2017-08-04, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -MLK-
ViP? Vilket botenskrap av människor, flertalet för mig helt okända personer och då kalla det för kändisar. Hade de fått in Peter Harrysson, Kalle Moraeus, G-W etc. så kunde det blivit intressant, men nu?
Anna kan inte vara mer än två pannkakor hög. Att hon var kort visste jag men inte att hon var under 1.50 kom som en överraskning. Banne mig kortare än Amy Diamond och då är man kort. Med den hyddan så blir man lätt tunnformad om man säger så.

Ja GW och PH hade varit roligare att se.
Citera
2017-08-04, 01:25
Medlem
Nu är Anna upprörd, någon hade mage att ifrågasätta Annas PW på två timmar och konstaterade att hon i 59 SEK filmsnutten går så långsamt. Annas svar

annatoledanobook@leva_livetnu Tillåt mig att skratta lite nu - VET du hur jag går?!?!? 🤔🤔🤔 Nä det gör du inte. Som jag säger i mitt inlägg så är det här slutet på min PW och jag var på väg hem så jag saktade ner tempot lite....var det okej för dig eller? Och så filmade jag den lilla snutten som jag gjorde & ökade faktiskt takten så fort jag inte filmade längre. Det är genuint helt sjukt att man skriver så som en människa som du gör....till någon man inte känner överhuvudtaget 😂 & vem är du och göra några utvärderingar på ett 59 sekunders klipp?🙈🙈🙈 Skäms faktiskt på riktigt - och du säger att du inte vill nedvärdera?!? Really?😂😂😂 Men jag bryr mig ätligt inte - känner bara att det är pinsamt att skriva som en del utav er gör. Får du själv många pekfingrar i ögonen varje dag? Och du tycker det är okej om en fullständig främling skulle utvärdera DIN träning?!? Nej!!!! Det skulle du inte.
Citera
2017-08-04, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Nu är Anna upprörd, någon hade mage att ifrågasätta Annas PW på två timmar och konstaterade att hon i 59 SEK filmsnutten går så långsamt. Annas svar

annatoledanobook@leva_livetnu Tillåt mig att skratta lite nu - VET du hur jag går?!?!? 🤔🤔🤔 Nä det gör du inte. Som jag säger i mitt inlägg så är det här slutet på min PW och jag var på väg hem så jag saktade ner tempot lite....var det okej för dig eller? Och så filmade jag den lilla snutten som jag gjorde & ökade faktiskt takten så fort jag inte filmade längre. Det är genuint helt sjukt att man skriver så som en människa som du gör....till någon man inte känner överhuvudtaget 😂 & vem är du och göra några utvärderingar på ett 59 sekunders klipp?🙈🙈🙈 Skäms faktiskt på riktigt - och du säger att du inte vill nedvärdera?!? Really?😂😂😂 Men jag bryr mig ätligt inte - känner bara att det är pinsamt att skriva som en del utav er gör. Får du själv många pekfingrar i ögonen varje dag? Och du tycker det är okej om en fullständig främling skulle utvärdera DIN träning?!? Nej!!!! Det skulle du inte.

Citera
2017-08-04, 01:46
Medlem
Citat:
Nu är Anna upprörd, någon hade mage att ifrågasätta Annas PW på två timmar och konstaterade att hon i 59 SEK filmsnutten går så långsamt. Annas svar annatoledanobook@leva_livetnu Tillåt mig att skratta lite nu - VET du hur jag går?!?!? 🤔🤔🤔 Nä det gör du inte. Som jag säger i mitt inlägg så är det här slutet på min PW och jag var på väg hem så jag saktade ner tempot lite....var det okej för dig eller? Och så filmade jag den lilla snutten som jag gjorde & ökade faktiskt takten så fort jag inte filmade längre. Det är genuint helt sjukt att man skriver så som en människa som du gör....till någon man inte känner överhuvudtaget 😂 & vem är du och göra några utvärderingar på ett 59 sekunders klipp?🙈🙈🙈 Skäms faktiskt på riktigt - och du säger att du inte vill nedvärdera?!? Really?😂😂😂 Men jag bryr mig ätligt inte - känner bara att det är pinsamt att skriva som en del utav er gör. Får du själv många pekfingrar i ögonen varje dag? Och du tycker det är okej om en fullständig främling skulle utvärdera DIN träning?!? Nej!!!! Det skulle du inte.

Mitt fetade; Freudiansk fel-knappning? "Men jag bryr mig ätligt inte". Ätligt? Börjar Anna bli hungrig? :-D
Citera
2017-08-04, 08:17
Medlem
Enligt Expressen så har TV4 ändrat i reglerna för kändisar i BL. De kan inte kontrollera att andra publicerar bilder på kändisar och taggar dom på sociala medier.
Citera
2017-08-04, 08:29
Medlem
Citat:
TV4:s tvingas ändra reglerna – för att rädda Anna Book

Citat:
Lotta Andersson, exekutiv producent, berättar om hur TV4 ser på saken:
– Vi har riktlinjer för hur vi önskar att man tänker i sina sociala medier efter sin medverkan i programmet. Men då Anna, och de andra deltagarna den här säsongen, är offentliga personer blir det lite svårare att kontrollera om de taggas i någon annans bilder – det kan ju till exempel vara ett fan som tar en bild av eller tillsammans med dem på stan, säger hon.

Förklaringen bakom gräddfilen i regelverket för kändisarna är att TV4 anser att det är för svårt att hålla deras förändrade utseende hemligt i sociala medier.

http://www.expressen.se/noje/tv4s-tv...dda-anna-book/
Citera
2017-08-04, 09:17
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psykologpudel
Ätligt? Börjar Anna bli hungrig?

Hoppas hon blir tjock igen. Skulle vilja se hur det ser ut ihop med dom där tänderna.
Citera
2017-08-04, 09:24
Medlem
alicewonderlands avatar
Haha, hon KOMMER att bli tjock igen, var så säker! En klassisk s k jojo-bantare...när hennes låt blev diskad och alla svek henne, blev hon stor igen. Anna kommer att möta nya motgångar (varför är folk så dumma mot henne?!), så det är ju inte hennes fel...
Citera
2017-08-04, 09:32
Medlem
Varför är hon så sur på Arga Snickaren? Jag tyckte de verkade få rätt bra kontakt i programmet.
Citera
2017-08-04, 09:59
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
Haha, hon KOMMER att bli tjock igen, var så säker! En klassisk s k jojo-bantare...när hennes låt blev diskad och alla svek henne, blev hon stor igen. Anna kommer att möta nya motgångar (varför är folk så dumma mot henne?!), så det är ju inte hennes fel...

Hon var stor och tjock redan innan diskningen. Det har ingen koppling. Utom i Annas egen lilla värld av efterhandskonstruktioner.
Citera
2017-08-04, 11:03
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utebajsarn
Är hon inte

Hon har bantat. Hon ser ut som Jack Skellington nu.
Citera
2017-08-04, 12:57
Medlem
godboys avatar
Citat:

Den dumma fläsktunnan är ju så tacksam att reta! Hon är ju som en 12 åring. Vilken normal människa som helst hade ju skitit i alla kommentarer och inte ens läst dem. Sen blir hon ju så tacksam att reta då hon sväljer hela betet var enda gång! Sen blir hon ju ännu mer tacksam att hoppa på då hon framhåller sig själv och sin störda familj som sååå perfekta!

Som jag och många fler konstaterat tidigare i tråden så är fläsktunnan på en 12 årings mentala nivå. Hon skriver som en sån, men alla miljarder smilys i texten, hon tänker som en sån, blir kränkt av allt. osv osv..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in