Citat:
Ursprungligen postat av
Raxie
Tycker Eriksen är helt fantastisk med på min topp 3 i år helt klart.
Jag gillar backparet hittills förövrigt! Jag stör mig inte på Piques work rates utan använder honom som min Hummels - dvs jag pangar på och bryter med dom.
Dessutom vinner han Många dueller i offensivt straffområdet på hörnor och frisparkar från sidorna.
Sandro lär ju utan tvekan funka på 8 kemi!
Låter bra

precis, ser ofta inget negativt att en av mittbackarna har high attacking så länge den andra har high på def. Kan som du skriver va lite gött att en går upp o stöter lite mer. Tack för input! Ångrar att jag inte gjorde förra veckans mm där ett screamkort var belöning. Hade sparat in lite coins, hade ingen plan på att göra denna SBC med Alonso då... jaja
Ja det funkar garanterat. Kör honom som högerback just nu på 8 i kemi och han är grym. Tänkte inte på det först men en svag länk till Casemiro och han får upp kemin till 8 med loyalty o tränare. Fint få användning av honom där med.
Citat:
Ursprungligen postat av
EnLitenFrys
Korten var créme de la créme när de kom, idag är det inte många av dem jag skulle överväga använda. Zlatan och Modric kanske. Har tyvärr inga röda kort av värde eftersom jag aldrig kunnat maxa WL.
Däremot mittbackar hade jag - körde single player tournament och fick rare player pack untradable som reward. Två spanjorer där så var det klart. Rekommenderas att köra när det är paket i belöning, även om det är tråkigt.
Kul att några IF-investeringar flög iväg nu. Smalling lär väl öka än mer nu? Trist att alla 83-84-kort ligger så satans högt bara.
Ja så e det ju nu med alla nya specialkort som kommit. Många av dem kändes fina när dem kom men inte längre. Zlatan ser fortfarande tung ut. Modric e trots allt bara +1 rating men ser bra ut ändå. Dembele vet jag att jag ville ha när han kom men vad för dyr tyckte jag. Kommer inte göra någon av dem, bara gjort Zlatan på lån och de får räcka. Kul o testa och ha som avbytare bara. Satsar nog allt på att testa ett nytt lag inom kort.
Försöker få tag i en CB med loyalty genom silver upgrade. Har ju mängder med silver i klubben. Gjort 6-7st men bara fått två CB som inte gör någon nytta. Behöver ju två CB med samma nationalitet/liga. Har ett par untradeable innan o en hel del silver med men inte fått något som gör att jag lyckas fö ihop det. Blir att köra några till annars får jag fixa loyalty genom att gå in i TOTW-möte och stänga av x 10.
Iofs, kan ju avvakta till weekend rewards kommer. Får ju ett mega pack o ett Players pack med 24 kort. Trillar väl in imorrn kväll.