2017-08-22, 01:07
Medlem
I morgon är det den stora finalen tror jag och sen behöver inte Anna banta längre. Då blir hon nog snäll och glad igen om inte bantningsmedlet sätter käppar i hjulet. Om hon inte fuskat som hon oftast anklagar andra för så har hon varit otroligt flitig om hon nu är smal som en sticka. Spännande i höst att se hur fort hon åkte ut ur tävlingen vilket kan drabba dom övriga deltagarna hårt. Det var ju ett tag sen som vi såg Book gråta ut i media och man undrar om bantningspillren gjort henne känslolös och hårdnackad? Stackars herr Bock som inte längre behöver ställa upp med sex och hårda tag.
Citera
2017-08-22, 01:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
I morgon är det den stora finalen tror jag och sen behöver inte Anna banta längre. Då blir hon nog snäll och glad igen om inte bantningsmedlet sätter käppar i hjulet. Om hon inte fuskat som hon oftast anklagar andra för så har hon varit otroligt flitig om hon nu är smal som en sticka. Spännande i höst att se hur fort hon åkte ut ur tävlingen vilket kan drabba dom övriga deltagarna hårt. Det var ju ett tag sen som vi såg Book gråta ut i media och man undrar om bantningspillren gjort henne känslolös och hårdnackad? Stackars herr Bock som inte längre behöver ställa upp med sex och hårda tag.

Vore dock bra för underhållningen om hon hunnit bli torsk på vad det nu är hon stoppat i sig senaste tiden för att rasa i vikt. Anna Book som utmärglad speedfreak med ticks och malande käkar vore klart nytt grepp. Efter en redig panna kunde hon kanske börja renovera köket live på insta mitt i natten för att visa Anders hur det ska gå till....eller varför inte en klassisk tjackfavorit - fixa med vägguttagen?
Senast redigerad av BarbaKlet 2017-08-22 kl. 01:46.
Citera
2017-08-22, 01:50
Medlem
Minkybabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minkybaby
www.statist.se söker publik till Biggest Loser Vip-finalen:
"Onsdag 23:e augusti går finalen av Biggest Loser VIP av stapeln!
Vill du vara med och se live när Sveriges kändiselit korar sin vinnare i världens första kändis-Biggest Loser? Då är du välkommen att höra av dig till oss!"
https://www.statist.se/common/viewCastings?id=69913

Någon som kommer vara på plats för detta historiska ögonblick ??

Gratisbiljetterna är slutsålda [!] enligt
http://studiopublik.se/biggest-loser-vip
Citat:
Onsdag 23:e augusti går finalen av Biggest Loser VIP av stapeln! Vill du vara med och se live när Sveriges kändiselit korar sin vinnare i världens första kändis-Biggest Loser? Då är du välkommen att boka biljetter. Inspelning sker under eftermiddag/kväll i Frihamnen i Stockholm och publikplatserna är gratis!
Citera
2017-08-22, 08:05
Medlem
Dennos avatar
Är det någon som har koll på hur motståndet ser ut för henne? Har de andra som åkt ut kämpat på lika hårt?
Citera
2017-08-22, 09:25
Medlem
På en av liven igår så låg Anna i sängen och vid sängen står Roberto och bredvid Anna i sängen ligger Felicia?? i bara t-shirt och string?? men hallå hur står det till i denna familj
Citera
2017-08-22, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
På en av liven igår så låg Anna i sängen och vid sängen står Roberto och bredvid Anna i sängen ligger Felicia?? i bara t-shirt och string?? men hallå hur står det till i denna familj
Okej.
Hur man inte är släkt med dem.
Citera
2017-08-22, 10:49
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs

Ja att den familjen är gränslös det vet vi alla vid det här laget. Men borde inte Toffeln vara mager som en jävla vinthund om han har två stycken att serva. Men lägger dom upp sig på rad så kanske det är lite lättare.
Han kan ju njuta hur mycket som helst av Felicia för dom är ju inte släkt och eftersom hon fläker ut sig halvnaken på mommie dearests instagram ihop med Toffeln så får man väl förmoda att det ligger till på det sättet.
Den där lilla trinda saken borde ägna mer tid åt att söka jobb och flytta hemifrån istället för att ställa upp på Fritzl-bilder ihop med "pappa".

Som sagt, stackars Vanessa som verkar vara den enda förnuftiga i den sexfixerade familjen.
Citera
2017-08-22, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Ja att den familjen är gränslös det vet vi alla vid det här laget. Men borde inte Toffeln vara mager som en jävla vinthund om han har två stycken att serva. Men lägger dom upp sig på rad så kanske det är lite lättare.
Han kan ju njuta hur mycket som helst av Felicia för dom är ju inte släkt och eftersom hon fläker ut sig halvnaken på mommie dearests instagram ihop med Toffeln så får man väl förmoda att det ligger till på det sättet.
Den där lilla trinda saken borde ägna mer tid åt att söka jobb och flytta hemifrån istället för att ställa upp på Fritzl-bilder ihop med "pappa".

Som sagt, stackars Vanessa som verkar vara den enda förnuftiga i den sexfixerade familjen.
Håller med dig att Vanessa verkar vara den enda normala i denna familj.
Citera
2017-08-22, 14:33
Medlem
ser liven nu som sändes imorse o anna är sååååå risig hon hostar som låter tillgjort.... usch va hon är hemsk!!!!!
Citera
2017-08-22, 14:39
Medlem
nu sa ju Anna i liven att " det är ju nu vi och finalisterna ska komma tillbaka" då måste hon menat BL vip????
Citera
2017-08-22, 14:49
Medlem
Någon är visst lite bitter över att inte få vara med i Så mycket bättre... (mitt fetmarkerade)

Citat:
annatoledanobookJa, ja, jag blir iallafall snygg i håret 😂 & jag är så glad att jag bokade den här tiden med bästa fina Michael @michaelofrisorerna redan för 4a månader sedan!!!! annars hade jag ångrar mig så🙈 & ett stort tack, även till min underbara vän & även Michael's kusin @bobbyoduncu för all din hjälp⭐️ Så klockrent att @toupemabelgal på rekordtid så proffsigt fixade min sistaminuten ändring & order utav håret🙏🏼👌🏽 Vilka proffs ni alla är💖 Så glad att ni mitt i mitt lilla kaos🙈 bidrar till att jag iallafall får känna mig Så mycket bättre 😍 förstod ni den piken @tv4 ??? 😂 Hur som helst....jag har ju resten av mitt liv på mig, att jaga mina drömmar & uppnå mina mål💪🏽🔥❤️ Så jag lyssnar & litar på mitt hjärta & min kropp. Puss puss till alla fina människor som ger mig såååååå mycket kärlek, stöd & pepp på många olika sätt🙏🏼🔥 #morena #långtellerkort #rakt #lockigt #enamorada #biggestloservip #biggestlosercelebritysweden #firstseason #healthylifestyle #newlife #mylife #myway #michaelochfrisörerna #toupema #feliz #contenta @sjuan
fruchampagneÅh vad underbart med sådana människor 😀 älskar att de finns ❤️ nu vill vi ha en bild på vackra du 😍 @annatoledanobook
Citera
2017-08-22, 15:48
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalamityJane
Någon är visst lite bitter över att inte få vara med i Så mycket bättre...

jag iallafall får känna mig Så mycket bättre 😍 förstod ni den piken @tv4 ??? 😂
Hur som helst....jag har ju resten av mitt liv på mig, att jaga mina drömmar & uppnå mina mål💪🏽🔥
Det måste svida ordentligt för Book att inte ha fått frågan. Frågan har hon garanterat inte fått, då hade hon tackat JA direkt och dessutom inte pikat TV4 såhär. Tacka fan för att de inte vill ha med henne, hon är helt oberäknelig. Ingen vet, eller vill veta, vad hon är kapabel till där. Dessutom inte släppt en studioalbum på över 20 år, då var det någon engelskspråkig flopp.

Alla de andra hade fått sjunga ABC som en kör och... sedan hade programmet varit slut efter 5 minuter. Alternativt hade Book hållit låda, gråtit, skrikit, pratat om Arga Snickaren, Biggest Loser och Fångarna på fortet och resten av artisterna hade lämnat bordet en efter en.

Samma med Stjärnorna i slottet i SVT, det är väl ett annat program som hon skulle gå över lik för att få vara med i. För att inte tala om att få leda något eget program, t.ex. Allsång på Skansen, vara julvärd o.s.v. Alltså sådant som hon BORDE få göra utan omsvep (om man frågar henne själv )

Och det där med att ha resten av sitt liv på sig med att jaga drömmar och uppnå mål, det har hon visserligen rätt i. Men tiden tickar och gäller det musiken så ÄR det kört. För att än idag kalla sig artist är det mycket snack och lite verkstad. Ett album på engelska för över 20 år sedan, annars hade hon sin peak för drygt 30 år sedan. Inte mycket till ny musik sedan mitten av 80-talet. Så för hennes skull hoppas jag att drömmar och mål inte inkluderar musik, det är nog dags för henne att vända blad och långt om länge, några decennier för sent, gå vidare i livet. Inte köra ABC på Harrys någon gång om året, jaga löpsedlar och vara med i tjockis-tv.
Senast redigerad av emma80 2017-08-22 kl. 15:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in