Citat:
Ursprungligen postat av
ace_sec
"Vet att min fantastiska tandläkare och vän @jelenadentist och min dotter @feliciabook som numera jobbar på kliniken som marknadschef skulle bli otroligt glada om ni gick in och gillade deras nya Instagramkonto @brottbykliniken ! Jelena gör inte bara tänder utan även botox, fillers och massa annat! "

Hennes käft ser ut som en Tjernobyl-olycka
Jo jo, Fläsktunnans dotter som marknadschef. Här tar man i så man skiter ner sig! Snacka om att använda svulstiga titlar. Undrar vad hon har i lön? Jag skulle tippa på 16K före skatt. Har inte fläsktunnedottern varit utan jobb ett tag nu så kvalar in på arbetsförmedlingens åtgärder? Skulle inte alls förvåna mig om hon är anställd med lönebidrag, eller har aktivitetsstöd eller något åt det hållet. Nu vill jag verkligen poängtera att jag inte har något bekymmer med att någon skulle ha stödformer i sin anställning, men grejen med stolletando- familjen är ju att de alltid försöker få saker att låta bättre än vad de i själva verket är, och de faller alltid på eget grepp, varje gång, till Flashbackarnas glädje!
Vidare, om hon nu är marknadschef, vilka underställda har hon då? För att vara chef så måste det finnas underställda, annars har de ju ingen att leda!
Vidare så håller ju denna synnerligen suspekta klinik på med lite allt möjlig fiffel. Detta tyckte jag var kul. Att de har en laserapparat som hjälper mot tandfickor, muskelvärk, vid behandling av rotkanaler, bra för tandblekning, och används både på husdjur, hästar och människor
http://www.brottbykliniken.se/?page_id=424 Jag fattar ju att DE inte använder den för husdjur, men man kan verkligen tänka att de gör det när man läser på deras sida. Tänk att Fido varit patienten i tandläkarstolen före dig!