Får fan flipp! Vems idé var det att ge Smalling, som haft en urusel säsong, ett ännu mer OP 87-kort? Jag har Mertens TOTGS 87 med 93 i pace+hawk chem style, och han blir fan omspurtad av denna idiot som irl är en ytterst medioker försvarare. Finns ingen anfallare som rår på honom, blir fan galen, så stört oförtjänt kort också!

Har stött på TOTS Koulibaly som spelar sämre än detta mongo, FIFAs mest OP försvarare genom alla tider? Blir ännu mer bisarrt när man inser hur kass han är i verkliga livet, Mertens hade nutmeggat honom ner i avbytarbåset på Old Trafford där han hör hemma.
Till råga på detta så har varenda jävel och hans morsa Jack Butland i mål, vem fan är killen ens? 82 rated men spelar som en utomjording i målet. Räddar ett friläge vid straffområdslinjen för att i nästa sekund kasta sig, göra en 180 graderssnurr i luften och limma returen som kommer i 70km/h från en helt annan vinkel. Hade aldrig hört om denna tjomme innan FIFA 17, han spelar i STOKE? Ett bottenlag i engelska ligan, men på FIFA är han inte mänsklig.
8 av 10 motståndare jag möter i divisioner har snarlika uppställningar, Butland-Walker-Bailly-Smalling i försvaret, den svarta dvärgen från Chelsea på mittfältet och Sadio f*cking Mané på topp, han är snabbare än Aubameyang och trycker undan min 88 Koulibaly och Chiellini som flugor, vad gör jag för fel
Herregud vad irriterad jag är, lyckades åtminstone vinna sista matchen med 2-1 mot ett sånt här jävla AIDS-lag men nu känns det som att det är dags för en paus, igen.