2017-08-01, 14:10
kolla skräp posten kanske
Citera
2017-08-01, 14:12
Medlem
Nu försökte jag ännu en gång få återställningsmail för användarkonto insectqueen och fick ett mail med då riktat till Taggmakrill!?!?!? Vad fan? Och ja, jag är helt säker på att det stod insectqueen som användarnamn.
Citera
2017-08-01, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minponny
kolla skräp posten kanske

Har kollat, nada.
Citera
2017-08-01, 14:31
Medlem
nudebrainsurgeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taggmakrill
Nej, definitivt inte det som är problemet. Lösenordet består av bara små bokstäver och det var så jag fyllde i via både mobil och dator. Har för säkerhets skull provat att skriva lösenord med stor bokstav, funkar inte.
Tror han menade att mobilen automatiskt sätter en stor bokstav i början på lösenordet, det ser du ju inte om det är asterixer. Jag vet en annan medlem här som inte kom in på sitt konto från paddan just pga det.
Citera
2017-08-01, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudebrainsurgeon
Tror han menade att mobilen automatiskt sätter en stor bokstav i början på lösenordet, det ser du ju inte om det är asterixer. Jag vet en annan medlem här som inte kom in på sitt konto från paddan just pga det.

Jo, jag fattar det hursomhelst är det inte där problemet ligger.
Citera
2017-08-01, 17:47
Hur hittar jag min e-post adress här

Hur hittar jag min e-post adress här? Jag ska ut och resa och skulle hålla flashback på annan dator men minns inte mitt lösenord och lyckas inte få några mejl när jag frågar om mitt bortglömde lösenord. Kan jag se det någonstans
Citera
2017-08-01, 21:02
Medlem
Kommer du inte ihåg det tidigare lösenordet för insectqueen? Om du tror att du minns det kan du pröva med att logga in på det. Kanske att det är själva bytet som inte har kunnat gå igenom.
Citera
2017-08-02, 11:35
Medlem
Ï
Citat:
Ursprungligen postat av jo5h2pe
Kommer du inte ihåg det tidigare lösenordet för insectqueen? Om du tror att du minns det kan du pröva med att logga in på det. Kanske att det är själva bytet som inte har kunnat gå igenom.

Har prövat detta redan. Problemet verkar ligga med själva kontot insectqueen. Jag har ju rätt lösenord är helt säker på det. Och har ju uppdaterat så det nya lösenordet sparats...
Något är ju fel, det går inte att få återställnings mail till insectqueen, men det funkar för detta kontot.
Sen att jag när jag försöker återställa lösenord för imsectqueen får ett återställningd mail för Taggmakrill?
Kan någon moderator ta en titt på detta?
Citera
2017-08-02, 12:40
Medlem
najass avatar
Citat:
Ï

Har prövat detta redan. Problemet verkar ligga med själva kontot insectqueen. Jag har ju rätt lösenord är helt säker på det. Och har ju uppdaterat så det nya lösenordet sparats...
Något är ju fel, det går inte att få återställnings mail till insectqueen, men det funkar för detta kontot.
Sen att jag när jag försöker återställa lösenord för imsectqueen får ett återställningd mail för Taggmakrill?
Kan någon moderator ta en titt på detta?

Nej, vi har inte möjlighet att se folks konton eller mail eller liknande.
Citera
2017-08-02, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av najas
Nej, vi har inte möjlighet att se folks konton eller mail eller liknande.

Men finns det något som kan göras?
Att jag inte kan få ett återställnings mail för mitt riktiga konto men det funkar för detta konto, då känns det ju som att felet ligger hos forumet. Finns det inget sätt ni kan skicka ett återställnings mail till mig manuellt?
Citera
2017-08-02, 13:14
Avstängd
Frawjons avatar
Citat:
Att jag inte kan få ett återställnings mail för mitt riktiga konto men det funkar för detta konto, då känns det ju som att felet ligger hos forumet. Finns det inget sätt ni kan skicka ett återställnings mail till mig manuellt?

Troligen känner forumet igen inställningarna hos din webbläsare. Pröva att rensa cookies och cacheminne. Det är inte säkert att det hjälper, men det kan vara en möjlighet.
Citera
2017-08-02, 13:30
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:

Säker på att du använder rätt mail då?
Har du Samma adress till båda kontona?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in