Flashback bygger pepparkakshus!
2021-04-10, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sae2050
Träffa du han något mer
Stötte på varandra i hissen och såg hnom sitta i baren ibland
Citera
2021-04-11, 03:18
Medlem
Jag gjorde end grej end gång jag skäms så extremt mycket över... Vi satt 2 snubbar o 2 brudar I en lägenhet o punda loss, rejält..

Jag bjöd på droger och blev uttyckligen lovad sex med den ena för detta. Min vän o den amdra bruden däckade och vi börja knulla vilt, men hon däckade när jag låg o slicka henne I en evighet. I mitt svinkåta och stenväcka tillstånd tänkte jag att fan ja kan inte sluta nu.. Fortsatte slicka henne ett tag, samt pulla lite o tog på henne, filmade lite med..

Runkade ett tag o spruta I hennes ansikte... Torkade rent och mådde piss I månader efter.

Had aldrig annars på något sätt gjort nåt liknande och skulle aldrig göra det nykter.
Citera
2021-04-13, 10:58
Medlem
Jag har en till!
Var 22 år och nybliven singel efter ett skitår med en skitkille. Började snacka på tinder med en kille och vi träffades flera gånger för att knulla. Så jävla gött med en stor svart kuk.
Iallafall, vi var kks. Han berättade efter ett par träffar att han var gift med två barn. Jag brydde mig inte nämnvärt. Fortsatte träffas tills hans fru knackade på min dörr och stormade in. Trodde hon skulle ha ihjäl mig
Citera
2021-04-13, 13:02
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rockyvonfjutt
Jag har en till!
Var 22 år och nybliven singel efter ett skitår med en skitkille. Började snacka på tinder med en kille och vi träffades flera gånger för att knulla. Så jävla gött med en stor svart kuk.
Iallafall, vi var kks. Han berättade efter ett par träffar att han var gift med två barn. Jag brydde mig inte nämnvärt. Fortsatte träffas tills hans fru knackade på min dörr och stormade in. Trodde hon skulle ha ihjäl mig
Är du av hon- eller hankön?
Citera
2021-04-14, 01:33
Medlem
Min första gång var med min kusin. Jag var 14 hon var 13!
Citera
2021-04-14, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrilleKex
Relevant?
Citera
2021-04-14, 13:17
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrilleKex

Rocky har iaf bröst enligt inlägg i annan tråd.

Citat:
Relevant?

Ja.
Citera
2021-04-14, 14:39
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Relevant?
Ja.
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Rocky har iaf bröst enligt inlägg i annan tråd.

Ja.
Där ser man, det har jag missat.
Citera
2021-04-16, 19:51
Medlem
Dimpens avatar
Citat:
Jag har en till!
Varför ville hon ha ihjäl DIG? Det är väl KILLEN/MANNEN hon ska attackera isf...?
Citera
2021-04-16, 19:56
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dimpen
Varför ville hon ha ihjäl DIG? Det är väl KILLEN/MANNEN hon ska attackera isf...?

För att om hon är snyggare å yngre så är hon ju en konkurrent till frun, klart frun vill ha ihjäl henne då. Skulle frun ge sig på mannen så får nog frun stryk själv eller blir lämnad.
Citera
2021-04-16, 20:02
Medlem
Dimpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
För att om hon är snyggare å yngre så är hon ju en konkurrent till frun, klart frun vill ha ihjäl henne då. Skulle frun ge sig på mannen så får nog frun stryk själv eller blir lämnad.
Det mest OMORALISKA jag har gjort var att anklaga exets älskare fast det var EXET som var otrogen. Därför så är jag av den logiska uppfattningen att den otrogna bär all skuld.
Senast redigerad av Dimpen 2021-04-16 kl. 20:27.
Citera
2021-04-20, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBean96
Låg med en gift kollega efter en personalfest. Dock hon som initierade så jag tar inget direkt ansvar för det. Som tur är jobbar vi inte på samma ställe så ingen jag behöver träffa speciellt ofta.

Låg med mitt ex moster, dock inte när vi var ihop. Kanske egentligen inte omoraliskt, men lite udda. Mostern var klart bättre än exet...
Ok. Så om jag förstår det rätt besitter man inget ansvar om motparten tagit initiativ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in