väldigt oerfaren, kristen och jag märkte att hon ändå hade lite "daddy issues" samt att hon gillade att vara "rebell". Hon var dessutom bi så jag fick med henne på att testa trekanter med andra tjejer.

Nog om skrytandet nu över till det omoraliska:

Fick henne att först suga av en äldre herre på 59 år på en skogsväg. Sedan fick jag henne att knulla en annan äldre herre på 63 år. Allt framför mig Det som gjorde henne extra upphetsad var vetskapen om att bägge gubbarna hade fru hemma.

Lite cuckold, javisst.

Dejtade även en tjej från Slovenien. När jag skjutsade henne till Arlanda fick jag först en avsugning på en skogsväg som ett "hejdå". Direkt efter att jag släppt av henne, drog jag till en nära "by" och satte på min dåvarande KK utan att ens ha duschat. Denna KK hade man, och han var ok med att hon träffade andra. Det i sin tur slutade med att vi (KK'n och maken) hade ett par trekanter ihop - Dock inget sex mellan killarna


Blev även tillsammans med en muslimskkurdisk tjej när jag pluggade på Komvux. Hon var sjukt snygg btw. Hon var oskuld, så jag fick aldrig föra in något i henne. Vi hade oralt flera ggr, jag mest på henne. Jag var den första killen som hon varit så intim med. Men efter ett tag tröttnade jag ur. Jag visste att vi förmodligen inte skulle hålla livet ut om man säger så, men jag inte hade mage att ta hennes vaginala oskuld. Hon var 25 och ville vänta på den rätta. Hon började prata om mig som den rätta. Men med vetskapen om mig själv så slutade det med att vi hade analsex ex antal ggr. Lite senare tog det slut då jag började träffa en annan. Vilket otur att jag "bara" fick ta henne i rumpan som för övrigt var sjukt sexig Men än idag känner jag att det var rätt att inte lura henne till ett vanligt ligg
Citera
2017-09-19, 10:51
  #1206
Medlem
Runkat åt min grannes rumpa en utav många omoraliska saker som gjorts. Public masturbate är ju en klassiker. Aldrig blivit påkommen men nära inpå.
Uppdaterar eventuellt med dem grövsta sakerna i framtiden.
Citera
2017-09-19, 21:44
  #1207
Medlem
Egentligen inte något jag gjorde utan något en väninna gjorde och som jag stoppade (men tyvärr inte riktigt i tid). Det var så att min väninna såg att en kille fick stånd när hon kom emot honom och hon trodde att det betydde att han icke-verbalt samtyckte till att bli tafsad på. Hon började tafsa på honom och han sa nej. Hon sa "men du fick ju stånd av mig" men då skällde jag ut henne och sa att ett stånd inte är samtycke och förklarade att män precis som kvinnor är individer även om mycket av männens variation döljs av att många män inte är villiga att gå till erotiklabbet. Det fick henne att sluta tafsa!
Citera
2017-09-19, 21:47
  #1208
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hornygirlwithneeds
Egentligen inte något jag gjorde utan något en väninna gjorde och som jag stoppade (men tyvärr inte riktigt i tid). Det var så att min väninna såg att en kille fick stånd när hon kom emot honom och hon trodde att det betydde att han icke-verbalt samtyckte till att bli tafsad på. Hon började tafsa på honom och han sa nej. Hon sa "men du fick ju stånd av mig" men då skällde jag ut henne och sa att ett stånd inte är samtycke och förklarade att män precis som kvinnor är individer även om mycket av männens variation döljs av att många män inte är villiga att gå till erotiklabbet. Det fick henne att sluta tafsa!

Är detta 'det längsta du har gått' sexuellt? Och det mest omoraliska?
Citera
2017-09-19, 21:59
  #1209
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Är detta 'det längsta du har gått' sexuellt? Och det mest omoraliska?
Nja, egentligen det mest omoraliska jag vet att min väninna har gjort sexuellt.
Citera
2017-09-19, 23:05
  #1210
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hornygirlwithneeds
Nja, egentligen det mest omoraliska jag vet att min väninna har gjort sexuellt.

Väl stoppat. Det kunde ha slutat hur som helst.
Citera
2017-09-21, 11:13
  #1211
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
Väl stoppat. Det kunde ha slutat hur som helst.
Ja, då var jag väl moralisk som stoppade henne
Citera
2017-09-21, 13:33
  #1212
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hornygirlwithneeds
Ja, då var jag väl moralisk som stoppade henne
Hon har för övrigt aldrig tafsat mer utan hon lärde sig läxan
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback