2017-07-19, 18:22
Bannlyst
Någon som säljer FIFA coins ps4? Skriv PM
Citera
2017-07-19, 18:52
Medlem
Hunden007s avatar
hur funkar division spelet? om jag lirar Division 5 kan jag då möta vem som helst. tänker på när jag lirade division 6 fick jag möta sjukt svåra lag.
Citera
2017-07-19, 19:10
Medlem
Raxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Funderat på Xabi Alonso jag med men då blir det i ett nytt lag. Lite orolig över hans stamina också men det kanske funkar i den rollen, som CM i en 433 och stay back. Har TOTS Dendocker som kan slängas in i slutet annars.

Älskar dock mitt nuvarande lag men känns ändå lite tråkigt o spela med samma lag tiden ut. Filat lite på ett nytt och har ju aldrig spelat med något av Ronaldo och Messis specialkort i nån FUT-upplaga. Ihop med Alonso o lite andra goa gubbar. Vad tros om detta?

https://www.futbin.com/17/squad/5120093

Såg att laget stigit lite o är väl 200k kort i nuläget men de går säkert att lösa.

Det är David Luiz jag behöver byta ut i slutet och inte Xabi i min elva (Mot Dendoncker! ;-) ) - Men då är Inte Xabi jätteinvolverad i anfallen och jag spelade medvetet rätt chill med honom!

Jag tycker det där laget ser grymt ut! Men jag hade kört med Thiago istället för Aspas! Dels för kemi, men även andra spetsegenskaper Thiago har.
Citera
2017-07-19, 19:54
Medlem
NilssooonSs avatar
Säljer coins på PS4. Skriv PM vid intresse
Citera
2017-07-19, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raxie
Det är David Luiz jag behöver byta ut i slutet och inte Xabi i min elva (Mot Dendoncker! ;-) ) - Men då är Inte Xabi jätteinvolverad i anfallen och jag spelade medvetet rätt chill med honom!

Jag tycker det där laget ser grymt ut! Men jag hade kört med Thiago istället för Aspas! Dels för kemi, men även andra spetsegenskaper Thiago har.

Jo det är fan sant. Testat Aspas i drygt 10 matcher och fick väl inte ut svinmycket av honom. TOTS Thiago ser ju faktiskt rikigt fin ut. Kostar en del men om jag byter TOTS Aspas, TOTS Ramos, TOTS Filipe Luis och sätter in TOTS Thiago, TOTY Pique och kör min untradeable TOTS Alex Sandro på 8 i kemi så löser jag nog det ekonomiskt.

Då blir det samma backpar som du kör, pique + godin. Dem funkar bra eller? Hur är TOTS Eriksen? Körde hans tif tror jag, underbart kort som CAM. Kan tänka mig att hans TOTS är fint!

Får nog köra nån helg till med mitt nuvarande lag, känns lite svårt släppa det men som sagt kul testa lite annat. Innan detta så körde jag nästan samma spelare fast de sämre versionerna. Mertens, Nainggolan, Salah, Lukaku, Hazard, Kante, Alonso och Buffon har alla hängt med länge i andra versioner än nuvarande TOTS. Kör detta nu: https://www.futbin.com/17/squad/4742313
Citera
2017-07-19, 20:52
Medlem
Nu har dem för övrigt lagt till att man kan lösa de favorit SBC:s som kommit permanent och inte bara på lån. Kommit ytterligare några nu och de som finns tillgängliga nu är: POTM Zlatan, POTM Hazard, POTM Sterling, SBC Fernandinho, SBC De Rossi, SBC El Shaarawy, SBC Modric, SBC Dembele. Krävs 1-3 TOTW-spelare eller WL-rewards, och typ 82-86 rating beroende på spelare. Sitter man på högt ratade röda WL-rewards som bara ligger o skräpar så kan man ju komma undan billigt. POTM Zlatan till exempel kräver tre sådana plus 85 rating, 60 i kemi. Blir ju betydligt billigare att lösa än när det begav sig. Har för mig att Modric va svindyr. Även Zlatan o Hazard. Dembele var väl upp emot 200k om jag minns rätt.

Finns även en SBC Loyal Lads med en FUT Birthday-spelare som belöning. Den kräver 6 spelare (MV, CB, CB, CM, CM, ST) alla med loyalty. Krävs 5 guld mm. Där sket det sig för mig som sålde alla guld CB's förra veckan. Kan lösas lätt om man sitter på en del spelare i klubben.
Citera
2017-07-19, 21:15
Medlem
Raxies avatar
Citat:
Jo det är fan sant. Testat Aspas i drygt 10 matcher och fick väl inte ut svinmycket av honom. TOTS Thiago ser ju faktiskt rikigt fin ut. Kostar en del men om jag byter TOTS Aspas, TOTS Ramos, TOTS Filipe Luis och sätter in TOTS Thiago, TOTY Pique och kör min untradeable TOTS Alex Sandro på 8 i kemi så löser jag nog det ekonomiskt.

Då blir det samma backpar som du kör, pique + godin. Dem funkar bra eller? Hur är TOTS Eriksen? Körde hans tif tror jag, underbart kort som CAM. Kan tänka mig att hans TOTS är fint!

Får nog köra nån helg till med mitt nuvarande lag, känns lite svårt släppa det men som sagt kul testa lite annat. Innan detta så körde jag nästan samma spelare fast de sämre versionerna. Mertens, Nainggolan, Salah, Lukaku, Hazard, Kante, Alonso och Buffon har alla hängt med länge i andra versioner än nuvarande TOTS. Kör detta nu: https://www.futbin.com/17/squad/4742313

Tycker Eriksen är helt fantastisk med på min topp 3 i år helt klart.

Jag gillar backparet hittills förövrigt! Jag stör mig inte på Piques work rates utan använder honom som min Hummels - dvs jag pangar på och bryter med dom.

Dessutom vinner han Många dueller i offensivt straffområdet på hörnor och frisparkar från sidorna.

Sandro lär ju utan tvekan funka på 8 kemi!
Citera
2017-07-19, 21:57
Medlem
FatherMartins avatar
Någon annan som gjort någon av de nya SBC?

Själv gjorde jag 92 rated POTM Ibra, hade massa specialkort i klubben jag aldrig använder, så tänkte att det kunde vara värt ett försök.
Citera
2017-07-19, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FatherMartin
Någon annan som gjort någon av de nya SBC?

Själv gjorde jag 92 rated POTM Ibra, hade massa specialkort i klubben jag aldrig använder, så tänkte att det kunde vara värt ett försök.

funderar också på Ibra faktiskt
Citera
2017-07-19, 22:20
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Nu har dem för övrigt lagt till att man kan lösa de favorit SBC:s som kommit permanent och inte bara på lån. Kommit ytterligare några nu och de som finns tillgängliga nu är: POTM Zlatan, POTM Hazard, POTM Sterling, SBC Fernandinho, SBC De Rossi, SBC El Shaarawy, SBC Modric, SBC Dembele. Krävs 1-3 TOTW-spelare eller WL-rewards, och typ 82-86 rating beroende på spelare. Sitter man på högt ratade röda WL-rewards som bara ligger o skräpar så kan man ju komma undan billigt. POTM Zlatan till exempel kräver tre sådana plus 85 rating, 60 i kemi. Blir ju betydligt billigare att lösa än när det begav sig. Har för mig att Modric va svindyr. Även Zlatan o Hazard. Dembele var väl upp emot 200k om jag minns rätt.

Finns även en SBC Loyal Lads med en FUT Birthday-spelare som belöning. Den kräver 6 spelare (MV, CB, CB, CM, CM, ST) alla med loyalty. Krävs 5 guld mm. Där sket det sig för mig som sålde alla guld CB's förra veckan. Kan lösas lätt om man sitter på en del spelare i klubben.

Korten var créme de la créme när de kom, idag är det inte många av dem jag skulle överväga använda. Zlatan och Modric kanske. Har tyvärr inga röda kort av värde eftersom jag aldrig kunnat maxa WL.

Däremot mittbackar hade jag - körde single player tournament och fick rare player pack untradable som reward. Två spanjorer där så var det klart. Rekommenderas att köra när det är paket i belöning, även om det är tråkigt.

Kul att några IF-investeringar flög iväg nu. Smalling lär väl öka än mer nu? Trist att alla 83-84-kort ligger så satans högt bara.
Citera
2017-07-19, 22:27
Bannlyst
Dembélé SBC kom som en skänk från ovan, har varierat mellan hans vanliga kort och Eriksen för att kunna hybrida in Son POTM i mitt lag innan. Har även tillräckligt med kort stashade från untradeable-packs för att kunna göra antingen Alonso eller Lahms SBC, inte bestämt mig för vilken även om det lutar åt Alonso.
Citera
2017-07-20, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raxie
Tycker Eriksen är helt fantastisk med på min topp 3 i år helt klart.

Jag gillar backparet hittills förövrigt! Jag stör mig inte på Piques work rates utan använder honom som min Hummels - dvs jag pangar på och bryter med dom.

Dessutom vinner han Många dueller i offensivt straffområdet på hörnor och frisparkar från sidorna.

Sandro lär ju utan tvekan funka på 8 kemi!

Låter bra precis, ser ofta inget negativt att en av mittbackarna har high attacking så länge den andra har high på def. Kan som du skriver va lite gött att en går upp o stöter lite mer. Tack för input! Ångrar att jag inte gjorde förra veckans mm där ett screamkort var belöning. Hade sparat in lite coins, hade ingen plan på att göra denna SBC med Alonso då... jaja

Ja det funkar garanterat. Kör honom som högerback just nu på 8 i kemi och han är grym. Tänkte inte på det först men en svag länk till Casemiro och han får upp kemin till 8 med loyalty o tränare. Fint få användning av honom där med.

Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Korten var créme de la créme när de kom, idag är det inte många av dem jag skulle överväga använda. Zlatan och Modric kanske. Har tyvärr inga röda kort av värde eftersom jag aldrig kunnat maxa WL.

Däremot mittbackar hade jag - körde single player tournament och fick rare player pack untradable som reward. Två spanjorer där så var det klart. Rekommenderas att köra när det är paket i belöning, även om det är tråkigt.

Kul att några IF-investeringar flög iväg nu. Smalling lär väl öka än mer nu? Trist att alla 83-84-kort ligger så satans högt bara.

Ja så e det ju nu med alla nya specialkort som kommit. Många av dem kändes fina när dem kom men inte längre. Zlatan ser fortfarande tung ut. Modric e trots allt bara +1 rating men ser bra ut ändå. Dembele vet jag att jag ville ha när han kom men vad för dyr tyckte jag. Kommer inte göra någon av dem, bara gjort Zlatan på lån och de får räcka. Kul o testa och ha som avbytare bara. Satsar nog allt på att testa ett nytt lag inom kort.

Försöker få tag i en CB med loyalty genom silver upgrade. Har ju mängder med silver i klubben. Gjort 6-7st men bara fått två CB som inte gör någon nytta. Behöver ju två CB med samma nationalitet/liga. Har ett par untradeable innan o en hel del silver med men inte fått något som gör att jag lyckas fö ihop det. Blir att köra några till annars får jag fixa loyalty genom att gå in i TOTW-möte och stänga av x 10.

Iofs, kan ju avvakta till weekend rewards kommer. Får ju ett mega pack o ett Players pack med 24 kort. Trillar väl in imorrn kväll.
Senast redigerad av grahnen 2017-07-20 kl. 00:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in