Citat:
Ursprungligen postat av
CalamityJane
Någon är visst lite bitter över att inte få vara med i Så mycket bättre...
jag iallafall får känna mig Så mycket bättre 😍 förstod ni den piken @tv4 ??? 😂
Hur som helst....jag har ju resten av mitt liv på mig, att jaga mina drömmar & uppnå mina mål💪🏽🔥
Det måste svida ordentligt för Book att inte ha fått frågan. Frågan har hon garanterat inte fått, då hade hon tackat JA direkt och dessutom inte pikat TV4 såhär. Tacka fan för att de inte vill ha med henne, hon är helt oberäknelig. Ingen vet, eller vill veta, vad hon är kapabel till där. Dessutom inte släppt en studioalbum på över 20 år, då var det någon engelskspråkig flopp.
Alla de andra hade fått sjunga ABC som en kör och... sedan hade programmet varit slut efter 5 minuter. Alternativt hade Book hållit låda, gråtit, skrikit, pratat om Arga Snickaren, Biggest Loser och Fångarna på fortet och resten av artisterna hade lämnat bordet en efter en.
Samma med Stjärnorna i slottet i SVT, det är väl ett annat program som hon skulle gå över lik för att få vara med i. För att inte tala om att få leda något eget program, t.ex. Allsång på Skansen, vara julvärd o.s.v. Alltså sådant som hon BORDE få göra utan omsvep (om man frågar henne själv

)
Och det där med att ha resten av sitt liv på sig med att jaga drömmar och uppnå mål, det har hon visserligen rätt i. Men tiden tickar och gäller det musiken så ÄR det kört. För att än idag kalla sig artist är det mycket snack och lite verkstad. Ett album på engelska för över 20 år sedan, annars hade hon sin peak för drygt 30 år sedan. Inte mycket till ny musik sedan mitten av 80-talet. Så för hennes skull hoppas jag att drömmar och mål inte inkluderar musik, det är nog dags för henne att vända blad och långt om länge, några decennier för sent, gå vidare i livet. Inte köra ABC på Harrys någon gång om året, jaga löpsedlar och vara med i tjockis-tv.