2016-12-13, 01:00
Administrator
admin5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IAF
Jag använde temp email. Så då är det kört.

Men kan en moderator ta bort kontot för mig så jag kan skapa om det på nytt om denne ser vilken ip adress det var skapat genom? För jag har inte skrivit med det eller ens pm:at.

Konton raderas aldrig.

admin5
Citera
2016-12-13, 01:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av admin5
Konton raderas aldrig.

admin5
Inte ens om man betalar 100 000?
Citera
2016-12-13, 01:49
Administrator
admin5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IAF
Inte ens om man betalar 100 000?

Nej.

admin5
Citera
2016-12-13, 07:36
Medlem
Du kan ju använda detta konto alltid när du skriver. På det har du ju säkert skrivit inlägg och borde komma ihåg ditt lösenord. Vill du sedan ha ett konto till, som du också vill kunna skriva inlägg och PM på, får du lov att registrera ett nytt.
Citera
2016-12-13, 10:09
Moderator
Tinuviels avatar
Trådar sammanfogade.

Sök innan ni postar.

// mod
Citera
2017-07-01, 13:18
Medlem
Jag har klickat på länken för återställning av lösenord men det går inte, får inget mejl. Vad ska jag göra?

Det gick till slut.
Senast redigerad av AusSchlauch 2017-07-01 kl. 13:26.
Citera
2017-08-01, 13:34
Medlem
Utlåst från mitt konto, hjälp!

Hej jag har blivit utlåst från mitt konto. För någon vecka sedan bytte jag lösenord för mitt användarkonto (insectqueen). Jag uppdaterade sidan så lösenordet sparades. Skrev även ner det på papper. Så långt så väl. Samma dag tror jag blev det något strul med vårt internet här hemma och vi hade ingen uppkoppling på ett par dagar.
Jag försöker logga in på min mobil med det nya lösenordet men då dyker fel meddelande upp, "fel användarnamn eller lösenord". Jag tänker att jag gjort fel och skrivit upp lösenordet fel. Försöker återställa det genom att fylla i min epost, samma epost som användes när jag registrerade kontot. Detta fungerar inte utan jag kommer istället tillbaks till inloggnings sidan. Tänker att det är något fel med mobilversionen eller min telefon.
Sedan får vi tillbaka internet här hemma och jag går in på flashback och ser till min stora glädje att jag är inloggad. Eftersom jag vid denna tidpunkt tror att jag skrivit upp lösenordet fel byter jag återigen lösenord. Skriver upp lösenordet mycket noggrant. Uppdaterar så lösenordet sparas. Är hemifrån ett par timmar, lämnade flashback öppet och inloggad. Kommer hem och ser att jag är utloggad. Trycker på logga in och användarnamn och lösenord dyker automatiskt upp. Men möts av felmeddelande.
Försöker med att manuellt fylla i både användarnamn och lösenord. Felmeddelande.

Jag fattar inte vad som hänt. Är helt säker på att jag har rätt lösenord och jag uppdaterade ju så lösenordet sparades på sidan. Vad har hänt? Går detta att lösa?
Citera
2017-08-01, 13:38
Citat:
Ursprungligen postat av Taggmakrill
Hej jag har blivit utlåst från mitt konto. För någon vecka sedan bytte jag lösenord för mitt användarkonto (insectqueen). Jag uppdaterade sidan så lösenordet sparades. Skrev även ner det på papper. Så långt så väl. Samma dag tror jag blev det något strul med vårt internet här hemma och vi hade ingen uppkoppling på ett par dagar.
Jag försöker logga in på min mobil med det nya lösenordet men då dyker fel meddelande upp, "fel användarnamn eller lösenord". Jag tänker att jag gjort fel och skrivit upp lösenordet fel. Försöker återställa det genom att fylla i min epost, samma epost som användes när jag registrerade kontot. Detta fungerar inte utan jag kommer istället tillbaks till inloggnings sidan. Tänker att det är något fel med mobilversionen eller min telefon.
Sedan får vi tillbaka internet här hemma och jag går in på flashback och ser till min stora glädje att jag är inloggad. Eftersom jag vid denna tidpunkt tror att jag skrivit upp lösenordet fel byter jag återigen lösenord. Skriver upp lösenordet mycket noggrant. Uppdaterar så lösenordet sparas. Är hemifrån ett par timmar, lämnade flashback öppet och inloggad. Kommer hem och ser att jag är utloggad. Trycker på logga in och användarnamn och lösenord dyker automatiskt upp. Men möts av felmeddelande.
Försöker med att manuellt fylla i både användarnamn och lösenord. Felmeddelande.

Jag fattar inte vad som hänt. Är helt säker på att jag har rätt lösenord och jag uppdaterade ju så lösenordet sparades på sidan. Vad har hänt? Går detta att lösa?
kanske första bokstaven på lösenordet bil STOR bokstav i mobilen .
Citera
2017-08-01, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minponny
kanske första bokstaven på lösenordet bil STOR bokstav i mobilen .

Nej, definitivt inte det som är problemet. Lösenordet består av bara små bokstäver och det var så jag fyllde i via både mobil och dator. Har för säkerhets skull provat att skriva lösenord med stor bokstav, funkar inte.
Citera
2017-08-01, 13:57
Medlem
MoaLjungs avatar
Du kom ju in på det du använder nu, så det beror ju bara på just det konto går ju att konstatera åtminstone. Har du mycket inlägg på det?
Citera
2017-08-01, 14:00
Medlem
Strychnos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taggmakrill
Nej, definitivt inte det som är problemet. Lösenordet består av bara små bokstäver och det var så jag fyllde i via både mobil och dator. Har för säkerhets skull provat att skriva lösenord med stor bokstav, funkar inte.

Pröva med att använda lösenordsåterställning, du får då ett verifieringsmail och nytt lösenord, sen kan du byta till ett annat lösenord.
https://www.flashback.org/login.php?do=lostpw
Citera
2017-08-01, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minponny
pm din mail till mig så kan jag se om jag kan skicka glömt lösen från min data om du känner för det .

Tack, men har redan provat detta via en kompis dator, det funkade inte, hon kom också tillbaka till inloggnings sidan.

Citat:
Ursprungligen postat av Strychno
Pröva med att använda lösenordsåterställning, du får då ett verifieringsmail och nytt lösenord, sen kan du byta till ett annat lösenord.
https://www.flashback.org/login.php?do=lostpw

Har försökt med detta upprepade gånger, det funkar inte, jag kommer tillbaka till inloggnings sidan och inget mail har dykt upp. Har provat att byta lösenord på detta sätt med detta konto och det funkade utmärkt, fick återställnings mail. Det verkar som det är något problem med användarkontot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in