2017-08-04, 18:40
Medlem
fibonaccisequinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Jag fattar inte hur hon efter domen kan sitta och svara på kommentarer om sin träning efter att hennes son dömts. Sitter hon inte med sonen efter domen och diskuterar? Nu har det gått 2.5 timmar sedan domen. Förutom egen instagram så är hon inne hos de andra deltagarna och skriver fantastiska bästa vännen kommentarer. Vad gör sonen nu? Inte prata förstånd och framtid i alla fall. Ser Anna sonens kontaktperson från socialtjänsten som barnvakt? Är frivården sonens nya barnvakt så hon kan sitta på instagram?

Ja det är helt ofattbart, eller hur? För de flesta föräldrar skulle det ju vara deras största sorg att deras son blev så här. Vilken skamkänsla de flesta skulle känna. Jag personligen skulle inte kunna sluta undra var jag gjorde fel som förälder och vad jag kunde göra för att i någon mån kunna fixa detta.
Problemet är ju att alla vet om det nu. Jobb kanske han får men alla kommer att prata bakom ryggen på honom på arbetsplatsen, och hålla honom på armlängds avstånd. Förhållanden ska vi inte ens prata om. Vilken normal familj vill ha en våldtäktsman till svärson? Som mamma skulle jag oroa mig för hans framtid något oerhört, att fjanta runt på instagram skulle vara det sista jag gjorde.
Att familjen inte reagerade starkt första gången socialtjänsten blev inblandad säger ju allt. Det är ju en varningssignal om något.
Citera
2017-08-04, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
jag är ju blockad hos Anna men det är inte dotterns kille så han va inne på Instagram o skrev o fråga om "Anna använder pulvermos"
nu får vi se hur länge han får vara kvar
Jag förstår inte det här med att ni inte kan gå in på hennes IG, jag är blockad hos en person men det är ju bara att logga ut från IG och skriva in personens namn så går det ju att se hennes IG ändå!
Citera
2017-08-04, 18:59
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fibonaccisequins
Ja det är helt ofattbart, eller hur? För de flesta föräldrar skulle det ju vara deras största sorg att deras son blev så här. Vilken skamkänsla de flesta skulle känna. Jag personligen skulle inte kunna sluta undra var jag gjorde fel som förälder och vad jag kunde göra för att i någon mån kunna fixa detta.
Problemet är ju att alla vet om det nu. Jobb kanske han får men alla kommer att prata bakom ryggen på honom på arbetsplatsen, och hålla honom på armlängds avstånd. Förhållanden ska vi inte ens prata om. Vilken normal familj vill ha en våldtäktsman till svärson? Som mamma skulle jag oroa mig för hans framtid något oerhört, att fjanta runt på instagram skulle vara det sista jag gjorde.
Att familjen inte reagerade starkt första gången socialtjänsten blev inblandad säger ju allt. Det är ju en varningssignal om något.
Antonios öde liknar allt mer Isak Graafs. Även där fanns droger, kriminalitet och soc med under flera år innan det hela slutade i tragedi. Kan inte vara lätt att växa upp med en så självupptagen morsa. Och då är ändå Maggan milsvida vettigare än Took-Book.
Citera
2017-08-04, 19:20
Medlem
MettaFocks avatar
Undra hur det är att ha book som morsa egentligen. Hon känns sjukt självupptagen...
Citera
2017-08-04, 19:25
Medlem
Flor-Idas avatar
Angående BL Vip har jag hela tiden trott att Runar kommer vinna. Nu är jag än mer säker. Kolla helkroppsbilden på homom i AB där de presenterar deltagarna i Fångarna på fortet. Det spelades in i maj, och Anna var fortfarande tjock som en ballong. Runar ser fit ut redan då.

Dessutom tror jag att Tunnan & Lill-Tunnan åkte på storstryk mot Runar & Amadeus.
Citera
2017-08-04, 19:25
Medlem
Anna sitter klistrad vid Insta, jag kommenterade för första gången och frågade vad hon ansåg om domen. Några minuter senare var jag blockad. Hon får säkert mängder av kommentarer idag, men hon blockar och raderar direkt.
Citera
2017-08-04, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotfilen
Anna sitter klistrad vid Insta, jag kommenterade för första gången och frågade vad hon ansåg om domen. Några minuter senare var jag blockad. Hon får säkert mängder av kommentarer idag, men hon blockar och raderar direkt.

Ja så är det med all säkerhet
Citera
2017-08-04, 19:42
Medlem
nu finns en kommentar om domen på hennes instagram åtmstone för en minut sedan,någon frågade vad hon tänker om hovrättens dom oh om de överklagar til HD
Citera
2017-08-04, 19:44
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
Haha, hon KOMMER att bli tjock igen, var så säker! En klassisk s k jojo-bantare...när hennes låt blev diskad och alla svek henne, blev hon stor igen. Anna kommer att möta nya motgångar (varför är folk så dumma mot henne?!), så det är ju inte hennes fel...

Alltså,titta på denna video första tio sekundrarna https://m.youtube.com/watch?v=sWeK7jwyj2k
Där filmar dom henne precis efter diskningen och hon är ju enorm, och hon klagar att hon gått upp i vikt EFTER det? Jag menar, det är ju sak samma om hon har 50 eller 80 kilos övervikt, men hon försöker framställa sig som att på något vis var normalviktig. Vad sjuk hon är
Citera
2017-08-04, 20:00
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Jag fattar inte hur hon efter domen kan sitta och svara på kommentarer om sin träning efter att hennes son dömts. Sitter hon inte med sonen efter domen och diskuterar? Nu har det gått 2.5 timmar sedan domen. Förutom egen instagram så är hon inne hos de andra deltagarna och skriver fantastiska bästa vännen kommentarer. Vad gör sonen nu? Inte prata förstånd och framtid i alla fall. Ser Anna sonens kontaktperson från socialtjänsten som barnvakt? Är frivården sonens nya barnvakt så hon kan sitta på instagram?

Hon borde egentligen vara knäckt.
För alla minns väll när hon skrev som svar på tal på IG hur sonen skulle bli friad av hovrätten för där krävs ännu mer bevisning.
Citera
2017-08-04, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Hon borde egentligen vara knäckt.
För alla minns väll när hon skrev som svar på tal på IG hur sonen skulle bli friad av hovrätten för där krävs ännu mer bevisning.

Precis!!!
Citera
2017-08-04, 20:19
Jag måste missat...men är det klart med överklagan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in