2017-08-03, 17:46
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Säg någon hon inte bråkat med.
Jo, men vad handlade det om den här gången?

Märkligt, för övrigt, att bara jag och någon enstaka till, reagerade på artikeln i Expressen. Snacka om gulligull och självförhärligande, blandat med lite bitska svordomar.
Citera
2017-08-03, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Har hon bråkat med dem då? Om vaddå?

Hon sa att de som inte vill jobba med henne antagligen tycker att det inte är fint nog att sjunga med Anna Book.
Citera
2017-08-03, 18:19
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
Hon sa att de som inte vill jobba med henne antagligen tycker att det inte är fint nog att sjunga med Anna Book.
Inte för att de är toppen...
Men är det, det då?
Citera
2017-08-03, 19:03
Medlem
Här är BL VIP-gänget!

http://link.tv4.se/2v2zL16
Citera
2017-08-03, 19:06
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Här är BL VIP-gänget!

Vilka jävla stjärnor
"Årets deltagare är Anna Toledano Book, Jonas Hallberg, Camilla Henemark, Morgan Karlsson, Runar Sögaard, Jan ”Blondie” Hammarlöf och Loulou Lamotte."

Var säker på att hon till vänster var Felicia Book men det var någon annan, helt okänd för nästan alla tror jag.
Citera
2017-08-03, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Vilka jävla stjärnor
"Årets deltagare är Anna Toledano Book, Jonas Hallberg, Camilla Henemark, Morgan Karlsson, Runar Sögaard, Jan ”Blondie” Hammarlöf och Loulou Lamotte."

Var säker på att hon till vänster var Felicia Book men det var någon annan, helt okänd för nästan alla tror jag.
Klart bottenskrap. Inte mycket kvar att välja på.
Citera
2017-08-03, 20:34
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Vilka jävla stjärnor

Eller hur! Loulou ser precis ut som en oretuscherad Felicia. Jag fick också kolla två gånger.
Citera
2017-08-03, 22:40
Medlem
Googlade den sistnämnda lite snabbt, verkar tidigare varit med i både Idol och annan TV-dynga.
Tydligen hade hon redan 2009 gått ner 50kg !!! (från 150 till 100 kg) efter en GB-operation.
http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle12192320.ab
Hade då "bara" 20 kg kvar till sin önskevikt på 80kg. Verkar inte ha funkat...Hon lider väl också troligen av Bookens mystiska sjukdom som gör det (nästan) omöjligt att gå ner i vikt
Får väl snart göra en GB-special av BL.
Citera
2017-08-03, 22:40
Medlem
Ju fetare desto fortare går det att gå ner mycket. Hur länge håller dom på? Om Morgan håller sig från alkohol kommer magen försvinna i ett nafs med rätt kost och träning. Book har dessvärre stelnat fett i varenda led och hon äter ju bara fet mat och bröd samt nu alkohol vilket förhindrar levern att ta hand om bakelserna. Att hon visar upp sig innan är helt sjukt och förmodligen gör hon detta för att hon vet att hon förlorar och vill ha svenska folkets stöd och tröst. Orättvist behandlad som vanligt.
Citera
2017-08-03, 23:38
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Här är BL VIP-gänget!

Gillar särskilt bildtexten "sångerskan Anna Toledano Book med hits såsom ABC".

Det verkar som skribenten till en början hade tänkt räkna upp ett flertal hits (i plural), men sedan kommit på att Anna Book bara är känd för en enda (!) låt
Citera
2017-08-04, 00:00
Medlem
fibonaccisequinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Gillar särskilt bildtexten "sångerskan Anna Toledano Book med hits såsom ABC".

Det verkar som skribenten till en början hade tänkt räkna upp ett flertal hits (i plural), men sedan kommit på att Anna Book bara är känd för en enda (!) låt

Nja, nu ska vi inte glömma den härliga Samba Sambero. Ingen kan väl glömma när denna käcka låt flås-sjöngs i melodifestivalen. Sen har vi ju Himmel för två! Se där ja. Hon har varit artist i trettio år och har typ tre låtar som är halvkända (om man vill vara generös). Det är fan tragiskt...

Alltså de där deltagarna i BL Vip. En del var ju inte speciellt stora, men vad gör man inte för lite gratis publicitet? Att Anna inte skulle vinna (som det verkar) var ju ganska givet, det är ju Anna vi talar om.
Citera
2017-08-04, 00:57
Medlem
Citat:
Vilka jävla stjärnor

ViP? Vilket botenskrap av människor, flertalet för mig helt okända personer och då kalla det för kändisar. Hade de fått in Peter Harrysson, Kalle Moraeus, G-W etc. så kunde det blivit intressant, men nu?
Anna kan inte vara mer än två pannkakor hög. Att hon var kort visste jag men inte att hon var under 1.50 kom som en överraskning. Banne mig kortare än Amy Diamond och då är man kort. Med den hyddan så blir man lätt tunnformad om man säger så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in