Citat:
Ursprungligen postat av
Darrar
Nu är Anna upprörd, någon hade mage att ifrågasätta Annas PW på två timmar och konstaterade att hon i 59 SEK filmsnutten går så långsamt. Annas svar
annatoledanobook@leva_livetnu Tillåt mig att skratta lite nu - VET du hur jag går?!?!? 🤔🤔🤔 Nä det gör du inte. Som jag säger i mitt inlägg så är det här slutet på min PW och jag var på väg hem så jag saktade ner tempot lite....var det okej för dig eller? Och så filmade jag den lilla snutten som jag gjorde & ökade faktiskt takten så fort jag inte filmade längre. Det är genuint helt sjukt att man skriver så som en människa som du gör....till någon man inte känner överhuvudtaget 😂 & vem är du och göra några utvärderingar på ett 59 sekunders klipp?🙈🙈🙈 Skäms faktiskt på riktigt - och du säger att du inte vill nedvärdera?!? Really?😂😂😂 Men jag bryr mig ätligt inte - känner bara att det är pinsamt att skriva som en del utav er gör. Får du själv många pekfingrar i ögonen varje dag? Och du tycker det är okej om en fullständig främling skulle utvärdera DIN träning?!? Nej!!!! Det skulle du inte.
Den dumma fläsktunnan är ju så tacksam att reta! Hon är ju som en 12 åring. Vilken normal människa som helst hade ju skitit i alla kommentarer och inte ens läst dem. Sen blir hon ju så tacksam att reta då hon sväljer hela betet var enda gång!

Sen blir hon ju ännu mer tacksam att hoppa på då hon framhåller sig själv och sin störda familj som sååå perfekta!
Som jag och många fler konstaterat tidigare i tråden så är fläsktunnan på en 12 årings mentala nivå. Hon skriver som en sån, men alla miljarder smilys i texten, hon tänker som en sån, blir kränkt av allt. osv osv..