2018-06-09, 19:25
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
När jag gick på gymnasiet hade jag under en kort period ett kk-förhållande med en kurdisk tjej, ifrån en ganska religiös (muslimsk) familj. Hon kom ifrån en ganska stor släkt och pappa, bröder, kusiner, farbrödrar m.fl var ganska företagsamma i det lokala näringslivet. De ägde restaurang, biltvätt, närbutik etc i närområdet i den lilla orten vi bodde.
Hur som helst fotograferade jag henne ofta i olika sexuella sammanhang, och behöll så klart bilderna, även efter att det tagit slut. Skall nämnas att det tog slut på ett väldigt fult sätt ifrån hennes sida, men det orkar jag inte gå in på nu. Hur som helst var jag rejält förbannad på henne, och en kväll på fyllan satt jag och mailade ut bilder på henne till hennes släktingars företagsmail. Använde rubriken "Viktigt" i ämnesraden minns jag, och bifogade i mailet bilder när hon sög kuk, hade sperma i ansiktet, blev knullad etc.
Kort därefter slutade hon i vår gymnasieskola och jag såg henne aldrig igen i något sammanhang.
Men jag hoppas att hon lever och mår bra.
Hon blev nog mördad.
Citera
2018-06-11, 07:49
Medlem
Varning: Halvt moraliserande: Kommer försöka vända tråden lite från våldtäkt och att, på allvar, utsätta någon för risk.

Lite kortare och snabbare genomgångar än tidigare.

Först och främst, jag är sexmissbrukare och jag har haft oerhört många sexpartners och provat på det mesta sexuellt men bjuder på ett par korta historier till.

Hade trekant med en tjej född 31/01/99 och en 02/01/00 den andra januari 2000 (dvs båda var precis fyllda 15). Någon form av Y2K-trekant...

Haft trekant med mor och dotter. Hade en "relation" med mamman, när dottern förförde mig. Förstår inte hur trekanten blev av (dottern kom på oss under sex, och valde att tvinga sig in. Förstår inte hur mamman var ok med det).

Vann ett vad, vilket ledde till sex med en tjej framför hennes bror. Jag och killen är, föga förvånande, inte kompisar längre.

Hämndknullat både tjejer och killar i par, efter killen varit otrogen. Alltså: Antingen satt på tjejen framför killen, eller satt på killen (tips: säg aldrig att ni gör vad som helst för att gottgöra en otrohet).

Hade sex med en fd kollega tre gånger under hennes bröllopshelg. En av gångerna var hon iklädd klänningen.

Har deltagit i tre sanslösa orgier. Inbjudan krävdes, vilket innebar rätt hög standard på deltagarna.

Avslutar med en halv-töntig grej. Jag försöker ligga mig runt jorden, alltså med en tjej från varje land (antingen 100% eller med föräldrar därifrån, dock måste dom ha någon anknytning - kunna språket, besöker landet). Vissa länder kommer man nog aldrig kunna bocka av, men Europa (bortsett Vatikanstaten).

Jag har en hel del historier, men kan inte tömma allt direkt.
Citera
2018-06-24, 11:25
Medlem
Denoms avatar
Gjort en femtonåring gravid.
Citera
2018-06-24, 11:27
Medlem
Memmajemmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Gjort en femtonåring gravid.

Behöll hon barnet?
Citera
2018-06-24, 11:37
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memmajemma
Behöll hon barnet?
Jag vet inte, har hört olika om hur det gick efteråt.
Citera
2018-06-30, 13:52
Medlem
Ballfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polikana
Varning: Halvt moraliserande: Kommer försöka vända tråden lite från våldtäkt och att, på allvar, utsätta någon för risk.

Lite kortare och snabbare genomgångar än tidigare.

Först och främst, jag är sexmissbrukare och jag har haft oerhört många sexpartners och provat på det mesta sexuellt men bjuder på ett par korta historier till.

Hade trekant med en tjej född 31/01/99 och en 02/01/00 den andra januari 2000 (dvs båda var precis fyllda 15). Någon form av Y2K-trekant...

Haft trekant med mor och dotter. Hade en "relation" med mamman, när dottern förförde mig. Förstår inte hur trekanten blev av (dottern kom på oss under sex, och valde att tvinga sig in. Förstår inte hur mamman var ok med det).

Vann ett vad, vilket ledde till sex med en tjej framför hennes bror. Jag och killen är, föga förvånande, inte kompisar längre.

Hämndknullat både tjejer och killar i par, efter killen varit otrogen. Alltså: Antingen satt på tjejen framför killen, eller satt på killen (tips: säg aldrig att ni gör vad som helst för att gottgöra en otrohet).

Hade sex med en fd kollega tre gånger under hennes bröllopshelg. En av gångerna var hon iklädd klänningen.

Har deltagit i tre sanslösa orgier. Inbjudan krävdes, vilket innebar rätt hög standard på deltagarna.

Avslutar med en halv-töntig grej. Jag försöker ligga mig runt jorden, alltså med en tjej från varje land (antingen 100% eller med föräldrar därifrån, dock måste dom ha någon anknytning - kunna språket, besöker landet). Vissa länder kommer man nog aldrig kunna bocka av, men Europa (bortsett Vatikanstaten).

Jag har en hel del historier, men kan inte tömma allt direkt.
Hur gamla var mor och dotter? Gjorde de något med varandra under akten?
Måste också fråga vad var det för vad, och med vem?
Citera
2018-06-30, 22:11
Medlem
mjukmjukares avatar
Knullat en mor och dotter samma natt, samtidigt som dom, lite pundigt lekte med varandra.
Ca 35-40 år mor och en härlig dotter.
Jag var lite väck av vin, så jag bara njöt av alltsammans.
Hursomhelst, dom kom båda två utan att blinka.
DET gick inte att missa....

Detta var inte deras första gång tillsammans.

´
Citera
2018-07-04, 10:55
Medlem
TantSexys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gonion
Vilken är den mest taskiga, motbjudande och omoraliska sak ni gjort för att tillfredställa era sexuella behov?
Vilken är den mest äckliga, men främst oetiska ni gjort rent sexuellt. Något ni fått ett samvete av.

Har ni gjort något som gör/har gjort att ni känner er riktigt illojala och omoraliska gentemot en sambo/fru/familjemedlem?

Jag börjar;
När jag var liten pillade jag min syster i slidan en gång
alltså hon var ju med på det, och äldre än mig. Vi båda var under 10 och detta var för mer än 10 år sedan. Men ändå liksom, helt jävla sjukt!

Vet att det dock finns ännu äckligare/"oetiskare" saker som folk gjort, har b la en polare som gjort en liknande grej fast med sin morsa

Er tur!

Först måste man definiera vad man tycker är motbjudande och omoraliskt :-)

Jag har legat med en släkting... Jag ångrade mig inte... han gjorde.
När jag var på konfa läger låg jag med min konfa präst
Citera
2018-07-04, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TantSexy

Läckert med prästen! Hur gamla var ni?
Citera
2018-07-04, 16:05
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smutsigrav
Läckert med prästen! Hur gamla var ni?

Konfirmanderna borde varit i 15-årsåldern, prästen var nog strax under 30.
Citera
2018-07-05, 17:56
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TantSexy

Vad för typ av släkting?
Citera
2018-07-05, 17:58
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Knullat en mor och dotter samma natt, samtidigt som dom, lite pundigt lekte med varandra.
Ca 35-40 år mor och en härlig dotter.
Jag var lite väck av vin, så jag bara njöt av alltsammans.
Hursomhelst, dom kom båda två utan att blinka.
DET gick inte att missa....

Detta var inte deras första gång tillsammans.

´

Hur gammal var dottern och vad gjorde de med varandra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in