2017-08-04, 14:51
Medlem
tegeltaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hbeygi
Att visa kuken för okända har han säkert gjort många gånger innan. Det är inte första gången han gör så. Jag antar att han gjorde "helikoptern". Han måste knulla män eller vara bi eller pedofil för vem visar kuken för gäster?

Säkert är han halvbög. Kanske nåt som sitter i sen knarkartiden?
Citera
Medlem
HAARPs avatar
Tråkigt för Ander Borg.Han som varit så skötsam.Kommer ihåg att jag läste en artikel för ett antal år sedan om de fasta rutinerna.Han fick upp tidigt och började alltid dagen med att läsa Financial Times.
Nu visar han dasen på familjefester.Troligtvis hade han tagit kokain eller någon drog innan.
Precis som den skötsamma Whitney Houston gick ner sig och började missbruka droger efter att hon träffade Bobby Brown har Anders Borg nu gått ner sig efter att han blev ihop med Dominika Peczynski.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ansar-al-Bundy
Det finns en kort notis under "news & politics" på Liveleak, ingen film dock. Men det kanske länkas i tråden vad det lider.

Hade jag vart på fest och fd finansministern svingar runt ballen så hade jag nog fan filmat det he he

Han har nog ringt runt redan och lagt bud på ensamrätten till sin egen film
Citera
Medlem
Grisbrottarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengt-Bedrups-hatt
Satan vad lack jag skulle varit om ärke-idioten Reinfeldts banditpolare Borg grabbat tag i mitt skrev, sen kallat min fru för hora och därefter uttalat hot mot mig och frun samt dessutom visat upp sin äckliga dase. Är tämligen säker på att de flesta med glädje spridit ut Anders Borgs vansinnesbeteende på festen, oavsett om den var "privat".
Du gör dig en bild av vad han gjort som inte är den enda som kan göras utifrån Aftonslaskens insinuanta beskrivning av incidenten.

Att han använde ordet "hora" innebär inte att han använde det som okvädinsord, utan det kan (som jag förklarat) ha använts enbart sarkastiskt (dvs. med kaninöron) och alltså på det sätt som t.ex. Almqvist använde det.
Att han uttalat hot, innebär inte att han gjort sig skyldig till olaga hot, utan det kan vara ett simpelt ultimatum, som Aftonslasken inte kan/vill skilja från hot, och det kan röra sig om ett skämtsamt, sarkastiskt "hot".
Att han grabbat tag i någons skrev, betyder inte att han gjort det på totala främlingar, utan han kan ha gjort det på nära vänner som är någotsånär beredda på och vana vid dylikt beteende.

Att Aftonslasken insinuerar "vansinnesbeteende" betyder inte att det var frågan om det i verkligheten. Tänk på att det är Aftonslasken som sprider slaskjournalistiken och hoppa inte så högt som hatsajten vill att ni ska hoppa!
Så här ser slaskpressens "journalistik" om kända politiker ut: http://sockerbitar.se/wp-content/upl...el_schyman.jpg
Senast redigerad av Grisbrottaren 2017-08-04 kl. 14:54.
Citera
2017-08-04, 14:52
Medlem
Nu får Borg försöka lära sig att ha sex nykter med sin nya spännande fjälla för det är dags för AA. Blåmåndag hela veckan alltså...hahahahahahahahaha så går det.
Citera
2017-08-04, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tegeltak

Förmodligen knarkare (presens).
Citera
2017-08-04, 14:54
Medlem
Triplefaces avatar
Frida Söderlund: "När Anders Borg kallar kvinnor för ”hora” får han stöd.

Går vi vidare för fort skickar vi en signal som säger "det är okej, du har bett om ursäkt, det behövs inget mer." En signal som säger att såhär lätt är det, som man med en Facebooksida, att komma undan. Häxjakten måste fortsätta."

Är det konstigt att han får stöd av sin familj, sina vänner och bekanta på Facebook EFTER att han bett om ursäkt? Vad vill hon ska hända, offentlig avrättning? Dessutom tog han män på skrevet också, vilket hon väljer att inte nämna.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/ko...a-far-han-stod
Senast redigerad av Tripleface 2017-08-04 kl. 14:57.
Citera
2017-08-04, 14:55
Medlem
Ansar-al-Bundys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badger67
Hade jag vart på fest och fd finansministern svingar runt ballen så hade jag nog fan filmat det he he

Han har nog ringt runt redan och lagt bud på ensamrätten till sin egen film
Det är ju hårdvaluta för fan.
Citera
2017-08-04, 14:55
Medlem
Pausaniass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Svårt o tänka mig att ingen filmade detta med mobilen. Är det det budgivning nu hos skvallerpressen?
Jag tror att ni är lite fel ute om ni tror att första instinkten hos folk på en sådan här tillställning är att filma med mobilen. Här var nog inte klientelet fjortisar, WT eller förortskids. Ni förstår, alla är inte som dem ni umgås med.
Citera
2017-08-04, 14:56
Medlem
Mr.J.Pilvikukkas avatar
Rock out with your cock out! Bra att även högerpolitiker vågar förhålla sig kritiskt till "kuken i byxorna"- normen. Varannan person har en kuk och det är viktigt att synliggöra och inget att skämmas för. Pepp!
Citera
2017-08-04, 15:01
Medlem
FiffelMonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tegeltak
Jag blir inte förvånad att denna elit-människa har knarkat.. Vet du vad han har tagit? Sätter en slant på kokain

Är det något så tråkigt som cannabis/lsd/svamp är det inte ens värt att nämna..
Citera
2017-08-04, 15:01
Medlem
Bengt-Bedrups-hatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grisbrottaren
Du gör dig en bild av vad han gjort som inte är den enda som kan göras utifrån Aftonslaskens insinuanta beskrivning av incidenten.

Att han använde ordet "hora" innebär inte att han använde det som okvädinsord, utan det kan (som jag förklarat) ha använts enbart sarkastiskt (dvs. med kaninöron) och alltså på det sätt som t.ex. Almqvist använde det.
Att han uttalat hot, innebär inte att han gjort sig skyldig till olaga hot, utan det kan vara ett simpelt ultimatum, som Aftonslasken inte kan/vill skilja från hot, och det kan röra sig om ett skämtsamt, sarkastiskt "hot".
Att han grabbat tag i någons skrev, betyder inte att han gjort det på totala främlingar, utan han kan ha gjort det på nära vänner som är någotsånär beredda på och vana vid dylikt beteende.

Att Aftonslasken insinuerar "vansinnesbeteende" betyder inte att det var frågan om det i verkligheten. Tänk på att det är Aftonslasken som sprider slaskjournalistiken och hoppa inte så högt som hatsajten vill att ni ska hoppa!
Så här ser slaskpressens "journalistik" om kända politiker ut: http://sockerbitar.se/wp-content/upl...el_schyman.jpg

Ursäkta, jag fattar inte vad du menar. Hur uttalas ett sarkastiskt hot på skämt som inte är ett riktigt hot? Och att kalla kvinnor för "hora" och "slampa" på ett sätt som inte riktigt räknas begriper jag inte heller...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in