Kan man dela 200mg på två personer eller blir det på tok för lite? Intagningssätt blir bomb med ocb, vi har tagit mdma innan fast då var det i pillerform (röda defqons). Kommer även att röka cannabis till eftersom jag har hört att det boostar ruset, finns det fler sätt att boosta (helst inte andra droger)? Är det någon korstollerans mellan MDMA och andra stimulanter t.ex etylfenidat? Hur länge bör man vänta efter en avslutad medicinering av SSRI tills man kan få full effekt av MDMA igen?
100mg är inte för lite om det inte är bajskvalitet.
Vad var det för dos de körde på drugs live? Var väl 60-80 mg, något där och vissa blev ju enormt lyckliga.
Hur skulle ni beskriva känslan för någon som inte testat?
Går det att jämföra med att bli kär i en söt tjej?
Jag förmodar man att typ glömmer sin identitet och bara exploderar av välmående.
Är rädd för att testa då jag tror att allt annat skulle bli väldigt mycket gråare efter upplevelsen.
Hur skulle ni beskriva känslan för någon som inte testat?
Går det att jämföra med att bli kär i en söt tjej?
Jag förmodar man att typ glömmer sin identitet och bara exploderar av välmående.
Är rädd för att testa då jag tror att allt annat skulle bli väldigt mycket gråare efter upplevelsen.
Lovar dig att ingen någonsin kommer kunna beskriva känslan av MDMA för dig.
Det är något man måste testa för att känna.
Och nej du glömmer inte din identitet. Du mår så bra du kan må. Du kommer aldrig någonsin må lika bra utan skiten.
Göre bara.. Har verkligen inte ångrat att jag testat det och jag ÄLSKAR det. Det finns mycket skit jag testat att jag tagit med verkligen inte MDMA... GÖR'E!!!!!
Först när man har provat MDMA förstår man på riktigt hur lycka känns. Visst hade jag varit lycklig förut, men inte i den "dosen". Det är helt enkelt så att man kan inte känna så stark lycka utan droger, det är inte fysiskt möjligt för kroppen.
(Och jag är inte en olycklig människa. Jag trivs oerhört bra med mitt liv, och känner mig lycklig flera gånger om dagen - men det är inte i närheten av den styrkan som av MDMA)
Igår så tog jag 40mg och 40mg till cirka 1h 20min efter första intaget.
Men effekt uteblev helt. Käkade dock väldigt mycket 45min innan första intaget.
Men jag borde väl ha känt något? Fick ändå i mig 80mig som en den klena tabs kan vara?
MDMA är köpt från en känd säljare på SR och ska vara väldigt potent.
Varför jag tog så lite var för att jag alltid gör så med droger som jag aldrig tagit förut
för att kolla hur min kropp reagerar.
Jag väger cirka 90kg ska jag ta 180mg nästa gång direkt?
Igår så tog jag 40mg och 40mg till cirka 1h 20min efter första intaget.
Men effekt uteblev helt. Käkade dock väldigt mycket 45min innan första intaget.
Men jag borde väl ha känt något? Fick ändå i mig 80mig som en den klena tabs kan vara?
MDMA är köpt från en känd säljare på SR och ska vara väldigt potent.
Varför jag tog så lite var för att jag alltid gör så med droger som jag aldrig tagit förut
för att kolla hur min kropp reagerar.
Jag väger cirka 90kg ska jag ta 180mg nästa gång direkt?
Jag har för 1.5h sen intagit 200mg MDMA. Men känner ingenting nästan.
Hur lång tid kan det ta innan det slår på?
Visst borde du känna någonting på den dosen. Men eftersom du tog igår så ska du inte alls bli förvånad om inget händer. Att ta 2 dagar i rad ser många som rent slöseri. Samma med att fylla på mer än 1h efter första intag som du gjorde igår. Sen förekommer det ibland att folk knappt blir påverkade första gångerna. Att folk blir påverkade men inte märker av det själv är inte heller ovanligt. Smakar/luktar mdmat lite åt lakrits/anishållet så borde det vara rätt saker.
Om du går på någon antidepp typ SSRI kan det helt blockera effekten (kombinationen kan vara farlig) och andra mediciner typ benso kan reducera den kraftigt.
Hur går det?