Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-04, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hassans
Okej, men du tror inte det är farligt på något sätt?
Tack för ett snabbt svar
NEJ det är inte farligt mig veterligen.

Överlag brukar centralstimulantia ihop med opiater inte vara någon fara, värre att blanda benz med opiater, det har ganska lätt en dödlig utgång.
Citera
2017-08-04, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RitalinConcerta
NEJ det är inte farligt mig veterligen.

Överlag brukar centralstimulantia ihop med opiater inte vara någon fara, värre att blanda benz med opiater, det har ganska lätt en dödlig utgång.
Okej, har inte tagit någon benzo sedan onsdags tror jag. Norflurazepam var det, vilket är en långvarig substans, men har inte känt av något varningstecken på andningsdepression som tur är Det värsta biverkningen nu dock den klassiska svårigheten att urinera. Haha sitter maniskt och pressar på toa
Citera
2017-08-05, 04:09
Medlem
Hej!

Min sambo kom hem med en mystisk ampull idag som han fått av en vän och som påstås vara Ecstasy. Ampullen är ganska stor (för att vara en medicinampull alltså), guldfärgad och med kinesiska tecken på. Ingen aning om vad den innehåller egentligen så tänkte fråga här om någon känner igen på beskrivningen och vet vad det är, styrka osv? Inte så sugen på att köra en chansning och se vad som händer.
Citera
2017-08-05, 10:19
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riotmamman
Hej!

Min sambo kom hem med en mystisk ampull idag som han fått av en vän och som påstås vara Ecstasy. Ampullen är ganska stor (för att vara en medicinampull alltså), guldfärgad och med kinesiska tecken på. Ingen aning om vad den innehåller egentligen så tänkte fråga här om någon känner igen på beskrivningen och vet vad det är, styrka osv? Inte så sugen på att köra en chansning och se vad som händer.
Menar du en kapsel, eller är det en faktisk ampull?

Det låter hur som helst konstigt. I ert läge hade jag slängt den utan att tveka, men om ni är desperata så verifiera åtminstone med ett EZ test.
Citera
2017-08-05, 12:45
Medlem
Hejsan har fått tag i rosa/röda stjärnor. Nån som vet om de bra? När jag googlar får jag bara fram gamla inlägg från 2009 när dem säger de är piperzine och i te alls särskilt bra. Tacksam för svar då ja tönkt ta de ikv
Citera
2017-08-05, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Menar du en kapsel, eller är det en faktisk ampull?

Det låter hur som helst konstigt. I ert läge hade jag slängt den utan att tveka, men om ni är desperata så verifiera åtminstone med ett EZ test.

Nej en kapsel menar jag såklart att det är, sorry.
Nä inte särskilt desperata alls men får väl ta och testa den helt enkelt.
Citera
2017-08-05, 14:51
Medlem
Citat:
Nej en kapsel menar jag såklart att det är, sorry.
Nä inte särskilt desperata alls men får väl ta och testa den helt enkelt.

Har aldrig hört talas om eller stött på Kinesisk kapsel med MDMA.

Testa med EZ-test för guds skull så det inte är nån cyanid kapsel ni trycker i er!
Citera
2017-08-07, 21:36
Medlem
Citat:
Hej!

https://www.ecstasydata.org/view.php?id=5553 kan det va dem du har fått? Isåfall är det inte xtc.

Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Hejsan har fått tag i rosa/röda stjärnor. Nån som vet om de bra? När jag googlar får jag bara fram gamla inlägg från 2009 när dem säger de är piperzine och i te alls särskilt bra. Tacksam för svar då ja tönkt ta de ikv

Testade dem och dem funkade hur bra som helst! Ganska svaga jämfört med andra men lagom sköna
Citera
2017-08-09, 09:17
Medlem
Hej! Funkar det att dra typ ett g Cola på förfest och sedan ta en E innnan krogen? Eller är det en livsfarlig blandning?

Stort tack!
Citera
2017-08-09, 10:16
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mannerod
Hej! Funkar det att dra typ ett g Cola på förfest och sedan ta en E innnan krogen? Eller är det en livsfarlig blandning?

Stort tack!
Det låter som en onödig blandning. Välj substans med omsorg istället - ska du bara ut på krogen så låt bli MDMA överhuvudtaget säger jag. Ett gram kokain räcker utan problem både till förfest och utekväll.
Citera
2017-08-11, 00:02
Någon som vet vart man kan få tag i testkit snabbt och säkert?
Citera
2017-08-11, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BedBoy
Blev så att jag åt ganska många xtc under 2 dagar i helgen. Vita Väderkvarnar. Ca 4 st kanske. Åt även liknande mäng helgen innan.

Mått bra i övrigt: sovit bra, ätit som vanligt, tränat, jobbat.

Men igår och idag har jag blivit snurrig när jag rör på mig, och får come-down liknande rysningar samt sus i öronen när jag ställer mig upp snabbt. Någon som varit med om liknande? Misstänker att tabletterna innehållt något bank som går ur kroppen med de här bieffekterna.

Tack för hand

Hur var ruset på kvarnen? Tog själv en för någon vecka sedan och fick ingen eufori alls, vill veta om magin har försvunnit eller om det var dåliga knappar, ser ingen vits med att ta igen om jag inte får någon eufori så jag hoppas det var dåliga knappar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in